Jeg vil også snyde i skat
Fra : Kim2000

Dato : 19-05-10 21:49

Hvis man bevist snyder i skat og snyder statskassen for 8 millioner, så kan
man nøjes med 60 dages fængsel eller en dagsløn på små 180.000 kroner.
Nogenlunde det samme som en kasseassistent tjener på et år. Hvis det ikke
er at gøre grin med alle os der betaler skat, så ved jeg ikke hvad.

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/golf/article1348853.ece

mvh
Kim

Fra : Peter K

Dato : 20-05-10 12:42

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
> Nogenlunde det samme som en kasseassistent tjener på et år. Hvis det ikke
> er at gøre grin med alle os der betaler skat, så ved jeg ikke hvad.

Jamen skal han ikke stadigvæk betale skatteregningen? Jeg kender ikke
historien, men det virker som om det beløb han kan sidde af, er bøden for at
snyde, ikke det han skylder?

Men beløbene i denne historie gør min kr 20.000 sag med skat helt til grin

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-05-10 21:43

Kim2000 skrev den 19-05-2010 22:48:
> [...]
> kroner. Nogenlunde det samme som en kasseassistent tjener på et år. Hvis
> det ikke er at gøre grin med alle os der betaler skat, så ved jeg ikke

Det er vist ikke helt så enkelt som du gør det til!

Der er intet som en herlig ekstrablads simplificering af et kompliceret
regelsæt.

privatperson og alt det der
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Notion

Dato : 21-05-10 18:40

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Nogenlunde det samme som en kasseassistent tjener på et år. Hvis det ikke
> er at gøre grin med alle os der betaler skat, så ved jeg ikke hvad.

Han har betalt den skyldig skat, for ikke at have en ekstra stor rentebyrde.