ang. genoptræning.
Fra : Orla

Dato : 06-08-01 14:29

Hej Sv. Aa.Ulmer Frandsen.

Tak for interëssen. I mellemtiden har jeg haft besøg af
lægen. Han var positiv. Nu venter jeg så på hans
beslutning.
Du er meget velkommen til at skrive igen, hvis det har din
interesse.

mvh. Orla.

Fra : susanne

Dato : 07-08-01 23:39

Orla skrev i meddelelsen <9km66k$21jm$1@news.cybercity.dk>...
>Hej Sv. Aa.Ulmer Frandsen.
>
>Tak for interëssen. I mellemtiden har jeg haft besøg af
>lægen. Han var positiv. Nu venter jeg så på hans
>beslutning.

Krydser fingre for dig!!
Men skulle du stadig støde på forhindringer, kan du måske få
hjælp til at fremme din sag gennem en af følgende foreninger:

Hjerneskadeforeningen
Dansk Handicap forbund
PTU

Jeg tænker især på, at HVIS man ikke kan finde et egnet
tilbud til dig i din egen kommune eller amt, så findes der
muligheder andre steder, fx Vejlefjord, Dianalund, Vallø Strand,
naboamterne. Men her skal din kommune betale dyrt, og
det kan nok kræve lidt overtalelse.......

Men foreløbig pøj-pøj!

susanne
--
New newsgroup formed for people with disabilities on
intimacy and relationships issues. Please ask your news