LO stopper fup-kampagnen
Fra : Jesper

Dato : 01-06-10 21:44

Selvom de kan være tykhovede i LO, så er den sivet ind at det ikke er
særligt smart med annoncer for Maria og Tom der iflg annoncerne kommer i
klemme pga regeringens genopretningsplan, når det så viser sig at være
rent opspind. LO formand Harald Børsting, der har forsvaret fupkampagnen
skal nu ud og forklare LOs medlemmer hvorfor han har spildt millioner på
fupkampagnen.

--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : P.N.

Dato : 01-06-10 22:21

> [...]
> rent opspind. LO formand Harald Børsting, der har forsvaret fupkampagnen
> skal nu ud og forklare LOs medlemmer hvorfor han har spildt millioner på

Hør her halvhjerne har tanken strejfet dig at de annoncer var af oplysende
karakter for at danskerne kan se hvilke konsekvenser genopretnings planen
har på børnefamilier og ledige, at de pågældende modeller i annoncen ikke
blev ramt så hårdt kan de der rent faktisk bliver ramt vel næppe bruge til
særligt meget.

Fra : Ivannof

Dato : 01-06-10 22:28

"P.N." <pln@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> blev ramt så hårdt kan de der rent faktisk bliver ramt vel næppe bruge til

Man kunne godt få fornemmelsen af at man var nødt til at lave det fiktivt,
fordi det var så svært at finde nogen, der var blevet egentligt ramt.

Det kaldes at skyde sig selv i foden. Eller bare "løgn".

Hilsen Ivan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-06-10 22:57

P.N. wrote:

> [...]
> modeller i annoncen ikke blev ramt så hårdt kan de der rent faktisk
> bliver ramt vel næppe bruge til særligt meget.

Det pinlige er, at LO ikke selv kan se (apropos VisitDenmark), at når de
bliver taget i en letfærdig omgang med sandheden, underminerede det hele
deres torværdighed.

Jan

Fra : Jesper

Dato : 02-06-10 00:41

P.N. <pln@hotmail.com> wrote:

> [...]
> blev ramt så hårdt kan de der rent faktisk bliver ramt vel næppe bruge til

Jeg tror halvhjernerne er dem der sidder inde hos LO. De må være langt
ude i tovene siden de opdigter historier om virkelige mennesker for at
få det til at se ud som om de er blevet ramt af genopretningsplanen. Jeg
ser det som tegn på at de ikke kan finde ægte historier. De kunnet være
kommet med generelle eksempler på f.eks. en familie med 2 børn eller en
ældre på 58, men nej, de ville have konkrete eksempler. Til brug i en
løgnagtig smædekampagne mod regeringen og Dansk Folkeparti, som i deres
annoncer portrætteres med banditmasker!
Der er intet af oplysende karakter i annoncerne, kun løgn og bedrag. Og
det får LOs medlemmer lov at betale for gennem deres kontingent. LO har
et stort forklaringsproblem her.

Fra : Kert Rats

Dato : 02-06-10 08:17

> [...]
> Der er intet af oplysende karakter i annoncerne, kun løgn og bedrag. Og
> det får LOs medlemmer lov at betale for gennem deres kontingent. LO har

Jeg er glad for, at jeg ikke er ansat i LO's kommunikationsafdeling!
For det er vel kommunikationsafdelingen, der har konciperet annoncens
indhold, som LO's politiske system efterfølgende har nikket ok til.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-10 09:06

> [...]
> rent opspind. LO formand Harald Børsting, der har forsvaret fupkampagnen
> skal nu ud og forklare LOs medlemmer hvorfor han har spildt millioner på

De burde måske først forklare hvorfor LO ledelsen har så voldsomt lukrative
pensionsforhold som de har.

Derefter hvorfor de nægter at leve op til dem - og sågar inisterer på at at
gå i landsretten med det efter at have tabt sagen i byretten.

Og så hvorfor de finder det passende at anvende foreningens midler til at
propegandere for et specifikt politisk part som lang fra alle medlemmerne
støtteri.

Og endeligt hvorfor de ikke vil være med til at hjælpe langtidsledige - igen
for at agere Socialdemokratiets forlængede arm.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-06-10 17:00

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> rent opspind. LO formand Harald Børsting, der har forsvaret fupkampagnen
> skal nu ud og forklare LOs medlemmer hvorfor han har spildt millioner på

Ikke om jeg fatter dem. Der er da rigeligt af autentiske eksempler at tage
fat på, uden de behøver ligefrem at opfinde historier.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jesper

Dato : 03-06-10 09:56

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> [...]
> >

> Ikke om jeg fatter dem. Der er da rigeligt af autentiske eksempler at tage
> fat på, uden de behøver ligefrem at opfinde historier.

Det er ikke studenterhuen der trykker hos LO.