Lene og landets lovgivning
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-10 12:28

Fik lige en SMS til Lene
Afsender +4524269596

Beskedcentral
+4531300000

Sendt:
15. Juni 2010
13:18:05

Hej Lene,
Det kunne være super
hvis du kunne komme kl 16.30 imorgen
istedet for kl 17??

Hilsen Lars
Firmamassage

--------------
Fra mig til Lars, kan du ikke give lene en sæk på hovedet!
og lade være med at dele mit telefon nummer ud!

Desuden markedsføringsbeskyttelse, Robinson liste, og hvad det ellers nu hedder!

1 år i helvede til Lars
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-10 12:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv7o4s$dd7$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og hvor har i fået mit telefon nummer fra?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-10 12:40

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv7obl$ebb$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Og du går helt fri hvis du bliver en Muslim inden 6 måneder!
(en ægte Muslim!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-06-10 07:18

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hv7os0$gds$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>>> 15. Juni 2010

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Lars ringede for at snakke med Lene!
Han havde fået forkert nummer påstod han!