Fodlænke på ægkastere kræver fotografering~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-10 12:38

Fodlænke på ægkastere kræver fotografering eller ?

DF kæmper tappert og klogt for overvågning og Martin Henriksen greb
ægkaster-skandalen med krav om elektronisk fodlænke på de muslimske
hadere af sangerindens ytringsfrihed mht bar hud og navn.
Medina-navnet gør det en sag om tro.
Problemet er at fodboldsstadion har ikke pr automatik taget foto af
ægkaster-tilskuerne - det bør de måske forpligtes til, ligesom
bilejere skal have nummerplade dvs kæmpe som Holger Danske med åben
pande.
Buhråb fra racister mod farvede spillere og dommerkendelser kan aflyse
kampe.
Men klubber skal ikke aflevere navnelister om hvilke rækker der har de
og de personer siddende, hvilket ku arrangeres.
Lad muslimerne forstå at ytringsfrihed er en mere hellig sag end sport
og alle skal føle sig overvåget når de kaster en sko eller et æg og
det kan føre til at de aldrig kan få job, for hvem ved om der er
eksplosiver i skoen eller ægget.
Cost-benefit er måske sløj men et pilotprojekt i Parken bør presses
igennem af DF
Betaler man sin billet med dankort kan plads-navn linket nemt
registreres gratis og at kontrollører skal informeres, hvis
billetbytte, er et krav, som skal opfyldes og ellers udvisning.
Storebror ser dig er hvad Islam kræver og det er ikke lømmelstreger,
men had pga tro og hatecrime er en stor sag.

Tyrkisk mindretal i Tyskland bakker op om fordømmelse af Theo van Gogh
mord og ville aldrig kaste æg. Forlang at danske Ishøjbøller retter
ind efter tysk overlegen civilisation.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-06-10 13:43

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen news:gmg916hmh0to1q7svkpu14pllv7keampdk@4ax.com...
> Fodlænke på ægkastere kræver fotografering eller ?
>
> DF kæmper tappert og klogt for overvågning

Det er trættende i længden at se hvad de kvindelige medlemmer af DF,
bruger frugt og grønt til!

Men ret interessant engang imellem!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx