Arbejskraftmangel-løgn gav arbejd-ekstra-l~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 07:13

Arbejskraftmangel-løgn gav arbejd-ekstra-løgn

Kun for at sælge EU-Østudvidelse og muslimimport tiil folket , løj
folketinget om, at erhvervsliet behøvede trækdyr.
Arbejdsgivere løj med for at presse prisen på arbejde
Fordi de dumme danskere hoppede på løgnen kan S og SF nu lyve at der
kan tjenes penge på at arbejde 1% ekstra pr uge

Problemet er tomme ordrebøger
Det siger Asger Åmund og al sund fornuft
Folk elsker at arbejde over til overarbejdsbetalng men hvor ofte
lykkes den drøm, hvis ikke du har et parcelhus ar arbejde for dig selv
i?

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 28-05-10 07:47

Bo Warming skrev:
> [...]
> Folk elsker at arbejde over til overarbejdsbetalng men hvor ofte
> lykkes den drøm, hvis ikke du har et parcelhus ar arbejde for dig selv

Det *er* gået op for dig at førtidspensionisterne står for hug til
efteråret?

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-10 10:50

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> Det *er* gået op for dig at førtidspensionisterne står for hug til
> efteråret?

Vås. Det er en lille trimning af frisuren. Og det er IKKE DF-politik.

Og vi må så skærpe fokus på den egentlige årsag til mistrivsel, at de røde
står for at slå ladeporten op for muhammedanere.

Mvh
Martin

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 28-05-10 16:31

Martin Larsen skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> Vås. Det er en lille trimning af frisuren. Og det er IKKE DF-politik.

Der kan vi ikke blive uenige.. 4 år til 2 år, fra en fremskreven dato er
hvad jeg kalder "fair".
At børnefamilier taber penge er self. bare.. nederen.. og så?

> Og vi må så skærpe fokus på den egentlige årsag til mistrivsel, at de
> røde står for at slå ladeporten op for muhammedanere.

Nøh, for det rigtigt interessante er at da man skulle lette skatterne
var der ingen problemer med at fokusere på målgruppen (De borgerliges
kernevælgere), mens man nu pløkker med spredehagl.
Havde det stået til VK var kontanthjælpen blevet halveret, og
førtidspension omdøbt til efterlønstillæg, og efterlønnen totalt
suspenderet.

- cep

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 28-05-10 16:34

On Fri, 28 May 2010 17:31:08 +0200, "Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@
wrote:

> Havde det stået til VK var kontanthjælpen blevet halveret, og
> førtidspension omdøbt til efterlønstillæg, og efterlønnen totalt
> suspenderet.

Hvorfor bliver løgnene SÅ ekstreme, når argumenterne forsvinder.?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-10 17:24

> Der kan vi ikke blive uenige.. 4 år til 2 år, fra en fremskreven dato er
> hvad jeg kalder "fair".

Førtidspensionen? Med så meget økseskaft i rødbedesaften - hvad skal man da
med politik?

Mvh
Martin

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 28-05-10 19:44

Martin Larsen skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> Førtidspensionen? Med så meget økseskaft i rødbedesaften - hvad skal man
> [...]

Siger udtrykket "Salami-metoden" dig noget?
VK er kisteglade pt, de gennemfører jo den borgerlige politik de har
ønsket at gennemføre i årevis, og nu har de chancen med finanskrise og
alt hvad man kan presse ud af en gang spin. Selv R er med på halvdelen
af pakken.

Jeg frygter lidt at når VK + O har har haft førtidspensionen til
"justering" her til efteråret ender vi med et land der udelukkende
eksisterer som et anneks til det øvrige europa, med mindre planen blot
er at barbere efterlønnen, hvilket selv DF kan være med til.

- cep

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-10 21:38

> Siger udtrykket "Salami-metoden" dig noget?

Joh, især mht EU og indvandring.

> Jeg frygter lidt at når VK + O har har haft førtidspensionen til
> "justering" her til efteråret ender vi med et land der udelukkende
> eksisterer som et anneks til det øvrige europa

DK ER en vorte i udkanten af Neuropa. Og EU har bedt DK om at spare 24 mia
frem til 2013. Realiteterne er at DK har dystre tider i vente og at VK+O er
de eneste som i denne situation viser lidt ansvarlighed.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 20:55

On Fri, 28 May 2010 18:24:05 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

>Førtidspensionen? Med så meget økseskaft i rødbedesaften - hvad skal man da
>med politik?

Skriv forståeligt

DF-politik er at sikre velfærd på sigt og vi har levet over evne og må
nu spare på dagpenge mm
Arbejdsdelingenmellem DF og VKer at DF påtager sig at sige sandheder
om at de fremmede er årsag til økonomisk problem