Brandattentatet mod Vilks
Fra : Per Rønne

Dato : 17-05-10 18:12

Så har svensk politi anholdt et brødrepar for brandattentatet mod Vilks
i Skåne.

<http://www.sappho.dk/svensk-politi-har-anholdt-to-mand-for-brandattenta
tet-mod-lars-vilks.htm>

Der skal være tale om Mensur Alija og Mentor Alija, der tilsyneladende
er albanske muslimer.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-10 19:41

On Mon, 17 May 2010 19:11:31 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>tet-mod-lars-vilks.htm>
>
>Der skal være tale om Mensur Alija og Mentor Alija, der tilsyneladende

Ham der i Sverige slog en kvindelig minister ihjel , var han også
muslim? OgOlof Palmes morder?

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-05-10 22:25

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
ic33v5p5hbdcku5k895u6440ec5sshdq6n@4ax.com:

> Ham der i Sverige slog en kvindelig minister ihjel , var han også
> muslim?

Nope. Anna Lindhs morder, Mijailo Mijailovic, har serbisk (og dermed
katolsk?) baggrund.

> OgOlof Palmes morder?

Er stadig ikke fundet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ralph

Dato : 17-05-10 23:13

> Er stadig ikke fundet.

Var det ikke ham der drak sig selv ihjel? Christer? Tilståelse, benægtelse,
død.

--
Ralph

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-05-10 23:29

Ralph <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
4bf1bf79$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Var det ikke ham der drak sig selv ihjel? Christer? Tilståelse,
> benægtelse, død.

Mig bekendt er drabet aldrig opklaret.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-05-10 00:56

On Tue, 18 May 2010 00:28:45 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Ralph <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
>4bf1bf79$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

>Mig bekendt er drabet aldrig opklaret.

Har man løsladt det der (Balkan?) monster der kom på kamera og dræbte
en kvindelig minister?
Hvor meget er muslimvold værre i Sverige end her, og er detblot fordi
muslimerne er så mange hinsides?

Fra : Per Rønne

Dato : 18-05-10 05:30

> [...]

> ic33v5p5hbdcku5k895u6440ec5sshdq6n@4ax.com:

> Nope. Anna Lindhs morder, Mijailo Mijailovic, har serbisk (og dermed

Østromersk. Ortodoks.

> Er stadig ikke fundet.

Ham det eneste øjenvidne udpegede, kunne ikke dømmes. Lisbeth Palme fik
nemlig kun præsenteret ham, og ikke flere på række ... en klar
politifejl.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-10 07:22

"Per Rønne" wrote:

> Der skal være tale om Mensur Alija og Mentor Alija, der tilsyneladende
> er albanske muslimer.

Hvilken overraskelse....

OG til Kim L, ja jeg er ikke i Sydney længere, men Adelaide.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Per Rønne

Dato : 18-05-10 13:32

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> Hvilken overraskelse....

At de skulle være muslimer er rent gætværk for mig da halvdelen af
Albaniens albanere som bekendt er kristne. Jeg tvivler dog på at de
skulle være katolikker fra Nordalbanien, eller ortodokse fra
Sydalbanien; hvorfor skulle /de/ dog forøve et brandattentat mod Vilks?

De kunne også være albanere fra Kosovo eller fra det Nordmakedonien der
indtil Tito var en del af Serbien. Disse albanere skal stort set alle
være muslimer.