2010 uge 24 (news samlet)
Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-06-10 09:29

http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics

[ ... ]
[ ... 2010-06-14, Monday, day no 165 in the year ... ]
[ ... ]
> 469 dage siden Asteroid near hit the Earth on day 61, 2009-03-02

De politiske hændelser for den kommende uge vil blive indrapporteret her
under lovsangen, som OGSÅ er ret *progressiv*. Man bli'r glad af at høre
den og synge med ...

tamim0007
http://www.youtube.com/user/tamim0007
15. mar 2010
Delirious?: "Holy Is The Lord / History Maker" Encore Concert Performance (HQ)
http://www.youtube.com/watch?v=uAx5Ma_oYMY#t=06m49

eller ...

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/6/uAx5Ma_oYMY

eller:

Website:
https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/holy-is-the-lord

God fornøjelse ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11267 news:4c03637e$0$280$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11300

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-06-10 11:58

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c15e842$0$277$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Kristeligt Dagblad skrev ...
(lørdag den 12. juni 2010, side 9)

=== citat start ===

Mere magt til KGB-efterfølger

Den russiske efterretningstjeneste FSB, efterfølger til KGB,
er på vej til at få udvidede beføjelser.

Ifølge et lovforslag, der blev vedtaget med stort flertal, kan
FSB fremover anholde folk alene på mistanke om, at de er
på vej til at begå kriminelle handlinger.

/ritzau/

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallfiles1/politics/russia

> Russia
>
> Sham-democracy
[ ... ]
> SKIN-demokrati ...

Dette åbnet jo op for et afskyeligt *magt-misbrug* ...

Enhver modstanden af regimet kan nu anholdes (uden de overhovedet har
gjort noget-som-helst forkert) !

Dette baner jo vejen for antikrist (i Rusland) ...

Demokrati er IKKE, at majoriteten har ret til at tilsidesætte minioritetsgrupperne
deres rettigheder.

Det var jo fx. præcis dét, der skete i Nazityskland!

Dérfor er disse rettigheder jo netop blevet sikret i grundloven, Forfatningen, i et
*demokrati*!

11303

Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-06-10 07:43

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/06/15/074120.htm

Kritik af kinesisk a-kraftværk

15. jun. 2010 07.45 Udland

Et kernekraftværk i den sydkinesiske by Shenzen blev ramt af et
uheld i sidste måned.

I en erklæring fra det Hong Kong-baserede energiselskab CLP
Holdning, er der tale om et yderst begrænset udslip af radioaktivitet i
kølevandssystemet, og strålingen kan ikke slippe ud af det forseglede
kølesystem, hedder det.

Den USA-baserede Radio Free Asia hævder dog at der er tale om et
større udslip, og at det truer omgivelserne.

Værket, der har to reaktorer, ligger 50 kilometer fra Hong Kong.

Miljøaktivister i Hong Kong har i lang tid kritiseret værkets
sikkerhedsstandarder. og de udtrykker nu bekymring over værkets
langsomme reaktion på uheldet i sidste måned.

11304

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-10 09:12

On Tue, 15 Jun 2010 08:43:14 +0200, "Kall, Mogens"
<Jesus.loves.you.et@gmail.com> wrote:

> [...]
>sikkerhedsstandarder. og de udtrykker nu bekymring over værkets
>langsomme reaktion på uheldet i sidste måned.

De døde og syge ved Tjernobyl var især brandmænd der direkte
kommanderedes ind i kernekraftværkets nedsmeltnings fokus ,
unødvendigt og uansvarligt.
Jeg tipper at kinesisk strålesygdom, leukemi og andre sundhedssskader
bliver nul af dette uheld.Hvem tør vædde? Ring 35861000
Stråling aftager med kvadratet på afstanden, i Hongkongstilfælde hvor
det er en ø og vinde over hav spredes særligt i alle retninger ,
Her skal vi fastholde økofjolserne som de tyske autonome på at deres
tryghedsnarkomani er helt til grin -
At man uddelte jod ved Tjernobyl og tvangsforflyttede beviser ikke at
der havde over en % af en % af den % af Hiroshima-tendens
Liberaliser akraft totalt nu
Affaldproblemer i Tyskland har ikke skabt een mistanke om eet konkret
sygdomproblem til dato.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-10 09:29

> [...]
>sikkerhedsstandarder. og de udtrykker nu bekymring over værkets
>langsomme reaktion på uheldet i sidste måned.

Når Vestens medier himler op at 7 dør af kulmineulykker i Kina hvert
år så glemmer misundelsesjournalisterne at oplyse at intet land i
verden har nedbragt antal ulykker så drastisk (13 % på et år) ved at
indføre avanceret kontrol (elektronik)

Med de mange kulmineuheld er Kina nødt til at løbe risiko med anden
energiproduktion fx akraft så bagateluheldet ved Hongkong er resultat
af risikobeslutninger der måske har reddet livet for hundred
kulminearbejdere

Men Vestens fjolser der forærer alle interessante job og al
arbejdsglæde til Kina ved at gøre empati til konge, er grønne af
misundelse og har derfor brug for løgnemyte om at arbejderbeskyttelse
i Kina er kritisabel.

Cost benefit har medier aldrig forstået

Når Kina har tur og er godt igang med at erobre jobbene
uigenkaldeligt på alle fronter, ville det være dumt ikke at smede mens
jernet er varmt og Kina har tilgengæld ikke formålsløse ulykker som
spritbilisme, narko , gadevold osv

Fra : Kall, Mogens

Dato : 16-06-10 16:31

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://nyhederne.tv2.dk/article/31239954/

General kollapsede i Kongressen

Tirsdag d. 15. jun. 2010; kl. 17:05 af Natali Braagaard,
ritzau for TV 2 Nyhederne (opd. d. 15/6 2010; 17:43)

Den amerikanske general David Petraeus har haft et kortvarigt blackout
i Kon­gressen i Washington under en høring. Han kollapsede under et
spørgsmål fra senator John Mccain, der stillede op mod Barack Obama
i præsidentvalget.

Petraeus, der er chef for de amerikan­ske styrker i Afghanistan, kom til sig
selv og blev fulgt ud af lokalet. Han vendte kort efter tilbage til høringen:

"Jeg undskylder - jeg blev lidt svim­mel. Det havde ikke noget med senator
Mccains spørgsmål at gøre," sagde en grinende general.

General ville genoptage høring

Han forsikrede om, at han var klar til at genoptage høringen, men formanden
for høringen valgte at udskyde drøftelserne til i morgen.

Det var formentlig dehydrering, der fik generalen til at kollapse.

Høringen foregik i Senatets komité for væbnede styrker og var en drøftelse
af styrkernes fremskridt i Afghanistan.

Video: Generalen vendte kort efter tilbage til høringen og ville fortsætte, men
det fik han ikke lov til:

11306

Fra : Kall, Mogens

Dato : 16-06-10 16:35

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

F-16 kampfly fløj for tæt på hinanden
16. jun. 2010 14.52 Indland

I forbindelse med en stor dansk militær flyveøvelse har der været en episode
med to F-16 kampfly, der var for tæt på hinanden i luften.

- To fly er fløjet tæt forbi hinanden, tættere end meningen er, siger
presseofficer Michael Langeberg fra Flyvertaktisk Kommando til DR
Nyheder.

Der har tidligere været adskillige gange, hvor F-16 fly har været for tæt på
passagerfly.

Realistiske øvelser

Forsvaret har overgivet den nye episode til Flyvesikkerhedssektionen. Her
sige major Klaus Bengtsson:

- Man skal huske på, at vi gerne vil have vores øvelser er så realistiske
som muligt, som hvis vi for eksempel skulle flyve i Afghanistan, der kan
piloterne ikke være alt for bundne, sige majoren.

Episoden med de to kampfly fandt sted i går i forbindelse med den ti dage
lange øvelse AGOEX, hvor der indgår seks danske F-16 kampfly, et
C-130J Hercules fly og flere mindre træningsfly. Der bliver blandt andet
blive trænet i samarbejde mellem jord- og luftstyrker.

Har lært af episoden

Det tager et stykke tid før episoden med de to F-16 kampfly er fuldt
belyst, men Flyvevåbenet har tilsyneladende allerede lært af episoden.

- Vi justerede allerede i morges på procedurerne efter episoden i går, siger
major Klaus Bengtsson.

11308

Fra : Kall, Mogens

Dato : 27-06-10 19:35

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://nyhederne.tv2.dk/article/31703420/

CIA: Iran har uran til to A-bomber

Søndag d. 27. jun. 2010; kl. 16:22 af nabr, ritzau

CIA's chef, Leon Panetta, skønner, at Iran råder over tilstrækkeligt
lavt beriget uran til at fremstille to atombomber.

Men han siger samtidig til tv-stationen ABC, at det vil tage mindst to
år for iranerne at gøre bomberne og et affyringssystem klar.

Ifølge Leon Panetta vil det tage et år for Iran at oparbejde uranen,
før de kan gå i gang med at samle bomben.

11339

Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-10 05:02

> [...]
>
>Ifølge Leon Panetta vil det tage et år for Iran at oparbejde uranen,
>før de kan gå i gang med at samle bomben.

Ingen ku beregne hvor hurtigt Luftwaffe ku producere fly nok til at
erobre Norge og om den iranske ligegyldighed kan klares på 2 uger
eller 2 år ved ingen.
Israel trues næppe for de har et venskab - USAs - der sir sparto til
alt, indtil Kina en dag opruster seriøst - og den dag bør Danmark have
udskiftet sit venskab fra med USA til med Kina

Og der er jo ingen etiske eller andre argumenter for at droppe
mafia-uvæsenet USA, hvis ulækre godhedsindustri er årsag til alt ondt
incl her p.t.

Vær ikke jødehader, vær USA realist