Maradonna vil udstille sig nøgen
Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 03:33

Maradonna vil udstille sig nøgen
Den argentinske ex-superspiller, nu landstræner forlyster medierne med
, at når han returnerer fra Sydafrika - som sejrherre - vil han løbe
nøgen rundt i Buenos Aires.
Fordi jeg interesserer mig for nøgenhed, er jeg mystificeret.
Da der var gang i mit Sædhjælpsfondet, fik jeg sendt breve fra unge
enlige tabere, der ønskede at være sæddonorer, og hvis de ringede,
oplyste jeg, at jeg især lod parrene udvælge stabilt levende
familiefædre, og når par og enlige kvinder kom for at vælge donor
viste jeg tilsendte fotos - dog ikke billeder af den nøgne ansøger med
stiv pik, som jeg fik en del af, sendt!.

Selv kan jeg lide at børn i børnehaven har bemærket at jeg solede mig
på fortovet i shorts og at de tydeligvis synes det var sejt at jeg var
barfodet - for jeg finder behag og bekvemmelighed i minimal påklædning
og ser gerne mit eksempel efterlignet. Men at fremvise kønsorganer er
jeg helt uforstående overfor at nogen har lyst til. Men fra
donoransøgere ved jeg altså at det er normalt.
Jeg kan lide at vise at jeg tør dekorere plankeværk med stærke
neonfarver og at børn spontant udbryder til deres forældre "Hvor er
det flot" og forældre - og børnehavepædagoger - er klart utilpas ved
barnets dårlige smag og forklarer at "den mand er mærkelig" - eller
roser barnet for dets tolerante smag ved at rose min bedrift -
halvhjertet, smigrende.
Min kusine der er pensioneret ingeniør fra Risø er den eneste jeg
kender, der har oplevet en blotter- hun spiste frokost i skoven med en
veninde og en jokker mand løb han og stoppede foran dem og viste sin
pik frem et par sekunder og løb videre. Altså en flasher der ikke var
børnelokker - har du oplevet flashere af nogen art.Jeg troede det var
en myte.
Avisen har skrevet om en skolelærer, der gjorde det samme overfor to
jokkende piger der i skoven gjorde grin af, at han tissede op ad at
træ med ryggen til dem og som gengældelse af drillerierne vendte han
sig mod dem - og anmeldtes og fik bøde for blufærdighedskrænkelse og
mistede sit job som lærer
Men Diego Maradonna må have samme stolthed ved til totalt upåklædte
krop som han havde ved at bokse bolden i mål og få målet godkendt ved
VM i 1987. At kunne slippe fra noget grænsebrydende tiltaler hans
forfængelighed - og DET kan jeg godt forstå, selvom jeg selv kun ville
udstille fornyelse hvis den var gennemtænkt samfundsgavlig a la
privatiseret sæddonorformidling (og at jeg selv undertiden har været
valgt som donor og pr naturmetoden har været et ligegyldigt spinnoff -
jeg var aldrig væsentlig tiltrukket af de damer, der ønskede sex med
mig, og når jeg har betalt massagepige, har jeg været meget kritisk
mht ungt sprødt udseende.
Men Maradonna må opleve det som maximal-trofæ at turde, hvad ingen
andre tør.
Politikens sportsjournalist anser det for utænkeligt at Morten Olsen
sku have samme nykker, men mener at danskeren er bedre til at stå ved
taktiktavlen og forklare sig og blive forstået.
Det svarer til, at jeg ikke forstår folk der begår hærværk - hvad
fordel har de dog af det?
Men jeg forstår godt shoplifting og har udført det.
Og i drømme har jeg udført omstændeligt hærværk og været stolt af at
blive grebet i det og være ret ligeglad.

Hvorfor var min søn kolik-skriger fra 0 til 3 år.

Og når han havde haft en perfekt travl, stimulationsrig weekend sammen
med mig og grinet over hele femøren af vore påfund, så brød han ud i
gråd, da mor omsider kom hjem - for han havde savnet HENDE. Og han
begik hærværk mod gaver fra mig, helt som jeg gjorde mod min kammerats
mors ting, da jeg var 5 år og jeg ved hans børnefødselsdag var mobbet
af de jævnaldrende

Vi har sære skrigebehov, som få af os udlever:

"It´s Been Lovely, But I Have to Scream Now". Bumper sticker,
Boston, 1999

Da jeg fik blufærdighedskrænkelsesdom som var justitsmord, så skrev
nogen på dk.politik at når jeg er Nietzschefan så er det sandsynligt
at dommen var korrekt!
Men Nietzsche fulgte lyster af spontan drift fx at omfavne en hest der
blev pisket af sin ejer. Og han dansede nøgen på sit lejede rum ifølge
værtinden der gennem nøglehullet belurede.
Han ville som teenager gerne imponere piger med sonate-komposition og
var distanceforelsket i Wagners kloge kone og han sang på gaden
hæmningsløst, men næppe for at imponere nogen med andet end evt sit
mod til spontanitet.

Da han havde udgivet (på eget forlag) alle sine fornyende ideer og
sendt bøger til Georg Brandes og de andre få der måske ku forstå dem,
afsluttede han sit livsværk og havde 11 års lykkeligt otium, plejet af
sin søster og uden sindssyg-adfærd - udover at folk , som vedr min
farbror, anså det for sindsygt at en mand med fin uddannelse og
imponerende akademiske præstationer ikke af pligt jobber i sit fag.
Han (og min farbror) viste - som jeg? - ny veje mht at være sig selv
uden at genere
andre fysisk.
Nietzsche har udstrålet stærkere personlighed end min farbror og mig
, eftersom han ikke blev ramt at nævenyttige myndigheders sadistiske
overgreb,

   Har vi kun nøgenhedsforbud for at skabe job til politi og
glæde farisæiske værtinder?

Burde jeg søge demo-tilladelse mht nøgenhed? - autonome demonstrerer
nøgne når de ikke bruger maske.

I det varme vejr er nøgenhed bekvemt og behageligt.
Kun snerper og sadister er imod.
Ignorer dog den latterlige ekshibitionist Maradonna.