Må vi nu heller ikke hedde hvad v
Fra : Petse

Dato : 09-06-10 20:51

Fra : Patruljen

Dato : 09-06-10 14:07

On 9 Jun., 21:50, Petse <pjensen73FJERNDE...@gmail.com> wrote:
> http://www.blog.kvinderforfrihed.dk/?p=1045

Kald dig bare, hvad du vil. Og husk nu at spise dit østrogentilskud og
noget kalk, så du ikke får knogleskørhed om et års tid -

Fra : Petse

Dato : 11-06-10 17:11

Patruljen wrote:

> Kald dig bare, hvad du vil. Og husk nu at spise dit østrogentilskud og
> noget kalk, så du ikke får knogleskørhed om et års tid -

Så vil jeg til at kalde mig Patruljen her i gruppen

Fra : Michael Weber

Dato : 09-06-10 21:16

Petse wrote:
> http://www.blog.kvinderforfrihed.dk/?p=1045

Kald dig hvad du vil, Petsine.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/

Fra : C.Andersen

Dato : 09-06-10 23:11

Michael Weber formulated the question :

> Kald dig hvad du vil, Petsine.

Hvad med, at du holdt dig til emnet, eller er det for svært.

Synes du det er OK, at muslimer skal bestemme hvad vi danskere må kalde
os?

Ja eller nej.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 09-06-10 23:40

C.Andersen wrote:
> Michael Weber formulated the question :

> Hvad med, at du holdt dig til emnet, eller er det for svært.

Der er ikke noget emne eller nogen problematik at diskuterer.

> Synes du det er OK, at muslimer skal bestemme hvad vi danskere må
> kalde os?

Muslimer ønsker ikke at bestemme hvad vi hedder, så der er ikke
behov for noget ja eller nej.

At teenagebøller laver ballade er naturligvis ikke iorden og disse
bøller kan, eller skal, naturligvis ikke bestemme noget.
Det troede jeg faktisk du vidste.

Fra : C.Andersen

Dato : 09-06-10 23:49

After serious thinking Michael Weber wrote :

> Der er ikke noget emne eller nogen problematik at diskuterer.

> Muslimer ønsker ikke at bestemme hvad vi hedder, så der er ikke
> behov for noget ja eller nej.

De vil da bestemme hvad vi må tegne, så det med navne er nok ikke så
langt væk, men vi gør bare som vi altid har gjort, venter til det er
for sent.

Glæder du dig til der kommer moskeer med store Minareter over alt?

> At teenagebøller laver ballade er naturligvis ikke iorden og disse
> bøller kan, eller skal, naturligvis ikke bestemme noget.
> Det troede jeg faktisk du vidste.

Ok, gider du så fortælle mig hvorfor vi bøjer os for dem,
autonome/indvandre-yngel har jo før fået deres vilje, netop med hærværk
og terror.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 09-06-10 23:55

C.Andersen wrote:

> [...]
> for sent.
>
> Glæder du dig til der kommer moskeer med store Minareter over alt?

Hvor mange er der planlagt?

> Ok, gider du så fortælle mig hvorfor vi bøjer os for dem,
> autonome/indvandre-yngel har jo før fået deres vilje, netop med
> hærværk og terror.

Er disse bøller da lykkedes med at bestemme,
at sangeren ikke må hedde Medina?

Det tvivler jeg jo egentlig lidt på, for det vil kræve lovgivning og jeg tror
ikke, der er flertal for et sådan forslag. Hvad tror du?

Iøvrigt kan jeg konstaterer at Median er med i Familiestyrelsens samling
over godkendte pigenavne:
http://www.b-a-b-y.dk/artikler/navngiv/database/stamside.asp?ID=2594
(ja ja, sangerinden bruger det godtnok som kunstnernavn, men allgevel)

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:03

on 10-06-2010, Michael Weber supposed :

> Hvor mange er der planlagt?

Aner det ikke, men vent, vi skal nok får "vores" andel af det lort.

> Er disse bøller da lykkedes med at bestemme,
> at sangeren ikke må hedde Medina?

Nej, ikke endnu, men hvem ved hvad der sker, vi så jo hvordan vores ret
til at tegne blev begrænset.

> Det tvivler jeg jo egentlig lidt på, for det vil kræve lovgivning og jeg tror
> ikke, der er flertal for et sådan forslag. Hvad tror du?

Med terror kan mange ting trues igennem, og "de" er jo ikke så bange
for at bruge terror.

> Iøvrigt kan jeg konstaterer at Median er med i Familiestyrelsens samling
> over godkendte pigenavne:

Og?, den slags kan jo ændres over tid.

> http://www.b-a-b-y.dk/artikler/navngiv/database/stamside.asp?ID=2594
> (ja ja, sangerinden bruger det godtnok som kunstnernavn, men allgevel)

Jeg håber da du får ret.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:10

C.Andersen wrote:
> on 10-06-2010, Michael Weber supposed :

> Aner det ikke, men vent, vi skal nok får "vores" andel af det lort.

Nå da, du ved det ikke?!
Jeg er ikke overrasket.

> Nej, ikke endnu, men hvem ved hvad der sker, vi så jo hvordan vores
> ret til at tegne blev begrænset.

Nå da.
Jeg er sikker på at teenagebøller aldrig på noget tidspunkt
kan bestemme hvad andre skal hedde.

> Med terror kan mange ting trues igennem, og "de" er jo ikke så bange
> for at bruge terror.

Hvad har terror fået truet igennem ved den lovgivende forsamling
i Danmark?

> Og?, den slags kan jo ændres over tid.

Ja, det kan den da, men er det teenagebøller til en koncert,
der ændre Familiestyrelsens samling over godkendte navne?

> Jeg håber da du får ret.

Det gør jeg naturligvis.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:17

Michael Weber wrote on 10-06-2010 :

> Nå da, du ved det ikke?!
> Jeg er ikke overrasket.

> Nå da.
> Jeg er sikker på at teenagebøller aldrig på noget tidspunkt
> kan bestemme hvad andre skal hedde.

Tror du folk tør tage navne de måske kan blive overfaldet for?

> Hvad har terror fået truet igennem ved den lovgivende forsamling
> i Danmark?

Ikke nødvendigt, frygten er nok, se bare på det med at tegne, det er da
et glimrende eksempel.

> Ja, det kan den da, men er det teenagebøller til en koncert,
> der ændre Familiestyrelsens samling over godkendte navne?

Nej, men deres handlinger kan sikker sagtens påvirker hvad folk tør
kalde sig.

> Det gør jeg naturligvis.

If pigs could fly.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:20

C.Andersen wrote:

> Tror du folk tør tage navne de måske kan blive overfaldet for?

Ja.

> Ikke nødvendigt, frygten er nok, se bare på det med at tegne, det er
> da et glimrende eksempel.

Altså ingenting.
What we have to fear is fear itself.

> Nej, men deres handlinger kan sikker sagtens påvirker hvad folk tør
> kalde sig.

Sikker sagtens?
Det tvivler jeg nu på.

> If pigs could fly.

Så kunne grise flyve.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:28

on 10-06-2010, Michael Weber supposed :

> Ja.

Helt som folk godt tør tegne og publicere tegninger af muhamed, øhh
nåee nej.

> Altså ingenting.
> What we have to fear is fear itself.

Du ser altså intet problem i at man ikke længere kan tegne hvad man
vil, altså med mindre man ikke vil leve i frygt for sit liv.

> Sikker sagtens?
> Det tvivler jeg nu på.

Ja der manglede et "t" men ellers så forstod du det rigtigt, og jo
frygt er et glimrende redskab, som med stor held bruges af netop
muslimer.

> Så kunne grise flyve.

I din verden - uden tvivl.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:35

C.Andersen wrote:
> on 10-06-2010, Michael Weber supposed :

> Helt som folk godt tør tegne og publicere tegninger af muhamed, øhh
> nåee nej.

Ja.

> Du ser altså intet problem i at man ikke længere kan tegne hvad man
> vil, altså med mindre man ikke vil leve i frygt for sit liv.

Naturligvis skal ingen kunne bestemme, hvad andre må eller ikke må
tegne.Problemet er bare at dansk lovgivning kun dækker Danmark og
vi kan ikke bestemme, hvad tågehoveder rundom i verden udsteder af trusler.

Hvad synes du vi skal gøre?

> Ja der manglede et "t" men ellers så forstod du det rigtigt, og jo
> frygt er et glimrende redskab, som med stor held bruges af netop
> muslimer.

Næ.

> I din verden - uden tvivl.

Hvis grise kunne flyve, ja så kunne grise
så ligesom flyve.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:39

Michael Weber wrote on 10-06-2010 :

> Ja.

Så gik du på autopilot, vi slutter her.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:41

C.Andersen wrote:

> Så gik du på autopilot, vi slutter her.

Ak, så slap dine patetiske argumenter op.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:47

It happens that Michael Weber formulated :

> Ak, så slap dine patetiske argumenter op.

Hvem gider sidde og diskutere med en der kun skriver "ja", helt ærligt.

Når du ikke kan skrive andet, så må du lege med dig selv.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:52

C.Andersen wrote:
> It happens that Michael Weber formulated :

> Hvem gider sidde og diskutere med en der kun skriver "ja", helt
> ærligt.

Der var ganske enkelt ikke mere at skrive.

> Når du ikke kan skrive andet, så må du lege med dig selv.

Heh.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:58

Michael Weber explained on 10-06-2010 :

> Der var ganske enkelt ikke mere at skrive.

Ergo, var det det rigtige sted at stoppe.

> Heh.

Nå jeg vil i seng, sov godt og tak for sludderen.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:59

C.Andersen wrote:
> Michael Weber explained on 10-06-2010 :

> Ergo, var det det rigtige sted at stoppe.

Ikke til dét spørgsmål.
Jeg men stillede dig et spørgsmål, du ikke gad svare på.
(Se længere nede for gentagelse af spørgsmålet)

> Nå jeg vil i seng, sov godt og tak for sludderen.

Du svarede ikke på mit spørgsmål, så jeg gentager lige:

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 11:27

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

> for at bruge terror.

Hvad har terror fået truet igennem ved den lovgivende forsamling

Terror, hvad enten det er fra muslimer, rockere, mafia m.m. får ikke love
gennem parlament og det ved du godt.

Men jeg vil godt vædde på at der skal noget til før nogen tør lave en "tegn
Muhammed" konkurrence i en avis.

Efter hundreder af dødsfald ved demonstrationer i udlandet, af brændte
ambassader og millioner af dollars i dusører til "dem der dræber en
muhammadtegner" og milliarder i tabt eksport skulle den potte være ude.

Der er dermed effektivt lovgivet angående tegninger af profeten og vi ved at
"profetpolitiet" nok skal finde dig!

Desuden tror jeg allerede nu at man tænker sig godt om hos numerologen, så
man ikke laver den samme fejl som Medina.

Hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 12:29

Ivannof wrote:

> Terror, hvad enten det er fra muslimer, rockere, mafia m.m. får ikke
> love gennem parlament og det ved du godt.

Jamen, det var da dejligt.
For loven er, hvad der gælder i dette land.

> Men jeg vil godt vædde på at der skal noget til før nogen tør lave en
> "tegn Muhammed" konkurrence i en avis.

Hvordan vil du afgøre hvornår "der skal noget til" er opfyldt eller
ikke opfyldt.

> [...]
> ambassader og millioner af dollars i dusører til "dem der dræber en
> muhammadtegner" og milliarder i tabt eksport skulle den potte være

Tjae...dansk lov gælder på dansk jord.
Sådan er det nu engang.

> Der er dermed effektivt lovgivet angående tegninger af profeten og vi
> ved at "profetpolitiet" nok skal finde dig!

Hvad vil du gøre ved de terrorister, der befinder sig rundt om i verden,
og til hver en tid kan true med hvad som helst?

> Desuden tror jeg allerede nu at man tænker sig godt om hos
> numerologen, så man ikke laver den samme fejl som Medina.

Der er skam ikke begået nogen fejl.

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 13:33

Ivannof wrote:

> [...]

> Desuden tror jeg allerede nu at man tænker sig godt om hos
> numerologen, så man ikke laver den samme fejl som Medina.

Prøv at forholde dig til virkeligheden. Jeg føler mig ikke rigtigt grillet!

Hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 13:34

Ivannof wrote:

> Prøv at forholde dig til virkeligheden. Jeg føler mig ikke rigtigt
> grillet!

Uha, hvilket fantastisk "argument".
Du er squ nuttet.
*fnis*

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 13:57

Ivannof wrote:

> [...]

*fnis*

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Hvis du ikke gider forholde dig til det skrevne, så gider jeg ikke bruge
mere tid på dig.

Hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 14:09

>Hvis du ikke gider forholde dig til det skrevne, så gider jeg ikke bruge
>mere tid på dig.

Jeg forholder mig skam til, hvad du skriver.
F.eks. spørger jeg dig, citat:

"Hvordan vil du afgøre hvornår "der skal noget til" er opfyldt eller
ikke opfyldt."

Men _du_ svare ikke.

I forhold til terrosisme, citat mig selv:
"Tjae...dansk lov gælder på dansk jord.
Sådan er det nu engang."

Hvilket det, i den virkelige verden, faktuelt er.

Jeg spørger dig faktisk, citat:
"Hvad vil du gøre ved de terrorister, der befinder sig rundt om i verden,
og til hver en tid kan true med hvad som helst?"

Hvilket _du_ ikke svare på.

I forhold til navnet Medina, skriver jeg faktisk:
"Der er skam ikke begået nogen fejl."

Hvilket der, i den virkelige verden, faktuelt ikke er.

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-06-10 06:15

C.Andersen skrev den 10-06-2010 01:03:

> Med terror kan mange ting trues igennem, og "de" er jo ikke så bange for
> at bruge terror.

Terrorisme vs. noget du reelt burde være bange for:

http://www.youtube.com/watch?v=eiBBfvKemEI

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 07:48

Carsten Riis formulated the question :

> Terrorisme vs. noget du reelt burde være bange for:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=eiBBfvKemEI

Det er ingen af de dele der lige har "sparket" døren ind til en
massageklinik og smidt syre i ansigtet på en af pigerne, det er disse
kære 2generationsbylder vi har den store glæde at at forsørge her i
landet stjæler og terrorisere helt som man kan forvente af den slags.

I øvrigt, så kan jeg oplyse, at jeg hverken ryger, drikker eller køre
bil.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 07:49

Carsten Riis used his keyboard to write :

> Terrorisme vs. noget du reelt burde være bange for:

I øvrigt er jeg ikke bange, blot ked af at se hvordan de svin voldtager
et ellers så dejligt land.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 13:21

C.Andersen wrote:
> Carsten Riis used his keyboard to write :

> I øvrigt er jeg ikke bange, blot ked af at se hvordan de svin
> voldtager et ellers så dejligt land.

Samme retorik islamister bruger om vesten.

Fra : Mendoza

Dato : 10-06-10 17:22

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> Samme retorik islamister bruger om vesten.

Hvorfor bliver de så ikke i deres højtudviklede muslimske hjemlande?

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 17:50

"Mendoza" <mikael@NOT1812.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvorfor bliver de så ikke i deres højtudviklede muslimske hjemlande?

Det gør de også!

De 90% der ønsker at komme her er nødt til at svine os til, så det ikke er
så ærgreligt at blive hjemme.

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-06-10 08:27

> [...]
> http://www.b-a-b-y.dk/artikler/navngiv/database/stamside.asp?ID=2594
> (ja ja, sangerinden bruger det godtnok som kunstnernavn, men allgevel)

Det er en forkert og vist ret udbredt misforståelse: Medina skiftede navn
fra Andrea Fuentealba Valbak til Medina Danielle Oona Valbak som resultat af
et møde med en numerolog. Således er det ikke blot et kunstnernavn.

Den slags hokus-pokus (numerologi) fik også den kendte sangerinde Szhirley
til at ændre navn fra Shirley Haim til Szhirley Nova Beanca Rasmussen. Så
der er altså mere end et tilfælde med "en af de kendte" som lige pludselig
fandt ud at de hed noget forkert i forhold til at få succes. Andre
ikke-kendte har også fået skiftet navn så de lige pludselig fik en masse
ekstra bogstaver på deres navn for at det skulle give dem mere held i livet.

Umiddelbart vil jeg nu mene at navneskift med en masse unødvendige bogstaver
må give dem en masse mere besvær i dagligdagen men tro kan jo som bekendt
flytte bjerge som man siger og i hvert fald skifte navne.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 12:34

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> navn fra Andrea Fuentealba Valbak til Medina Danielle Oona Valbak som
> resultat af et møde med en numerolog. Således er det ikke blot et

Aha.

> [...]
> bogstaver må give dem en masse mere besvær i dagligdagen men tro kan
> jo som bekendt flytte bjerge som man siger og i hvert fald skifte

Whatever floats their boat.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 13:30

> [...]
> navn fra Andrea Fuentealba Valbak til Medina Danielle Oona Valbak som
> resultat af et møde med en numerolog. Således er det ikke blot et

"Hendes manager fortæller, at sangerinden, der rigtigt hedder
Andrea Fuentealba Valbak, har valgt navn af grunde,
der intet har med religion at gøre."
http://www.information.dk/telegram/235673

"Fødselsnavn Andrea Fuentealba Valbak
Pseudonym(er) Medina Danielle Oona Valbak"
http://da.wikipedia.org/wiki/Medina_%28sanger%29

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-06-10 15:48

> [...]
> http://www.information.dk/telegram/235673
>
> "Fødselsnavn Andrea Fuentealba Valbak
> Pseudonym(er) Medina Danielle Oona Valbak"

Som jeg tidligere har skrevet skal man passe på med Wikipedia som enhver
idiot kan skrive og rette i. Jeg tror mere på denne her:
http://www.denstoredanske.dk/Kunst_og_kultur/Musik/Rytmisk_musik/Danske_musikere_og_grupper/Medina

Og her fremgår det at hun har skiftet navn, hvilket må indebære at det gamle
navn er udgået til fordel for det nye navn, ellers er der ikke tale om et
navneSKIFT. Det ligger der også i hele ideen i at skifte navn i forhold til
en numerologs mærkværdige råd: At man rent faktisk kommer til at hedde noget
andet (eller at det man hedder staves på en anden måde) hele vejen igennem
og ikke bare som kunstner.

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 11:17

C.Andersen wrote:

> [...]
> for sent.
>
> Glæder du dig til der kommer moskeer med store Minareter over alt?

Mange, men det kniber med financieringen. Danske muslimer gider ikke betale.

Hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 12:31

Ivannof wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvor mange er der planlagt?

> Mange, men det kniber med financieringen. Danske muslimer gider ikke
> betale.

Gider du dokumenterer hvor mange der er planlagt.
Du for det jo til at lyde som du ved, hvor mange der
er planlagt.

Iøvrigt er det sjovt at du skriver at muslimer ikke gider betale,
for så er der vel ingen grund til at planlægge så mange.

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 13:37

Ivannof wrote:
> [...]

for så er der vel ingen grund til at planlægge så mange.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
Der har hele tiden været planlagt én ude ved Københavns Uni, der skulle være
meget stor og også i århus. Jeg har gennem de sidste 10 år hørt om en hel
del moske-projekter, som alle er "måske". For nogen skal betale og pengene
skal komme fra udlandet, hvis man ikke vil financiere blandt lokale
muslimer. Det kunne man jo gøre på samme måde som vi financierer danske
folkekirker.

Hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 13:39

> [...]
>skal komme fra udlandet, hvis man ikke vil financiere blandt lokale
>muslimer. Det kunne man jo gøre på samme måde som vi financierer danske

Altså 2 Moskéer, der på fuldt lovlig vis, måske/måske ikke bliver
støtte økomonisk udefra.

Dét var ikke mange.

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 13:56

> [...]

Dét var ikke mange.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Og hvad snakker vi egentlig om? Der er jo tusindvis af moskéer. Man holder
fredagsbøn i kældre og nedlagte fabrikker. Spørgsmåler er vel bare om man
udefra skal kunne se hvad det er?

Hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 14:00

>Og hvad snakker vi egentlig om?

Vi snakker om, hvor mange Moskéer der er planlagt.

>Der er jo tusindvis af moskéer. Man holder
>fredagsbøn i kældre og nedlagte fabrikker. Spørgsmåler er vel bare om man
>udefra skal kunne se hvad det er?

Altsammen med gældende lovgivnings velsignelse.
Så det er jo ikke så ringe endda.

Fra : Vidal

Dato : 10-06-10 14:13

Den 10-06-2010 14:36, Ivannof skrev:

> [...]
> skal komme fra udlandet, hvis man ikke vil financiere blandt lokale
> muslimer. Det kunne man jo gøre på samme måde som vi financierer danske

Dine indlæg bliver lidt besværlige, når du vælger at skrive under
en signatur-adskiller, altså ->-- <- (to streger mellemrum).

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bertel Brander

Dato : 09-06-10 23:48

Den 10-06-2010 00:11, C.Andersen skrev:
> Michael Weber formulated the question :

> Hvad med, at du holdt dig til emnet, eller er det for svært.
>
> Synes du det er OK, at muslimer skal bestemme hvad vi danskere må kalde os?
>
> Ja eller nej.

Stort set alt hvad der findes i Danmark af muslimske
organisationer har for længst være ude og fortælle
at de tager afstand fra den lille flok drenge der
smed med rådne æg, og at drengene burde sætte sig
lidt ind i sagerne, inden de kaster sig ud med bål
og brand. Et hav af politikere af alle mulige
afskygninger har været ude og fordømme handlingen,
og sige at ingen skal bestemme hvad danske sangerinder
kalder sig. Men andre ord, sagen er for længst lagt død,
og at forsøge at høste stemmer blandt islamkritikerne
på sagen, er plat.

Jeg mener naturligvis at drengene burde sættes i
skammekrogen, og blive væk fra koncerter, hvis
de synes at sangerinden er for lækker, til at de
kan håndtere det.

Fra : C.Andersen

Dato : 09-06-10 23:50

Bertel Brander submitted this idea :

> Stort set alt hvad der findes i Danmark af muslimske
> organisationer har for længst være ude og fortælle
> at de tager afstand...

jaja, de siger et og gør noget andet, men er du inde på at vi "vantro"
kan stole på hvad "de" siger.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Bertel Brander

Dato : 09-06-10 23:56

Den 10-06-2010 00:50, C.Andersen skrev:
> Bertel Brander submitted this idea :

> jaja, de siger et og gør noget andet, men er du inde på at vi "vantro"
> kan stole på hvad "de" siger.

Du siger at "de" lyver, fordi du gerne vil at de mener noget
andet end det de siger.
Du deler verden op i "dem" og "os vantro", fordi det gør
din verden lettere.

Fra : C.Andersen

Dato : 09-06-10 23:59

on 10-06-2010, Bertel Brander supposed :

> Du siger at "de" lyver, fordi du gerne vil at de mener noget
> andet end det de siger.

Nej, jeg siger de lyver, for det er helt lovligt for dem at lyve over
for "vantro"

> Du deler verden op i "dem" og "os vantro", fordi det gør
> din verden lettere.

Det er skam ikke mig der gør det, det er de søde muslimer du er så glad
for, men får du det bedre ved at vende det blinde øje til, så værsgo.

Jeg håber du må rende ind i "deres" næstekærlighed en aften, så kan vi
snakke om din oplevelse til den tid.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 09-06-10 23:58

C.Andersen wrote:
> on 10-06-2010, Bertel Brander supposed :

> Nej, jeg siger de lyver, for det er helt lovligt for dem at lyve over
> for "vantro"

Er det ulovligt for en kristen eller ateist at lyve overfor
en muslim?

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:04

Michael Weber explained on 10-06-2010 :

> Er det ulovligt for en kristen eller ateist at lyve overfor
> en muslim?

Nej, og?

Det ændre jo sådan set ikke det jeg skrev.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:12

C.Andersen wrote:
> Michael Weber explained on 10-06-2010 :

> Nej, og?
>
> Det ændre jo sådan set ikke det jeg skrev.

Det gør, hvad du skriver, irrelevant idet det er lovligt for alle
at lyve for alle.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:18

It happens that Michael Weber formulated :

> Det gør, hvad du skriver, irrelevant idet det er lovligt for alle
> at lyve for alle.

Øhh, nej, at de siger et og mener noget andet er stadig gældende, og
det var det der blev snakket om.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:22

C.Andersen wrote:
> It happens that Michael Weber formulated :

> Øhh, nej,

Øh jo.

>at de siger et og mener noget andet er stadig gældende, og
> det var det der blev snakket om.

Det er fuldt lovligt at sige ét og mene noget andet.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:29

Michael Weber used his keyboard to write :

> Øh jo.

Slet ikke, de bliver ikke mere troværdige af at alle andre også må
lyve, og det var deres troværdighed der var oppe.

> Det er fuldt lovligt at sige ét og mene noget andet.

Ja, og det benytter muslimerne sig gerne af.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:39

C.Andersen wrote:
> Michael Weber used his keyboard to write :

> Slet ikke, de bliver ikke mere troværdige af at alle andre også må
> lyve, og det var deres troværdighed der var oppe.

Det er nu engang sådan at det er lovligt for alle at lyve for alle.
Men du kan naturligvis mene at danskere ikke bliver mere
troværdig af, at muslimer også må lyve.

> Ja, og det benytter muslimerne sig gerne af.

På det punkt er de ikke bedre eller værre end andre.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:45

Michael Weber pretended :

> Det er nu engang sådan at det er lovligt for alle at lyve for alle.
> Men du kan naturligvis mene at danskere ikke bliver mere
> troværdig af, at muslimer også må lyve.

Og på hvilken måde ændre det "deres" troværdighed at alle må lyve?

> På det punkt er de ikke bedre eller værre end andre.

Det ændre stadig ikke deres troværdighed, og det var den vi snakkede
om, har du glemt det.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 00:50

C.Andersen wrote:
> Michael Weber pretended :

> Og på hvilken måde ændre det "deres" troværdighed at alle må lyve?

De bliver ikke mindre troværdige af at andre må lyve.

> Det ændre stadig ikke deres troværdighed, og det var den vi snakkede
> om, har du glemt det.

Vi diskuterer, jvf. dit tidligere indlæg, hvorvidt folk må lyve.
Citat dig selv:
"Nej, jeg siger de lyver, for det er helt lovligt for dem at lyve over
for "vantro""

Er du med nu?

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 13:42

C.Andersen wrote:
> [...]

at lyve for alle.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Selvfølgeligt er det lovligt at lyve.

Det er bare ikke alle trosretningers grundtekster, der bakker aktiviteten
op!

Hilsen Ivan

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 13:42

Ivannof wrote:

>Selvfølgeligt er det lovligt at lyve.
>
>Det er bare ikke alle trosretningers grundtekster, der bakker aktiviteten
>op!

Dejligt at du kan se det rigtigt i det, jeg skriver.

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 13:59

Ivannof wrote:

> [...]

Dejligt at du kan se det rigtigt i det, jeg skriver.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Hvad skrev du?

Fra : Michael Weber

Dato : 10-06-10 14:11

Ivannof wrote:
>Hvad skrev du?

Læs mine indlæg igen.

Fra : Vidal

Dato : 10-06-10 14:09

Den 10-06-2010 14:41, Ivannof skrev:

> Selvfølgeligt er det lovligt at lyve.
>
> Det er bare ikke alle trosretningers grundtekster, der bakker aktiviteten
> op!

I biblen er det mod loven at lyve om andre. Men ellers
ingen direkte forbud, så vidt jeg kan se, selv om løgn
ikke regnes blandt de kristne dyder.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-06-10 00:06

Den 10-06-2010 00:58, C.Andersen skrev:
> on 10-06-2010, Bertel Brander supposed :

> Nej, jeg siger de lyver, for det er helt lovligt for dem at lyve over
> for "vantro"

Nej, du vil have mig til at tro at de lyver, fordi
det passer ind i din politiske overbevisning, dit
politiske verdensbillede.

> Det er skam ikke mig der gør det, det er de søde muslimer du er så glad
> for, men får du det bedre ved at vende det blinde øje til, så værsgo.

Så er du allerede begyndt at komme med fejlagtige påstande,
hvorfor tror du at jeg er "så glad" for muslimer, hvorfor
tror du at jeg vender det blinde øje til?

> Jeg håber du må rende ind i "deres" næstekærlighed en aften, så kan vi
> snakke om din oplevelse til den tid.

Et fromt ønske fra en næstekærlig dansker...

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:11

Bertel Brander explained :

> Nej, du vil have mig til at tro at de lyver, fordi
> det passer ind i din politiske overbevisning, dit
> politiske verdensbillede.

Slet ikke, at de lyver over for "vantro" hvis det gavner deres sag er
skam almindeligt kendt.

> Så er du allerede begyndt at komme med fejlagtige påstande,
> hvorfor tror du at jeg er "så glad" for muslimer, hvorfor
> tror du at jeg vender det blinde øje til?

Jeg skriver blot hvad jeg ser, og at du ikke vil indrømme at det netop
er muslimerne der deler det op i dem og andre, er da et glimrende bevis
på det med det blinde øje.

> Et fromt ønske fra en næstekærlig dansker...

Det kan du tro, men med din viden har du jo intet at frygte.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-06-10 00:18

Den 10-06-2010 01:11, C.Andersen skrev:
> Bertel Brander explained :

> Slet ikke, at de lyver over for "vantro" hvis det gavner deres sag er
> skam almindeligt kendt.

Hvem er "de" der lyver? Hvem er de "vantro"? Er det Naser
Khader der lyver?
http://kpn.dk/article2091572.ece

Eller er det dig der lyver, fordi du gerne vil bilde
os ind at "de" er så forfærdenlige?

> Jeg skriver blot hvad jeg ser

Du repeterer blot dine sædvanlige fordomme.

> , og at du ikke vil indrømme at det netop
> er muslimerne der deler det op i dem og andre, er da et glimrende bevis
> på det med det blinde øje.

Jeg ser ikke at nogen muslimer har blandet sig i tråden,
jeg ser at du deler verden op i "dem" og "os vantro".

> Det kan du tro, men med din viden har du jo intet at frygte.

Så du ser ingen modsætning mellem næstekærlighed og dit
ønske om at jeg skulle komme til skade?

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:24

> [...]
> Khader der lyver?
> http://kpn.dk/article2091572.ece
>
> Eller er det dig der lyver, fordi du gerne vil bilde

Ja da, det kan enhver da se, se bare hvor godt det går i de lande hvor
muslimerne har magten, det er jo rene paradis.

> Du repeterer blot dine sædvanlige fordomme.

Kald det hvad du vil.

> Jeg ser ikke at nogen muslimer har blandet sig i tråden,
> jeg ser at du deler verden op i "dem" og "os vantro".

Nu er det den virkelige verden vi snakker om, og ude i den, deler
muslimerne gerne alt op i "dem" og "os" så blind kan du da ikke være.

> Så du ser ingen modsætning mellem næstekærlighed og dit
> ønske om at jeg skulle komme til skade?

Komme til skade? du siger da ikke at "de" er voldelige?

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-06-10 00:39

Den 10-06-2010 01:24, C.Andersen skrev:

> Ja da, det kan enhver da se, se bare hvor godt det går i de lande hvor
> muslimerne har magten, det er jo rene paradis.

Meget mærkelig form for misinformation, der er vist ikke
nogen i verden der tror at de lande hvor "muslimerne"
har magten er rene de paradis, så hvad er formålet med
ovenstående? For mig at se er det blot endnu et ynkeligt
forsøg på at snakke udenom.

> Kald det hvad du vil.

Det er netop det jeg gør.

> Nu er det den virkelige verden vi snakker om, og ude i den, deler
> muslimerne gerne alt op i "dem" og "os"

Denne tråd er en del af den virkelige verden, i denne tråd
er det dig der deler folk op i "dem" og "os".

> Komme til skade?

Der er vist ingen der kan være tvivl om at det ønske du
kom med før, var et ønske om at jeg skulle komme til skade.
Det er ret tydeligt at det intet har med næstekærlighed
at gøre.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:44

Bertel Brander used his keyboard to write :

> [...]
> har magten er rene de paradis, så hvad er formålet med
> ovenstående? For mig at se er det blot endnu et ynkeligt

Slet ikke, det er hvad vi har i vente, hvis det bliver som de håber og
ønsker.

> Det er netop det jeg gør.

Godt for dig.

> Denne tråd er en del af den virkelige verden, i denne tråd
> er det dig der deler folk op i "dem" og "os".

Jeg snakker om hvad der sker ude i den virkelige verden, burde ikke
være så svært at forstå.

> Der er vist ingen der kan være tvivl om at det ønske du
> kom med før, var et ønske om at jeg skulle komme til skade.
> Det er ret tydeligt at det intet har med næstekærlighed
> at gøre.

Jeg skrev skam intet om "at komme til skade" jeg skrev "Jeg håber du må
rende ind i "deres" næstekærlighed en aften"

Men mener du at de er voldelige?

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-06-10 00:51

Den 10-06-2010 01:43, C.Andersen skrev:
> Bertel Brander used his keyboard to write :

> Slet ikke, det er hvad vi har i vente, hvis det bliver som de håber og
> ønsker.

C.Andersen snakker igen uden om, poster mere misinformation
og nonsens, ynkeligt. Kunne du ikke forsøge at fortælle
om du mener at Naser Khader lyver?

> Jeg snakker om hvad der sker ude i den virkelige verden, burde ikke være
> så svært at forstå.

Ude i den "virkelige verden" deler du sikkert også folk op
i "dem" og "os".

> Jeg skrev skam intet om "at komme til skade" jeg skrev "Jeg håber du må
> rende ind i "deres" næstekærlighed en aften"

Underforstået, du håbede at jeg kom til skade.

> Men mener du at de er voldelige?

Hvem er voldelige? Hvem er "de". Drengene som blev
omtalt i starten af denne tråd, smed med rådne æg,
det er vel en slags vold. Unge med indvandrebaggrund
er overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne, det
er velkendt.

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 00:57

Bertel Brander pretended :

> C.Andersen snakker igen uden om, poster mere misinformation
> og nonsens, ynkeligt. Kunne du ikke forsøge at fortælle
> om du mener at Naser Khader lyver?

Jeg tager ikke stilling til enkelt personen, men gruppen.

> Ude i den "virkelige verden" deler du sikkert også folk op
> i "dem" og "os".

Nej, jeg gør ikke, men muslimerne gør, tag bare, alle de steder hvor de
vil behandles anderledes, men det findes måske heller ikke?

> Underforstået, du håbede at jeg kom til skade.

Nej, det er noget du lægger i det, og med det siger du altså at
muslimer er voldelige.

> [...]
> det er vel en slags vold. Unge med indvandrebaggrund
> er overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne, det

Aha, der er et lille gennembrud, med tiden indser du nok at det er
problemer vi godt kunne undvære.

Lad os stoppe, og blive enige om at være uenige, jeg vil i seng, så der
er en pænt godtnat til dig og tak for sludderen.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-06-10 01:05

Den 10-06-2010 01:56, C.Andersen skrev:

> Jeg tager ikke stilling til enkelt personen, men gruppen.

Der har vi det igen, du deler verden op i "dem" og "os",
derved undgår du at tage stilling til hvad "de" siger og
mener, for du har bestemt at "de" lyver.

> Nej, jeg gør ikke, men muslimerne gør, tag bare, alle de steder hvor de
> vil behandles anderledes, men det findes måske heller ikke?

Igen deler du verden op i "dem" og "os", "de" vil behandles
anderledes end "os", og det vil "vi" ikke tillade. Jeg kender
ikke nogen der ikke gerne vil behandles anderledes.

> Nej, det er noget du lægger i det

Jeg læser blot det du skriver.

> , og med det siger du altså at muslimer
> er voldelige.

Nej.

> Aha, der er et lille gennembrud, med tiden indser du nok at det er
> problemer vi godt kunne undvære.

Naturligvis vil vi gerne undvære vold og anden kriminalitet.

> Lad os stoppe, og blive enige om at være uenige, jeg vil i seng, så der
> er en pænt godtnat til dig og tak for sludderen.

Godnat.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-06-10 08:37

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kalder sig. Men andre ord, sagen er for længst lagt død,
> og at forsøge at høste stemmer blandt islamkritikerne

Ja jeg fatter heller ikke at den historie kan blive ved med at køre. Der er
ingen sag. Drengene er komplet til grin og helt isoleret i deres elendige
tankegang. Ikke engang i deres nærmiljø er der udelt forståelse for deres
handling. Deres søstre elsker Medina og ryster på hovedet af deres brødre.
De er blevet latterliggjort i samtlige medier, ja selv i P3 er der blevet
kørt på dem af Huxi Bach og Karen Thisted i eftermiddagsprogrammer. De burde
sidde derhjemme på deres lumre drengeværelser hos mor og far og skamme sig
over hvor dumme de har opført sig og så er den historie vist ikke ret meget
længere.

> Jeg mener naturligvis at drengene burde sættes i
> skammekrogen, og blive væk fra koncerter, hvis
> de synes at sangerinden er for lækker, til at de
> kan håndtere det.

Ja det er nemlig helt præcis hovedet på sømmet.

Fra : Ivannof

Dato : 10-06-10 13:40

> [...]
> og sige at ingen skal bestemme hvad danske sangerinder
> kalder sig. Men andre ord, sagen er for længst lagt død,

Det er rigtigt. Men nu må vi se om det gentager sig og danner mode. Det er
der stadig en fare for. Mener jeg.

Hilsen Ivan

Fra : Petse

Dato : 11-06-10 17:12

Michael Weber wrote:

> Kald dig hvad du vil, Petsine.

Nu er der vel ikke et eller andet muslimsk helligfidus der hedder Petsine?

Fra : Michael Weber

Dato : 11-06-10 17:16

Petse wrote:

> Nu er der vel ikke et eller andet muslimsk helligfidus der hedder
> Petsine?

Hvis der var, ville et segment af debattørerne i gruppen,
allerede have påpeget det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-06-10 08:01

"Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.blog.kvinderforfrihed.dk/?p=1045

Du kan kalde dig bøsse-Peter eller svanse-Peter, det er der ingen som vil
bemærke noget videre...

Fra : C.Andersen

Dato : 10-06-10 08:02

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote on 10-06-2010 :
> "Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan kalde dig bøsse-Peter eller svanse-Peter, det er der ingen som vil
> bemærke noget videre...

Endnu et sobert og godt indlæg fra Kim Larsen.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Petse

Dato : 11-06-10 17:14

> [...]
> "Petse" <pjensen73FJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan kalde dig bøsse-Peter eller svanse-Peter, det er der ingen som vil

Tror hellere jeg vil kalde mig Kim Larsen.
Nåh nej, så kommer Kimsebøssen efter mig.