Tag og se Politistationen
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-10 09:37

http://viasatondemand.dk/Series/Politistationen/Season-1.list

Hele sæson 1 og sæson 2 er tilgængelig.

Alle de betjente fra både Sjælland og Aalborg, er uden tvivl nogle af de
mest tålmodige og venlige mennesker jeg nogensinde har set. Taget i
betragtning af hvad de laver og hvem de møder, i løbet af deres arbejdsdag,
må det siges at være en bedrift ud over det sædvanlige.

Suveræn respekt og kudos herfra, til de politibetjente, og en stor facepalm
og ditto hovedrysten, til de mennesker som stadig ikke har et begreb om,
hvad det egentligt er politiet laver, men bare tror de ikke gider ta'
telefonen når man ringer til dem.

I hvertfald et par stykker af nærværende gruppes skribenter, kunne trænge
til en øjenåbner, så det er sådan set bare at sætte i værk og få set de
programmer.

Fra : C.Andersen.

Dato : 16-05-10 09:41

"Thomas" explained :
> [...]
>
> I hvertfald et par stykker af nærværende gruppes skribenter, kunne trænge til
> en øjenåbner, så det er sådan set bare at sætte i værk og få set de

100% enig, og ja det er en god dokuserie.
Tak for et godt indlæg.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-10 15:59

> [...]
>og ditto hovedrysten, til de mennesker som stadig ikke har et begreb om,
>hvad det egentligt er politiet laver, men bare tror de ikke gider ta'

De har været længe om at komme når hærværk og så kalde de det
bagatel-chikane som de ikke vil skrive rapport om, men
forsikringsselskabet gav mig 10900 kr for hærværk så det var ikke
chikane

Men når fjollede genboer har set min nederdel og ringer til politiet
så kommer 1-2 biler med hektiske betjente på få sekunder! selvom de 3
gange på 2 mdr har måtte erkende at der var intet at komme efter

Fra : P.N.

Dato : 16-05-10 16:02

""Thomas"" <wasd> skrev i en meddelelse
> [...]
> begreb om, hvad det egentligt er politiet laver, men bare tror de ikke
> gider ta' telefonen når man ringer til dem.

Jeg erindrer ihvertfald ikke at nogen har beskyldt dem for ikke at ville
tage telefonen

> I hvertfald et par stykker af nærværende gruppes skribenter, kunne trænge
> til en øjenåbner, så det er sådan set bare at sætte i værk og få set de
> programmer.

Okay så kritik fra de pårørende til de uheldige civilister der blev skudt
bagfra skal klares med lidt propaganda fra Viaslat!! Jamen hvem ved måske
kunne vi undgå evt kritik imod myndighederne ved at give bøder til de
formastelige der klager.