Mesterskabet er i huset - Forca FcK
Fra : Patruljen

Dato : 16-05-10 14:44

Fra : Patruljen

Dato : 16-05-10 14:50

On 16 Maj, 22:44, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=-W4XNK_Io8Y

Yeaahhh ! Fck -
http://www.youtube.com/watch?v=-lZkeeFzjeI&feature=related

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-10 04:02

On Sun, 16 May 2010 13:49:41 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Yeaahhh ! Fck -
>http://www.youtube.com/watch?v=-lZkeeFzjeI&feature=related

Når Jens Bruun tilsviner dig som en bokse-bølle er det måske fordi du
ikke evner at søge en ng hvor du får mere respons fx dk.sport.fodbold?

Fra : Patruljen

Dato : 16-05-10 23:04

On 17 Maj, 05:01, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Når Jens Bruun tilsviner dig som en bokse-bølle er det måske fordi du
> ikke evner at søge en ng hvor du får mere respons fx dk.sport.fodbold?

Det er ikke nævnt med et ord - så det er nok ikke det. Men som du kan
se på den lille kollektion over Jens Bruuns forfatterskab, så er der
adskillige andre, som har stiftet bekendtskab med den side af Jens
Bruuns personlighed. Både på usenet og også ved deres bopæl.

Tilgengæld er der skrevet mange andre ting. Første gang jeg bemærkede
fyren, var engang hvor han og ThomasB begyndte at kalde mig for
alkoholiker og pillemisbruger mv. over noget nær 20 -30 indlæg.