Bilbombe i Århus
Fra : Per Rønne

Dato : 17-06-10 09:35

Jeg har netop modtaget en 'breaking news' fra Berlingske Officin med
meddelelse om at en bombe er sprunget i luften i Århus - en bombe der
tydeligvis var rettet mod en bestemt bil:

<http://www.berlingske.dk/danmark/bombe-ryster-p-plads-i-aarhus>

Mon det var Kurt Westergaards bil?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-06-10 16:42

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) writes:

> [...]
> meddelelse om at en bombe er sprunget i luften i Århus - en bombe der
> tydeligvis var rettet mod en bestemt bil:

Nej, han bor i det sydlige Århus. P.O.Pedersensvej ligger tæt ved
Skejby sygehus i det nordlige Århus.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-06-10 18:44

> Nej, han bor i det sydlige Århus. P.O.Pedersensvej ligger tæt ved
> Skejby sygehus i det nordlige Århus.

Nu har det så vist sig at målet var en eks-rocker, som sad i bilen der
blev bomberamt, uden for det »hjem« hvorfra han skulle udsluses efter
endt fængselsstraf.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 17-06-10 18:56

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Nu har det så vist sig at målet var en eks-rocker, som sad i bilen der
> blev bomberamt, uden for det »hjem« hvorfra han skulle udsluses efter
> endt fængselsstraf.

Ja, det var en rocker der var dårligt stående.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.