hvad er SF's holdnig til kongehuset?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 03-06-10 16:37

Har SF en samlet holdning til kongehuset, eller er det en hver sf'er
frit for at mene om det skal nedlægges eller bestå?

Mvh
Anders

Fra : Per Rønne

Dato : 03-06-10 18:13

Anders T. Nielsen <anders2000toxvaerd@gmail.com> wrote:

> Har SF en samlet holdning til kongehuset, eller er det en hver sf'er
> frit for at mene om det skal nedlægges eller bestå?

Den tidligere formand Holger K Nielsen fik som bekendt inden sin afgang
anskaffet sig et sæt kjole & hvidt - til brug ved hoffesterne.

Hvor han mig bekendt stadig bliver inviteret med ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk