Europa demonstrerer imod Israel
Fra : P.N.

Dato : 06-06-10 09:53

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/368998:Udland--Tusinder-i-Europa-protesterer-mod-Israel

Sinn Fein leder Jerry Adams forlanger Israels ambassadør udvist af Irland.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 06-06-10 10:00

On Sun, 6 Jun 2010 10:53:06 +0200, P.N. wrote:

> http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/368998:Udland--Tusinder-i-Europa-protesterer-mod-Israel
>
> Sinn Fein leder Jerry Adams forlanger Israels ambassadør udvist af Irland.

Din overskrift er misvisende.

Det er IKKE Europa der demonstrerer mod Israel, men fortrinsvis etniske
tyrkere der gør det.

Fra : P.N.

Dato : 07-06-10 09:26

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Din overskrift er misvisende.
>
> Det er IKKE Europa der demonstrerer mod Israel, men fortrinsvis etniske
> tyrkere der gør det.

Nej faktisk ikke, jeg læser i dag at en lang række kendte engelske og
amerikanske musikere og bands har aflyst deres besøg i Israel, txt tv skrev
af "politiske årsager".

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-06-10 12:33

On Mon, 7 Jun 2010 10:26:12 +0200, P.N. wrote:

> Nej faktisk ikke, jeg læser i dag at en lang række kendte engelske og
> amerikanske musikere og bands har aflyst deres besøg i Israel, txt tv skrev
> af "politiske årsager".

Det er nok nærmere fordi de er bamge for at miste penge, hvis de tillader
sig at besøge det demokratiske Israel. Islamistiske psykopater er jo ofte
voldelige overfor kendte personer/musikere, der ikke støtter deres
voldelige adfærd.

Se bare det "lokale" eksempel med Medina.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 12:39

S.A.Thomsen wrote:

> [...]
> ikke støtter deres voldelige adfærd.
>
> Se bare det "lokale" eksempel med Medina.

Dine bortforklaringer runger hult og vidner om, at du har et
erkendelsesproblem/skyklapper.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-06-10 13:10

On Mon, 7 Jun 2010 13:38:53 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Dine bortforklaringer runger hult og vidner om, at du har et
> erkendelsesproblem/skyklapper.

HVAD er der da forkert i mit indlæg.?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 13:29

S.A.Thomsen wrote:

> HVAD er der da forkert i mit indlæg.?

Jeg skrev, du bortforklarer. Hvis du virkelig i alvor tror, musikerne
lyver og i stedet aflyser af den grund, du disker op med, så har du et
erkendelsesproblem.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-06-10 13:37

On Mon, 7 Jun 2010 14:28:38 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Jeg skrev, du bortforklarer. Hvis du virkelig i alvor tror, musikerne
> lyver og i stedet aflyser af den grund, du disker op med, så har du et
> erkendelsesproblem.

Jeg kan da med samme ret påstå: Hvis du virkelig i alvor tror, musikerne
ikke aflyser p.g.a. økonomiske interesser, så har du et erkendelsesproblem.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 13:42

S.A.Thomsen wrote:

> Jeg kan da med samme ret påstå: Hvis du virkelig i alvor tror,
> musikerne ikke aflyser p.g.a. økonomiske interesser, så har du et
> erkendelsesproblem.

Nej, for jeg har musikernes eget ord for det. Du derimod har kun dine
luftige spekulationer. Erkend det - hvis du kan.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 07-06-10 15:34

On Mon, 7 Jun 2010 14:42:04 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Nej, for jeg har musikernes eget ord for det.

Tror du virkelig at en musiker ville sige "Jeg tager ikke til Israel, fordi
jeg er bange for at det går ud over mit pladesalg, og jeg er bange for at
få en røvfuld af islamistpsykopaterne".????

>Du derimod har kun dine
> luftige spekulationer. Erkend det - hvis du kan.

Nu skrev jeg altså: "Det er nok nærmere fordi de er......", hvilket er en
kvalificeret formodning og ikke en bastant påstand.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 16:10

S.A.Thomsen wrote:

> Nu skrev jeg altså: "Det er nok nærmere fordi de er......", hvilket
> er en kvalificeret formodning og ikke en bastant påstand.

Omskriv mine ord alt du orker. Ændrer intet ved, at din formodning ikke
er andet end din egen luftige spekulation.

Fra : Jens G

Dato : 06-06-10 10:32

On Sun, 6 Jun 2010 10:53:06 +0200, "P.N." <pln@hotmail.com> wrote:

>http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/368998:Udland--Tusinder-i-Europa-protesterer-mod-Israel
>
>Sinn Fein leder Jerry Adams forlanger Israels ambassadør udvist af Irland.

Samtidig kan de så meget passende protestere mon Hamas' lukning af en
del NGO kontorer i sidste uge:
http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=177444

Sikke et ramaskrig der havde været hvis Israel havde gjort noget
lignende!

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-06-10 09:30

Jens G wrote:

> [...]
> http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=177444
>
> Sikke et ramaskrig der havde været hvis Israel havde gjort noget

Nejda - du ville f.eks. ikke sige et piv, og hvor var ramaskriget da
Israel i år forbød ngo'erne at arbejde i områder under israelsk
domsmyndighed [jurisdiction] - altså i områder af palæstina, der ikke
nyder vestlig anerkendelse som en del af den israelske stat; men som
Israel hævder domsmyndighed over - østjerusalem f.eks.? Lad mig gætte,
du har ikke engang hørt om det og bliver nødt til at bede mig om at
finde det frem for dig, fordi du ikke engang kan finde det med Google.