Iran tilbyder at sende krigsskibe for at e~
Fra : .

Dato : 06-06-10 13:46

»Irans flåde er rede til med al deres magt og evner at eskortere
fredskonvojen til Gaza«, siger han ifølge iranske medier, som
nyhedsbureauet Reuters refererer.

»I kølvandet på (mandagens) uretmæssige angreb er det Irans pligt at
forsvare de uskyldige indbyggere i Gaza«, mener han og tilføjer, at
det blot kræver en ordre fra den iranske ledelse.

I forvejen har Irans præsident, Mahmoud Ahmadinejad, kaldt aktionen
mod aktivistskibene barbarisk og opfordret til, at »det zionistiske
regime« afskaffes.

»Tusinder af fredskonvojer vil sejle ud med frihedskæmpere for at
forkaste zioniststyret og give fred og frihed til alle mennesker«,
sagde han under en tale ved den islamiske republiks grundlægger
ayatollah Khomeinis grav.

www.Politiken.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 07-06-10 04:00

On Sun, 6 Jun 2010 12:45:42 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>forkaste zioniststyret og give fred og frihed til alle mennesker«,
>sagde han under en tale ved den islamiske republiks grundlægger

Intet er meddelt om i hvilken rækkefølge de tre valgløfter vil blive
opfyldt

1.>»Tusinder af fredskonvojer vil sejle ud med frihedskæmpere for at
>forkaste zioniststyret og
2. give fred og
3. frihed til alle mennesker«,

Er al statsledersnak i den region BRAGESNAK?

Lidt i stil med Hitlerløfter om at rykke Judentum op med rode
("Ausrotten") og Mein Kampf præciserer vist ikke om det er åndelig
udradering eller aflivning så man kan læse det som man vil.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-10 04:36

.. wrote:
> [...]

> I forvejen har Irans præsident, Mahmoud Ahmadinejad, kaldt aktionen
> mod aktivistskibene barbarisk og opfordret til, at »det zionistiske

Arhh blot en grund til at gå i krig, mon ikke det vil give bagslag for Iran,
det må man da håbe.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 08:53

.. wrote:
> [...]
> forkaste zioniststyret og give fred og frihed til alle mennesker«,
> sagde han under en tale ved den islamiske republiks grundlægger

Hvor står der, at de vil sende krigsskibe? Hvis Iran har tusinder af
krigsskibe, så er det en stor nyhed.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-06-10 10:29

Henrik Svendsen wrote:
>Hvis Iran har tusinder af
> krigsskibe, så er det en stor nyhed.

Iran lider jo af storhedsvandvid, så mon ikke det er små fiskebåde der nu er
blevet til krigsskibe?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 11:03

N_B_DK wrote:

> Iran lider jo af storhedsvandvid, så mon ikke det er små fiskebåde
> der nu er blevet til krigsskibe?

Det stod altså ingen steder.

Fra : Nicky

Dato : 07-06-10 11:20

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Det stod altså ingen steder.

De tusinder krigsskibe er forvandlet til et par nødhjælpsskibe. Iran er en
fredselskende nation. Hvornår tar du afsted?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 11:24

Nicky wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> De tusinder krigsskibe er forvandlet til et par nødhjælpsskibe. Iran
> er en fredselskende nation. Hvornår tar du afsted?

Når du tager ned for at dræbe palæstinensere sammen med zionisterne.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-06-10 13:49

> Når du tager ned for at dræbe palæstinensere sammen med zionisterne.

Det kunne være et spændende og nyttigt job.
Jeg melder mig, hvis Bo Warming også tager afsted.

Mvh
Martin