At moone=frihedskamp.Pikvise=bedre
Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-10 14:50

At moone=frihedskamp.Pikvise=bedre
Når love er dybt urimelige er det borgerpligt at afprøve grænser og
risikere straf, hvis emnet har passende vigtighed.
Jesper Langballe er en sand frihedskæmper at han IKKE vejede sine ord
på guldvægt da han fik sagt kritik af æresdrab rigelig kækt så han nu
måske får en bøde
Tiltalefrafald har i de senere år været almindeligst vedr bl.a. min
nær-racisme på nettet og at DF har stemt for at ophæve den gejstlige
MFs immunitet er nok risikofrit, for at kalde månen en grøn ost er der
ikke tradition for at straffe i vort land, så han frikendes efter al
sandsynlighed.
Vedr at moone er det fotograferet ved demo at autonome har vist bar
røv for at udtrykke foragt for borgerskabet og det er aldrig straffet.
På alle badestrande går familiefædre efter is uden badebukser og
Karnov gør det indlysende strafbart men alle ignorerer.
Jeg ville ønske jeg havde haft lejlighed til at bidrage til disse
familiefædres frihedskamp og Tøger Seidenfaden har pralet af at han
bør det ved svenske skovsøer
Men hverken det eller mooning har faldet sig for, selvom en
falskanmelder har fået mig bødestraffet for pik-visning. Jeg har
aldrig nogensinde begået lovbruddet bevidst og kun uterlig altså
bevidst pik-visning er strafbart.
Man skal vælge sine slag med omhu så man ikke spilder tid på
bagateller eller klart tabte slag.
Jeg finder nederdelsbrug interessant nok på min vej, men har nok fået
banket politiet på plads så jeg ikke risikerer mer bøvl fra dem eller
den lyvende børnehave

Sidst det var relevant at kalde muslimer abeagtige orkede jeg ikke
retssag og benægtede at indlægget var fra mit tastatur og klarede
frisag på den løgn. Men Langballes kækhed er inspirerende og Naser
Khader har i et panel erklæret sig enig med mig i at ved at invitere
ungmuslimer med i dansk frisprog fremmer man integration.