Israels racisme?
Fra : Patruljen

Dato : 17-06-10 16:36

> [...]

> http://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8de

> http://www.jewsconfrontapartheid.org/

> Der er dage, hvor jeg kan grine h jt af, hvordan venstreorienterede
> defamerer alle yderligtg ende h jreorienterede informationer. Man
> kritiserer for en stor dels vedkommende de samme f nomener. Men
> eksempelvis David Duke vil blive skudt ned - ligegyldigt, hvor
> veldokumenterede informationer han bringer. Og det alene p baggrund
> af - hans baggrund.

> Jeg bryder mig egentlig heller ikke om David Dukes fortid i KKK, men
> det han fort ller her, har jeg faktisk sv rt ved at finde faktuelle

Jeg er s absolut ikke enig med ham.
Og han smider faktisk faktuelle fejl ind hist og her for at forst rke
sit
synspunkt.
F.eks om den omtale pr stekult, der "skulle kr ve at man kan
dokumentere sin
j diskhed 1000 generationer bagud.
Det passer ikke, for det er der ingen der kan. Der er ca 4-5 og aller
h jest
6 sl gtsled i hvert rhundrede, s t ller du bagud , skulle de kunne
dokumentere deres sl gtsled mellem 15 og 20.000 r bagud. Judaismen er
ca
3000 r gammel, s allerede her hopper k den af.
Han laver ogs en fiks lille finte ved at lade dem optr de som ligem
nd med
Ku Klux klan ved at simulere den hvide h tte ud fra pr sternes hovedt
j.

Han tager fat i nogle ting, som alle kan se.
F.eks at Israel fylder helt absurd meget i USA politik, og AIPACs
store
indflydelse.
Det har han jo ret i, men det tryller han s om, til at j derne har
overtaget landet og danner en konspirationsteori, om at j derne i
hemmelighed har en plan om og er ved at overtage verdensherred mmet.
Han udelader helt det forhold, at store dele af den protestantiske
kirke er
ultra prozionistisk( for at blive i dine termer), fordi Staten Israel
er en
foruds tning for at profetien om Jesus' andet komme kan g i opfyldelse
jvf.
Matth us.

Han fors ger heller ikke at overbevise zionistiske kristne, men fors
ger at
indsnare dem, der f ler sig tilsidesat af al den opm rksomhed
Isralitterne
f r, og som ogs kun har et overfladisk kendskab til forholdene.
KKK er fyldt med hillbillies, der f ler sig tr dt p .

MAn m aldrig glemme sin kildekritik, n r man behandler udsagn fra
radikale
grupper b de til h jre og venstre, og for den sags skyld generelt
information oxo.
Man b r altid sp rge sig selv, n r nogen kommer med opsigtsv kkende
oplysninger, hvilket rinde, de er ude i.
Mr. Duke er let at gennemskue, til trods for, at han helt klart er
intelligent.>

> H r i vrigt her, hvad der fort lles om medierne, n r vi nu taler om
> indflydelse p offentligheden og i vrigt er det ogs v rd at bem rke,
> hvad han selv fort ller om sit bagland:
> http://www.youtube.com/watch?v=CVmiAR5nvJE

Det blir jeg n dt til at vende tilbage til i morgen.
L ber tr for tid her i aften.

> Nope. Man er zionist-sympatis rer eller pro-zionistiske. Zionisme er
> en j disk nationalistisk ideologi, som man kan st tte eller
> modarbejde. Men du kan aldrig v re zionist medmindre du er en j de.

> Kristne "zionister" er f rst og fremmest fundamentalister.

> http://da.wikipedia.org/wiki/World_Zionist_Organization

Different name, same flavour. Som sagt er store dele af USAs
protestantiske
kirker temmeligt fundamentalistiske.
Du kom selv med
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/108480:Kronik--Kristen-zioni...

En ting er de 25-30 mio. amerikanere, der har sluttet sig til bev
gelsen, og
s der de mindst faktor tre, der stemmer efter denne overbevisning, men
ikke
er aktive medlemmer.
Det er de kristne zionister, der er garant for Israel i USA, ikke j
derne.

> Det vil jeg afgjort stille et stort sp grsm l ved. Retorikken er ofte
> mere en skr mme-kampangne mod muslimer, terrorisme etc. j vnf rer det
> eksempel som du netop fik. ( Og som du ikke har kommenteret
> overhovedet)

Den f lger ogs de fundamentale kristne zionisters m ls tning.
For dem er det vigtigt, at Israel overtager Jerusalem, river Al Aqsa
Moskeen
ned sammen med klippemoskeen og genopf rer det j diske tempel.
De er voldsomt anti.islamistiske.

> Korrektion; Hvis befolkningen kendte forskel p de forskellige
> muslimske akt rer mv. og kunne skelne mellem terrorister og
> statsledere, ville retorikken ikke have samme effekt.

Ja, det er igen en anden historie.
Iflg mange, ogs her (Ingen n vnt - ingen glemt) er muhammedanere
muhammedanere
- Det til trods for at forskellige fraktioner glat v k sl r hinanden
ihjel.
Det s man ogs i Pal stina op til uafh ngighedskrigen.
Pal stinaaraberne havde 12000 mand i to forskellige paramilit re
grupper.
ca 3000 i den ene og 8-9000 i den anden.
Men de skulle lige s hinanden i hjel f rst, s den ene gruppe blev
fuldst ndig delagt, og da det kom til krigen, kunne den anden stille
med
4-500 mand.

Det går hen over hovedet på de fleste, at Islam spænder fra de
roterende
Dervisher i Tyrkiet over den saudiske Wahabinisme til Talibans
redikale
fortolkninger i Parkistan og Afghanistan. Islam er lige så
fraktioneret som
kristendommen.

--
Jesper Nielsen