Rabatmærkepjat tvinges ingen til
Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-10 23:44

EU tvinger DK til at acceptere pakkeløsninger som vore puritanske
lovgivere forbød i 60erne
I min barndom havde man lige haft krigens rationeringsmærker og
firmaer havde frit slag til at lægge plastlegetøj ind i
morgenmadpakker og give fordele til samlere af rabatmærker og heldige
i lodtrækninger hvor rabatmærker var lotteriseddel

Ingen tvinges til at købe varer hvor sælgeren lokker med sådanne
sværtgennemskuelige pakkeløsninger

DK har valgt at sove i timen og ikke protestere.
No big deal

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-06-10 23:51

Bo Warming skrev:
> [...]
> morgenmadpakker og give fordele til samlere af rabatmærker og heldige
> i lodtrækninger hvor rabatmærker var lotteriseddel

Dumtossegode danskere elsker trojanere.

Mvh
Martin