Nødhjælpskibene til Gaza
Fra : Lyrik

Dato : 31-05-10 07:08

Der var faktisk 6 skibe. Der var ingen vrøvl med de 5 skibe, men det
6. skib var et "IHH skib" et specielt islamisk nødhjælpskib, som
israelerne siger var bemandet med folk der var vilde og fulde af had!
Her var det hele konflikten udspillede sig.
Også Danmark har haft fokus på "IHH" her "pølseoversat" fra Wikipedia:

I 2006 offentliggjorde "Dansk Institut for Internationale Studier" en
fornem rapport: "The role of Islamic Charities i international
rekruttering af terrorister og finansiering", af konservative
amerikanske analytiker Evan Kohlman. Kohlman hævdede, at store
internationale islamiske velgørenhedsorganisationer såsom IHH, men
samtidig give en reel humanitær nødhjælp, også lejlighedsvis bruges
som fronter og samarbejde med militante islamister og terror grupper.
Især beskyldte Kohlman IHH for at bistå de irakiske sunni-oprørere, og
nævnte i 1997 raid, hvor politiet fandt våben, sprængstoffer og bomber
instruktionerne i IHH hovedkvarter i Istanbul. [2] Tilsyneladende
Kohlman's teori om IHH har ikke fået trækkraft , da IHH stadig en
juridisk organisation overalt, undtagen Israel, som forbød det i 2008.
Med fremkomsten af Maj 2010 Gaza flotille, hvor IHH spillet en central
rolle, Kohlman rapport blev genopdaget af den israelske tænketank
Intelligence og terrorisme Information Center. Deres 26 maj tekst på
IHH, [3] hovedsageligt baseret på Kohlman rapport, blev gentaget i
løbet af de næste par dage med mindre variationer af den israelske
presse og den israelske regering talsmænd [4].
IHH arrangør Izzet Sahin blev anholdt af israelske styrker i 2010 på
Vestbredden. Det forhold, at anholdelsen var oprindeligt mundkurv på
af israelske sikkerhedstjenester. Sahin blev senere deporteret uden
afgifter [5].

Israelerne firedes ned med helikopter. Besætningen angreb og vristede
et våben fra en soldat, hvorpå de begyndte at skyde. Andre angreb med
håndvåben som køller og knive. Soldaterne satte sig til modværge og
skød 10.

Cypern havde forbudt bådene at bruge Cypern til at bryde Israels
blokade. De sagde at de selv havde havne der var blokeret og at de
selv ville have lov at forhindre nogen i at anløbe disse. Hvor ville
vi selv være henne hvis vi ikke kunne blokere egne havne?

I virkeligheden ser jeg Tyrkiets skjulte islamiske agenda bag det
hele. De vil gennemtvinge "Umma!" Ingen må stoppe en islamist i at
invadere andre lande. Nødhjælpsforsyningerne var en politisk manøvre
til invasion efter forgodtbefindende!

Jens

Fra : Lars jensen

Dato : 01-06-10 13:35

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

<snip en masse lort>

[...]

Jamen de vil jo bare have noget at spise, er det nu også terrorisme at ville
ha en smule mad??.

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-05-10 14:46

"Lars jensen" <pl@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> til invasion efter forgodtbefindende!
> Jens
>
> Jamen de vil jo bare have noget at spise, er det nu også terrorisme at

Prøv med lidt simpel grammatik - hvem ville have mad? hvem ville have
islamistisk "charmeoffensiv"?

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 31-05-10 09:07

On 1 Jun., 14:35, "Lars jensen" <p...@hotmail.com> wrote:

> Jamen de vil jo bare have noget at spise, er det nu også terrorisme at ville
> ha en smule mad??.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja hvis jeg nu vil spise en flæskesteg på toppen af Kabaen i Mekka, så
må det siges at være terrorisme.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-10 23:56

On Mon, 31 May 2010 06:07:39 -0700 (PDT), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>hele. De vil gennemtvinge "Umma!" Ingen må stoppe en islamist i at
>invadere andre lande. Nødhjælpsforsyningerne var en politisk manøvre

Ville Cypern forbyde "charities" hvis skibslasters fredelige indhold
var dokumenteret?
Cypern har tilfulde mærket osmannernes umma på egen krop - godt at de
er på venskabelig fod med ISrael, når DK og USA ikke er p.t.

Fra : Lyrik

Dato : 01-06-10 04:46

On 1 Jun., 00:55, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> Cypern har tilfulde mærket osmannernes umma på egen krop - godt at de
> er på venskabelig fod med ISrael, når DK og USA ikke er p.t.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det ville være et valg de kunne træffe! Deres valg, ikke de skibes-
som forsøgte at anløbe.
hvad hvis flotiljen vurderedes at være en saltvandsindsprøjtning til
de procent af øen som er erobret af tyrkerne? Så kunne man sige nej,
hvis man ville. Om de ville, er en anden sag. Men de er heller ikke
presset og omringet af fjender som Israel er.

Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 01-06-10 20:47

> [...]

> israelerne siger var bemandet med folk der var vilde og fulde af had!
> Her var det hele konflikten udspillede sig.

Og øjenvidneberetninger fra de andre 5 skibe har - ingen værdi.

> [...]
> hele. De vil gennemtvinge "Umma!" Ingen må stoppe en islamist i at
> invadere andre lande. Nødhjælpsforsyningerne var en politisk manøvre

Tyrkiet har lige sinden Erdogans magtovertagelse bevæget sig væk fra
Vesten, og tilnærmet sig pariastater som Iran ... Ekstremisten Erdogan
har tidligere udtalt at han ser demokratiet som en sporvogn. Når man har
nået sit bestemmelsessted [den islamiske republik] er der jo ikke
længere brug for den ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 01-06-10 14:32

On 1 Jun., 21:46, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Og øjenvidneberetninger fra de andre 5 skibe har - ingen værdi.

Nej da. Det er logik. Hvis Per Rønne siger sådan, så er det
naturligvis sådan :)

> [...]
> har tidligere udtalt at han ser demokratiet som en sporvogn. Når man har
> nået sit bestemmelsessted [den islamiske republik] er der jo ikke

Klart. Det er den store dumme og væmmeligemuslimske
verdenskonspiration, der er i spil her -
Hvad ellers.

Fra : Ivannof

Dato : 01-06-10 22:30

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe

Klart. Det er den store dumme og væmmeligemuslimske
verdenskonspiration, der er i spil her -
Vi har da et godt eksempel i Iran.

Hilsen Ivan

Fra : Per Rønne

Dato : 02-06-10 18:30

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> [...]

> Klart. Det er den store dumme og væmmeligemuslimske
> verdenskonspiration, der er i spil her -

Og så hørte jeg i gårsdagens Deadline at Erdogan står til at tabe magten
til næste år. Til et genopstoet Socialdemokrati.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 03-06-10 02:45

On 1 Jun., 23:30, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:

> Klart. Det er den store dumme og v mmeligemuslimske
> verdenskonspiration, der er i spil her -
> Hvad ellers.
> Vi har da et godt eksempel i Iran.

Et eksempel på den store muslimske verdenskonspiration?
Fortæl, fortæl, jeg har lige lavet kaffe :)

Fra : Ivannof

Dato : 03-06-10 19:32

> [...]
> Vi har da et godt eksempel i Iran.

Et eksempel på den store muslimske verdenskonspiration?
Fortæl, fortæl, jeg har lige lavet kaffe :)

Jeg håber ikke kaffen er blevet kold i mellemtiden.

Og jeg ved ikke om Iran brugte demokratiet som sporvogn, men de nåede da til
bestemmelsesstedet! [den islamiske republik]

Hilsen Ivan