Hamas terrorists kill innocent Palestinian~
Fra : Patruljen

Dato : 15-06-10 17:21

Tilbragte lidt tid på diverse use-net forums i mellemøsten. Jeg var i
dialog med nogle israelere - og fik en lille opdatering på, hvad der
er foregået siden jeg var i Israel. Jeg blev lidt klogere -

Vi har alle en forpligtelse til at hjælpe Israel i kampen mod Hamas.
Det er sikkert og vist -
Brug lige et øjeblik og lyt til denne fyr - http://www.youtube.com/user/rbchtt#p/u/4/I1M4eH9Kk7I

Her er en ganske udmærket forklaring på hvordan tabstallene i Gaza er
nået op på de tal, vi har hørt om;
http://www.youtube.com/watch?v=CWIDZ7Jpdqg

Hvad skal man sige til dether :(
http://www.youtube.com/watch?v=PPU4UN03t7E

Jeg fik denne med på vejen; Den dag palæstinenserne elsker deres børn
mere end de hader os( jøderne) kan der måske blive fred -

> On Jun 14, 1:52 pm, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

The Voice of Peace - from somewhere in the Mediterranean
http://www.youtube.com/watch?v=8QLxcMN-mBM&feature=related

voice of peace jingles & more...
http://www.youtube.com/watch?v=U-GuC7l2ENU&feature=related-Hide

Fra : TheZ

Dato : 16-06-10 02:25

Und vass noch ist neu?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-06-10 05:41

On Tue, 15 Jun 2010 16:20:40 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg fik denne med på vejen; Den dag palæstinenserne elsker deres børn
>mere end de hader os( jøderne) kan der måske blive fred -

DE tre store enguderier driver kile ind i familiesammenhold og kræver
at man elsker Gud og præst mere end forældre og børn

Konfuzianerne er hævet over dum religion og ejer derfor snart alle
verdens job

Jesus sagde "forlad din familie" og muslimer føder børn som våben mod
vantro, for at kunne folkevandre og selvmordsbombe og derved erobre

Jøderne der har skabt enguderi-ondskaben har selv godt
familiesammenhold - de lever aldrig efter hvad de præker.

Hvornår kan man måle man om en skurk hader jøder mere end han elsker
sin kæreste. Skal han stjæle en mio fra 1 og gi den tl 2 for at elske
og hade lige meget?

Fra : Patruljen

Dato : 16-06-10 04:32

On 16 Jun., 06:40, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> DE tre store enguderier driver kile ind i familiesammenhold og kr ver
> at man elsker Gud og pr st mere end for ldre og b rn

Ja - Sådan kan det være.

> Konfuzianerne er h vet over dum religion og ejer derfor snart alle
> verdens job
>
> Jesus sagde "forlad din familie" og muslimer f der b rn som v ben mod
> vantro, for at kunne folkevandre og selvmordsbombe og derved erobre
>
> J derne der har skabt enguderi-ondskaben har selv godt
> familiesammenhold  - de lever aldrig efter hvad de pr ker.
>
> Hvorn r kan man m le man om en skurk hader j der mere end han elsker
> sin k reste. Skal han stj le en mio fra 1 og gi den tl 2 for at elske
> og hade lige meget?-

I dether tilfælde kan målingen synliggøres på, om man er parat til at
lade sit barn stå på taget af en bygning, som er et oplagt IDF target.
Eller om man lader sit barn blive udstyret med en bombevest eller
sender det dukt ind i en væbnet konflikt ?