Racisten og muslimhaderen - Jens Erik Bruu~
Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 14:41

Jens Erik Bruun
Hvidovrevej 500, 3. tv.

2650 Hvidovre

Er en muslimhadende racist.

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 15:20

On 14 Maj, 22:41, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> Jens Erik Bruun
> Hvidovrevej 500, 3. tv.
>
> 2650 Hvidovre
>
> Er en muslimhadende racist.

Jens Erik Bruun er racist. Det kan ikke være anderledes. Jeg kan
hurtigt lave en lille kollektion at de mest racistiske statements -

Blot så de nærmeste muslimer er advaret -

Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-10 07:49

On Fri, 14 May 2010 14:19:56 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jens Erik Bruun er racist. Det kan ikke være anderledes. Jeg kan
>hurtigt lave en lille kollektion at de mest racistiske statements -
>
>Blot så de nærmeste muslimer er advaret -

Jeg sover lige godt hvis naber er bowarminghadere

Interessant er kun realistiske trusler om fysisk vold.

Kan sådant begrundes vedr Jens Bruun og rager det patruljen?

Fra : J. Nielsen

Dato : 15-05-10 08:48

wrote:

>Jens Erik Bruun er racist. Det kan ikke være anderledes. Jeg kan
>hurtigt lave en lille kollektion at de mest racistiske statements -

Jens Bruun er kulturracist. Det er jeg iøvrigt også...

Du selv er tilsyneladende inde i en manisk periode? Den startede omtrent
samtidigt med din forvirrede brug af tankestreger.
--

-JN-

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 15:22

On 14 Maj, 23:19, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Jens Erik Bruun er racist. Det kan ikke være anderledes. Jeg kan
> hurtigt lave en lille kollektion at de mest racistiske statements -
>
> Blot så de nærmeste muslimer er advaret -

Han er her -
Fortalte han iøvrigt ikke, at han lignede en mexicaner?

http://www.facebook.com/jenserikbruun

Fra : Kim2000

Dato : 14-05-10 22:26

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Han er her -
> Fortalte han iøvrigt ikke, at han lignede en mexicaner?
>
> http://www.facebook.com/jenserikbruun

Jeg kan se det er en Jens Bruun, hvad er dit formål med indlægget?

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-10 22:29

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4bedbfb0$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg kan se det er en Jens Bruun, hvad er dit formål med indlægget?

At trolle, og du spiller rask med.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-05-10 22:31

On Fri, 14 May 2010 23:25:34 +0200, Kim2000 wrote:

> Jeg kan se det er en Jens Bruun, hvad er dit formål med indlægget?

At udstille sig selv som komplet idiot.?

Fra : Vidal

Dato : 14-05-10 22:36

Den 14-05-2010 23:21, Patruljen skrev:

> Han er her -

Hehe, mon dog

Fra : Vidal

Dato : 15-05-10 07:39

Den 14-05-2010 23:36, Vidal skrev:

> Hehe, mon dog

Jeg burde selvfølgeligt have hjulpet dig lidt. Sådan så
Jens Bruun ud i sine yngre dage:

http://www.teamcopenhagen.dk/Files/Billeder/Gefion/KBHprofil/Davidmagnesium.jpg

Sådan ser han ud nu, han er faldet lidt af på den efter han blev
50:

http://images2.scanpix.eu/micr/2009/200903/20090319/20090319-090312-6.jpg

Til slut får du et billede af mig, jeg ligner Elvis lidt:

http://4.bp.blogspot.com/_hJREGwPF6vQ/SKGJrdjTN-I/AAAAAAAACLQ/M_To8d_e7pw/s400/elvis.jpg

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : C.Andersen.

Dato : 14-05-10 22:42

Patruljen wrote :

> Han er her -
> Fortalte han iøvrigt ikke, at han lignede en mexicaner?
>
> http://www.facebook.com/jenserikbruun

Når nu du vil poste Jens Bruuns Facebookside, så post da i det mindste
den rigtige.

http://www.facebook.com/jens.bruun?ref=ts

Men du kommer en postgang for sent, Jens Kylling Bruun har lukket for
adgang til stortset alt på siden.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 22:50

"C.Andersen."
> Men du kommer en postgang for sent, Jens Kylling Bruun har lukket for
> adgang til stortset alt på siden.

Så skal du bare spørge om venskab!
Han siger selv at han er en venlig mand, så det skal nok gå!

Mvh
Eyvind

Fra : C.Andersen.

Dato : 14-05-10 22:53

It happens that Eyvind Dk formulated :
> "C.Andersen."
>
> Så skal du bare spørge om venskab!
> Han siger selv at han er en venlig mand, så det skal nok gå!

Jeg har skam adgang, har så sent som i dag postet et billede af
kyllingen.

http://img101.imageshack.us/img101/7995/jb2t.jpg

Svært at få øje på det farlige.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Kim2000

Dato : 15-05-10 11:11

"C.Andersen." <carstande@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> http://www.facebook.com/jens.bruun?ref=ts
>
> Men du kommer en postgang for sent, Jens Kylling Bruun har lukket for

I to er nærmere skoleeksemplet på hvorfor det er vigtigt at sætte de private
indstillinger ordentligt. I gør alt det som I brokker jer over jens
(angiveligt) gør.

Fra : C.Andersen.

Dato : 15-05-10 11:10

on 15-05-2010, Kim2000 supposed :

> I to er nærmere skoleeksemplet på hvorfor det er vigtigt at sætte de private
> indstillinger ordentligt. I gør alt det som I brokker jer over jens
> (angiveligt) gør.

Hvor brokker jeg mig over den slags?

--
Endnu et indlæg med Stofanet Aalborg IP.

Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 15:28

On 14 Maj, 23:25, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Jeg kan se det er en Jens Bruun, hvad er dit formål med indlægget?-

Du spurgte ikke Jens Bruun om det samme?

Dobbelte stanndarder -

Imodsætning til Jens Eriks Bruuns anklager mod mig om jødehad -
holocaustbenægtelse mv.perfide sager, så kan jeg substansiere mit
statement med en lille kollektion af herlige udsagn.

Fra : Kim2000

Dato : 14-05-10 22:31

> [...]
> holocaustbenægtelse mv.perfide sager, så kan jeg substansiere mit
> statement med en lille kollektion af herlige udsagn.

Så må du jo gøre det, hvis det bringer dig glæde.

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 22:32

> [...]

holocaustbenægtelse mv.perfide sager, så kan jeg substansiere mit
statement med en lille kollektion af herlige udsagn.

`*Uanset hvad du synes om ham, er der så en særlig grund til at du
offentliggør hans adresse her? Blot et uskyldigt spørgsmål!

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-10 22:34

A.V.E.H.W. <nix> skrev i meddelelsen
4bedc144$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> `*Uanset hvad du synes om ham, er der så en særlig grund til at du
> offentliggør hans adresse her? Blot et uskyldigt spørgsmål!

Min adresse er ikke hemmelig, og jeg har gentagne gange selv offentliggjort
den. Men linket til Facebook lader noget tilbage at ønske...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 15:30

On 14 Maj, 23:28, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Kim2000 <Kim2...@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> 4bedbfb0$0$36559$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> At trolle, og du spiller rask med.

Nå - ja, Det kender du vel alt til :)

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 15:33

On 14 Maj, 23:30, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> At udstille sig selv som komplet idiot.?-

Når nogen forsøger at skrive perfide sager om mig, så kalder du dem
ikke idiot.
Dobbelte standarter kan ikke tages alvorligt -

Fra : Ralph

Dato : 14-05-10 22:39

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
On 14 Maj, 23:30, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
Når nogen forsøger at skrive perfide sager om mig, så kalder du dem
ikke idiot.
Dobbelte standarter kan ikke tages alvorligt -

Men mig kan du da ikke beskylde for andre personangreb, end at du ER en
idiot - så vidt jeg husker er du den første på listen, andre har jeg blot
plonket.

--
Ralph

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 14-05-10 23:08

On Fri, 14 May 2010 14:33:01 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Når nogen forsøger at skrive perfide sager om mig, så kalder du dem
> ikke idiot.
> Dobbelte standarter kan ikke tages alvorligt -

Du ER en komplet idiot.

Jens Bruun er i mit filter, så jeg ser ikke hvad han skriver af
tåbeligheder.

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 15:34

On 14 Maj, 23:31, "A.V.E.H.W." <nix> wrote:

> [...]
>
> `*Uanset hvad du synes om ham, er der så en særlig grund til at du
> offentliggør hans adresse her? Blot et uskyldigt spørgsmål!-

Så vidt jeg erindrer vil Jens Erik Bruun gerne forsøge sig med
tilsvarende venligheder. Vi må vel alle dele de samme fornøjelser -

Fra : N/A

Dato : 14-05-10 22:36

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 15:48

On 14 Maj, 23:39, "Ralph" <r...@post6.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Men mig kan du da ikke beskylde for andre personangreb, end at du ER en
> idiot - så vidt jeg husker er du den første på listen, andre har jeg blot

Jeg præsterer somend ikke andet end hvad den herre selv gerne forsøger
sig med -
Så - hvis jeg er en idiot, så er jeg i sandeligig i det rette
selskab :)

Jens Erik Bruun fusker vist også med et lille enkeltmandsfirma -

Fra : Patruljen

Dato : 14-05-10 15:50

On 14 Maj, 23:42, C.Andersen. <carsta...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> http://www.facebook.com/jens.bruun?ref=ts
>
> Men du kommer en postgang for sent, Jens Kylling Bruun har lukket for

Man skal da lige kunne nå at kikke - evt.gemme lidt på billederne. De
er da skønne - frit og offenligt tilgængelige.

Fra : .

Dato : 14-05-10 17:51

On 15 Maj, 00:08, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Du ER en komplet idiot.
>
> Jens Bruun er i mit filter, så jeg ser ikke hvad han skriver af
> tåbeligheder.

Det kan du somend læse dig til - her; En herlig kollektion af smukke
udsagn.

Tjek ud på; Jens Erik Bruun. O S S

Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-10 07:47

On Fri, 14 May 2010 13:41:18 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jens Erik Bruun
>Hvidovrevej 500, 3. tv.
>
>2650 Hvidovre
>
>Er en muslimhadende racist.

So what

Folk anklager idag grundløst, for at vise initiativrigdomj

Politiet har idag påstået

besiddelse af børneporno , blufærdighedskrænkelse og ANDEN KØN SLIG
OMGANG mod en diffus samling folkekirkeansatte

Men at eje fiktion og at krænke visuelt er jo slet ikke OMGANG med
kønsorganer så fjolserne diskvalificerer sig rent sprogligt

Fra : Patruljen

Dato : 15-05-10 04:40

On 15 Maj, 08:49, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Jeg sover lige godt hvis naber er bowarminghadere
>
> Interessant er kun realistiske trusler om fysisk vold.
>
> Kan sådant begrundes vedr Jens Bruun og rager det patruljen?

Tja -

Nu er der interesse for - grundløst - at male mig op som jødehadende,
antisemit og nazipropagandist. Så kan jeg vel fint tillade mig at
gengælde tjenesten - og vel især, når den er velbegrundet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-05-10 11:53

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
fb9855de-a9db-4440-b5e9-759a4034d14c@r9g2000vbk.googlegroups.com:

> Nu er der interesse for - grundløst - at male mig op som jødehadende,
> antisemit og nazipropagandist. Så kan jeg vel fint tillade mig at
> gengælde tjenesten - og vel især, når den er velbegrundet.

Hehe. Nu er jeg ikke synsk, men tillad mig alligevel at komme med en
forudsigelse: Pludselig er du væk fra usenet, og vi hører ikke mere til dig,
Niels Bruun.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-05-10 16:08

On Sat, 15 May 2010 03:40:19 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>antisemit og nazipropagandist. Så kan jeg vel fint tillade mig at
>gengælde tjenesten - og vel især, når den er velbegrundet.

Men det er interessantere at diskutere politik end personangreb

Fra : Patruljen

Dato : 15-05-10 05:23

On 15 Maj, 12:52, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Hehe. Nu er jeg ikke synsk, men tillad mig alligevel at komme med en
> forudsigelse: Pludselig er du væk fra usenet, og vi hører ikke mere til dig,

Du holder jo selv meget af deher ting og sager. Så hvad klager du
egentlig over -
Hvis du kan - så kan jeg vel tillade mig det samme:)

Fra : Bo Warming

Dato : 15-05-10 17:20

On Sat, 15 May 2010 04:23:10 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]

Jeg slutter ofte indlæg med telefonnummer.35861000

Vi burde kunne ringe til debatører der pludelig forsvinder

Fra : Patruljen

Dato : 15-05-10 12:17

On 15 Maj, 18:19, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Jeg slutter ofte indlæg med telefonnummer.35861000
>
> Vi burde kunne ringe til debatører der pludelig forsvinder

Jeg forsvinder ikke - Warming. Så let slipper du ikke :)

Fra : Bo Warming

Dato : 17-05-10 08:52

On Sat, 15 May 2010 11:17:19 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg forsvinder ikke - Warming. Så let slipper du ikke :)

Jeg har aldrig ønsket nogen meddebattør væk - dig har jeg haft gode
besøg af og håber på motorcykeltur

Bo 35861000

Fra : Patruljen

Dato : 16-05-10 09:25

On 16 Maj, 17:07, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Men det er interessantere at diskutere politik end personangreb-

Ja- det kan jeg da kun give dig ret i. Men nu har Jens Bruun
kontinuerligt og mod bedrevidende forsøgt at male mig op som en
jødehadende holocaustbenægter. Han truer med at opsøge - dig og dat.
Jeg skal åbenbart frygte om min Mc, nu også står der imorgen osv. etc..
Han fortæller andre, at han samler info om dem til en OSS. osv. etc.
Sender tæske-selskaber efter dem mv. Så kan manden da kun være
tilfreds med at få oprettet sin helt egen blog med de muslimhadende
statements og øvrige trusler han er kommet op med de seneste 8 år.

Det er en venlig advarsel til overhovedet at indlade sig i kontakt med
manden - og derfor mere at betragte som et personforsvar - end som et
personangreb.

Fra : Patruljen

Dato : 17-05-10 16:43

On 17 Maj, 09:52, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Jeg har aldrig ønsket nogen meddebattør væk - dig har jeg haft gode
> besøg af og håber på motorcykeltur

Nej. Det ved jeg da godt :) Det er ikke sådan, du er.
Og jeg har da også haft godt af at tale med dig. Det var fint -

Vi har en aftale om, at køre en tur i sommervarmen og sådan bliver det
da også. Jeg dumper ikke en aftale - og jeg glæder mig faktisk til
dagen:)

> Bo 35861000-

Jeg tænker at prøve at køre forbi på vejen til eller fra jobbet - i
denne uge. Så kan vi se om du har lidt tid. Ses -