Opmærksomhedssøgning skabte Glistrup-Spies~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-10 20:25

Opmærksomhedssøgning skabte Glistrup-Spies succeserne

Jens Bruun der af angst for ikke at være normal går over åen efter
vand som en molbo, finder mit plankeværk bevis på sindsyge.
Han har meningsfæller blandt vrisne autonome på min vej som er jaloux
på at de ikke evner at skabe nyheder, der er værd at TV-dække , hvad
jeg er om end man frygter at det ku gavne DFs sag.'
Uden nultrækprocent ingen FRP,

Rigide stive kedsommelige ritualer, det er Jens Bruuns liv

[...]

"Bliv fornem, bliv dig selv, - lær at være din egen lov."Nietzsche
"   Intet bør værdsættes højere end din egen sjæl. Nietzsche
   Intet er virkeligt for os undtagen sult; intet er helligt
undtagen vore egne lyster. Okakura Kakuzo
   The noble soul has reverence for itself. Nietzsche
   The praise of unselfish virtues is injurious to the
individual. It elevates impulses which deprive him of his noblest
self-love and the power to take best care of himself. Nietzsche
   There are no institutions, which a man should prize more than
his own soul. Nietzsche
   Til den ædle sjæls træk hører egoisme. Nietzsche
   Det er ikke på grund af slagterens, ølbryggerens eller
bagerens godgørenhed, at vi forventer at få mad på bordet, men fordi
dette er i deres egen interesse. Vi henvender os ikke til deres
menneskekærlighed, men til deres selviskhed, og taler aldrig til dem
om vores egne behov, men om deres egen vinding. Adam Smith
   Det liv du lever er ikke til låns. Du har fået det og ejer
det. Glæd det og lev det. Kung Fu Tse
   Gud hjælper den der hjælper sig selv. Gammelt dansk mundheld
   Hjælp dig selv, så er der nok nogen, der vil hjælpe dig
Næstekærlighedens Princip.Nietzsche
   Når næsten bliver tilværensens mål, har ingen noget at leve
for. Nietzsche
   Hvem skulle have haft tålmodighed med mig, hvis jeg ikke havde
haft det selv?       Goethe
   Mennesket bør ikke værdsætte noget højere end SIN EGEN SJÆL.
[...]

oralen er en lemlæstelse af mennesket, en skæren bort af lidenskaber
og drifter. Men ve os, hvis de dekadentes syge lidenskaber, deres
"vilde hunde" slippes løs! Kun de stærke og sunde kan være deres egen
lovNietzsche
Vær dig selv. Du er ikke hvad du i øjeblikket gør, mener, begærer.
Nietzsche

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-10 20:41

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
35gtv55is08mrjhk9jftssph93uelcrnp6@4ax.com:

> Jens Bruun der af angst for ikke at være normal går over åen efter
> vand som en molbo,

Jeg har ingen angst for ikke at være normal. Jeg har derimod en angst for
normalitet og konformitet.

> finder mit plankeværk bevis på sindsyge.

Mig bekendt har jeg *aldrig* beskæftiget mig med dit plankeværk. Jeg har
derimod beskæftiget mig med din sygelige interesse for at tale om pis, lort
og dig selv i én uendelighed.

> Rigide stive kedsommelige ritualer, det er Jens Bruuns liv

Du ved ikke meget om mit liv, Bo Warming.

Men du fik da alligevel drejet endnu et indlæg over på det åbenbart
uudtømmelige emne "Bo Warming". Flot.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 04:23

> [...]
>og dig selv i én uendelighed.

>Du ved ikke meget om mit liv, Bo Warming.

Du har som eneste forsøg på saglighed kritiseret at jeg er saglig
tidsbesparende hvor du går over efter vand med rigide ritualer

Du husker ikke at du til en tredie dk.poliik debatør har anbefalet at
han besøgte mit fortov for at se bevis på dine varsler om at jeg blir
tvangsindlagt snart eller er "sygeligt opmærksomhedsøgende"

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 28-05-10 07:41

Bo Warming skrev:

> [...]
> han besøgte mit fortov for at se bevis på dine varsler om at jeg blir
> tvangsindlagt snart eller er "sygeligt opmærksomhedsøgende"

Bo! Altså!...

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-10 23:16

On Fri, 28 May 2010 08:41:19 +0200, "\"Claus E. Petersen\"
<\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

>Bo! Altså!...

Altså hvad, jeg er ikke tankelæser så du gør mig en tjeneste ved at
sætte lidt flere ord sammen