Sygdom kommer af selvhad
Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-10 20:28

Sygdom kommer af selvhad
Sindssygdom er ikke om hjernevævs-skade
Megen sygdom er om hypokondri - at vi får psykologiske sekundærfordele
ved at lægge os syge. Placebo lokker os på kort sigt ud af det selvhad
som skabes af selvbedrag - for en tid.
Hvor lemminger regulerer individ-antal ved at overtal udfører extrem
risikoadfærd ved krydsning af vandløb, så har epidemier som den sorte
død været befolkningsregulerende hos mennesket.Men moden skifter og
efter Vestens læger tog ære for den af kineserne opfundne men
kasserede nytteløse vaccination er infektion blevet umoderne og vort
klassessamfund udstøder nu ofte med brug af psykiatrisk sygdom. Tabere
lokkes til ucharmerende skitzofrem smagsløshed og får stort set ikke
børn og skaber mange job til psykologisk uddannede behandlere, der
lever på livsløgnen om en kemisk vævsfejl og at psykofarmakas
symptombehandlig er en forsknings-vej til at forstå vævsfejl i hjernen
Som næppe findes.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-06-10 21:13

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
cgn716lpp82duk0lda4p3nqvpb64k3vj3u@4ax.com:

> Sygdom kommer af selvhad

Jeg er enig. Dine bensår, din sukkersyge, og din pension givet pga.
psykiatrisk diagnose, skyldes alt sammen, at du hader dig selv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-10 21:43

On Sat, 12 Jun 2010 22:12:58 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg er enig. Dine bensår, din sukkersyge, og din pension givet pga.
>psykiatrisk diagnose, skyldes alt sammen, at du hader dig selv.

Nå du må godt skrive om personen BW men jeg kritiseres for det?
Noriko sagde efter et års ægteskab med mig at min mor hader sig og
derfor gør jeg det - og måske alle danskere har selvhad som
megaproblem, dybt inde.
Hvad kan man bruge det til? Sige nej til hjemmehjælp så der importeres
flygtninge for pengene?(eller en brøkdel af en flygtning)

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-10 22:41

> Sygdom kommer af selvhad
>
>Jeg er enig. Dine bensår, din sukkersyge, og din pension givet pga.
>psykiatrisk diagnose, skyldes alt sammen, at du hader dig selv.

Tak for din varme interessse. Er der nogle at citaterne i mit indlæg
som du tror er særlig væsentlge i mit case`?

Ring evt 35861000 - eller besøg - fx med andre fra ng nu er det nok
snart grillvejr