De facto - Nurnberg love. Denne gang - de ~
Fra : Patruljen

Dato : 18-06-10 16:30

On 17 Jun., 23:29, "Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote:

> Jeg er s absolut ikke enig med ham.

Hvad - præcist - er du ikke enig med ham i?
http://www.youtube.com/watch?v=GlpmRMximW4

> Og han smider faktisk faktuelle fejl ind hist og her for at forstærke sit
> synspunkt.
> F.eks om den omtale pr stekult, der "skulle kræve at man kan dokumentere sin
> jødiskhed 1000 generationer bagud.
> Det passer ikke, for det er der ingen der kan. Der er ca 4-5 og aller højest
> 6 slægtsled i hvert århundrede, så tæller du bagud , skulle de kunne
> dokumentere deres slægtsled mellem 15 og 20.000 år bagud. Judaismen er ca
> 3000 år gammel, så allerede her hopper kæden af.

Ja. Det har du ret i - det bemærkede jeg egentlig ikke. Faktisk vidste
jeg stort set ingenting om deher; Kohanins -
Men lad os dvæle et øjebik ved hans redegørelse. Det er faktisk
ualmindeligt dumt, at gøre sådan. Han behøver egentlig bare at holde
sig til facts - for de er somend vældig tankevækkende.

Generation X; Her defineres en generation som 20 år. Fra 1961 - 1981.
David Duke bør holde sig til sandheden som er ca.175 generationer.
Men, men og men;

"Kohanin præsterne skal kunne vise en slægtstavle tilbage til Moses
bror - Aaron. The High Priest, called HaKohen HaGadol, was the head of
all the priests. He conducted services in the Temple on Yom Kippur,
the holiest day of the Jewish year. And he was the only person allowed
to enter the Holy of Holies, the holiest place in the Temple."

"Today a Jew is considered a Kohen if he is a descendent of the first
priest Aaron, the brother of Moses, from the Levi tribe."
http://judaism.about.com/od/worshiprituals/f/kohen.htm

Og hvornår er så det - der gives et svar her, som når vi ser bort fra,
at der vist næppe findes arkæologiske levninger, som kan bekræfte
dette opgiver følgende statement;

Mit enkle svar baserer sig på den forståelse og datering af Israels
historie, som jeg læser i Gammel Testamente og sandsynliggøres af
historiske oplysninger og arkæologien.

Det giver at Moses må være født ca. 1526 f.kr. og død ca. 1406 f.kr..
Du kan se nedenfor, hvordan man kan komme frem til det.
http://jesusnet.dk/index.php?special_id=21&svar_id=563

Lad os sige 1550 f.kr. Det er altså rundt regnet 3560 år siden.

Vedrørende SS; Heydrich selv forlangte af sine SS officerer, at de
skulle kunne dokumentere en ren arier-linje helt tilbage til omkring
1730! http://www.historie-online.dk/nyt/bogfeature/broe_wannsee.htm

Altså skulle SS officerer, for at leve op til Heydrich krav kunne
dokumentere sin slægtstavle omkring 190 år baglæns. Disse Kohanins
skal derfor dokumentere sine aner 3350 år længere tilbage end kravene
til SS.

3350 år mere end SS!

Det havde været bedre for David Dukes argument at regne disse tal
præcist ud - fremfor at begive sig ud i sære statements om
generationer. Tallene er ganske tankevækkende i forhold til -
racerenhed.

For det er præcist, hvad der er tale om her. Kriterier for Racerenhed

> Han laver også en fiks lille finte ved at lade dem optræde som ligemænd med
> Ku Klux klan ved at simulere den hvide hætte ud fra præsternes hovedtøj.

Ja. De er fotograferet bagfra. Det er ganske unødvendigt for at få
budskabet igennem.

> Han tager fat i nogle ting, som alle kan se.
> F.eks at Israel fylder helt absurd meget i USA politik, og AIPACs store
> indflydelse.
> Det har han jo ret i, men det tryller han s om, til at j derne har
> overtaget landet og danner en konspirationsteori, om at j derne i
> hemmelighed har en plan om og er ved at overtage verdensherred mmet.
> Han udelader helt det forhold, at store dele af den protestantiske kirke er
> ultra prozionistisk( for at blive i dine termer), fordi Staten Israel er en
> foruds tning for at profetien om Jesus' andet komme kan g i opfyldelse jvf.
> [...]

Det må være i en anden forbindelse, at du har læst eller hørt David
Duke berette noget sådant. Det nævner han slet ikke her -

Det han fortæller, er ganske enkelt. Han citerer en jøde, som anråber
en værdi ved at kunne dokumentere sin genetik og sin rene race -
vidende at de er spredt ud over hele jorden. Han fortæller om hvordan
staten Israel og mosaisk trosamfund forhindrer ægteskaber med - ikke
racerene - jøder.

Og stiller et spørgsmål. Hvordan ville verden reagere, hvis Clinton
havde proklameret sin glæde ved at være en - raceren - arier. Og
samtidigt agiteret for at - racerene ariere - ikke skulle gifte med;
sorte, gule, semitter eller eskimoer?

Ville verden have betragtet Clinton som en racist?
Prøv at svar på spørgsmålet -

Han viser hvordan en hvid fyr, som fortæller, at han er imod
raceblandede ægteskaber bliver hængt ud - world wide - som racist.

> Han forsøger heller ikke at overbevise zionistiske kristne, men forsøger at
> indsnare dem, der føler sig tilsidesat af al den opmærksomhed Isralitterne
> får, og som også kun har et overfladisk kendskab til forholdene.
> KKK er fyldt med hillbillies, der føler sig trådt på .

I relation til den video, som er bragt her - forstår jeg slet ikke dit
statement?

> MAn må aldrig glemme sin kildekritik, når man behandler udsagn fra radikale
> grupper både til højre og venstre, og for den sags skyld generelt
> information oxo.
> Man bør altid spørge sig selv, når nogen kommer med opsigtsvækkende
> oplysninger, hvilket ærinde, de er ude i.
> Mr. Duke er let at gennemskue, til trods for, at han helt klart er
> intelligent.>

Fortæl mig noget jeg ikke ved. Men i forhold til klippet her, og de
oplysninger David Duke disker op med så inddrager du pludselig en
mængde udsagn og antagelser om dit og dat, der ikke er tilstede. De
eneste faktuelle ting, du kan kritisere, er dem du har kritiseret. Og
som jeg har omformuleret til årstal - fremfor snak om generationer.
Pånær det spøjse foto, hvor præsterne pludselig skal ligne de -
racerene hvide KKKère -

Men kan du så fortælle, hvordan Deder Kohanin-fyre egentlig adskiller
sig fra KKK henholdsvis SS mht- krav om racerenhed ?

Han er en intelligent fyr, ja, men han lader retorikken løbe af med
sig. Og det er ikke så smart -