Politiken og Information er morsomme i dag
Fra : steen hjortsoe

Dato : 10-05-10 02:23

Forsidehistorierne i dag den 10. maj handler om ”kontrollen” med
Forsvarets Efterretningstjeneste, FE, i både Politiken og Information.

Og hvorfor er det så ligefrem morsomt ?

Det er det for det første ikke, ikke det mindste.

For det andet er det måske en anelse morsomt, men ærlig talt snarere
skamløst, utåleligt sjofelt, fordi både Politiken og Information
foregiver (the show must go on) endnu engang at trække den skamredne
krikke, ”demokratiets” 4. magt af stalden for at kontrollere et
diktatorisk statsorgan, de hverken har mulighed for eller reel vilje
til at kikke efter i sømmene. Og de ved det. Alle sammen.

For det tredje er det så morsomt, at befolkningen vil ryste af skræk,
når sandheden går op for det civile Danmark, nemlig at FE altid har
haft ekstensioner – medarbejdere – på både Politiken og Information,
der ikke kunne drømme om at fortælle læserne, hvad landet i
virkeligheden er: Et fordækt elektromagnetisk orwellsk diktatur, med
det hele, 4. magt-pynteglasuren øverst, der dækker totalovervågningen
i borgernes privathjem, elektromagnetisk tortur og voldtægt ad libitum
styret af FE og Pentagon i forening.

Karsten Nonbo ved det også godt. Han er næstformand i Folketingets
kontroludvalg med FE, fra partiet Venstre, der gudskelov taber næste
valg, hvad de så inderligt har fortjent. Heller ikke han har nogen
planer om at underrette den danske civilbefolkning om, hvad landets
virkelighed er.

Nonbo er kort sagt forbryderbanden FE’s alibi i Folketinget. Derimod
aldrig i livet det danske folks reelle repræsentant. Er Nonbos
mandatsvig morsomt ? For i det her land er det vel tilstrækkeligt til
at forhindre, at vælgerbedraget får nogen konsekvenser ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-05-10 10:08

steen hjortsoe wrote:
> [...]
> mandatsvig morsomt ? For i det her land er det vel tilstrækkeligt til
> at forhindre, at vælgerbedraget får nogen konsekvenser ?

Er det nu vi skal skillinge sammen til en rulle staniol?

--
- Frank

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-05-10 11:15

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i meddelelsen

Karsten Nonbo ved det også godt. Han er næstformand i Folketingets
kontroludvalg med FE, fra partiet Venstre, der gudskelov taber næste
valg, hvad de så inderligt har fortjent.

******************

Tror du virkelig at torturen vil mindskes med røde stråleførere?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-10 12:27

Har vi tortur af betydning i DK ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-05-10 12:53

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Har vi tortur af betydning i DK ?

Landsforrædernes fuldkomne foragt for gammeldanskernes land?
Hver gang en gammeldansker udsættes for voldsforbrydelse fra ædel vild?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-10 19:58

On Mon, 10 May 2010 13:53:25 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

>Landsforrædernes fuldkomne foragt for gammeldanskernes land?
>Hver gang en gammeldansker udsættes for voldsforbrydelse fra ædel vild?

Ja pinsler affødt at muslimimporten er som om rødskrigerne havde
tommeskruer på hundredtusinder af gammel-danske Morten Korck fans

Fra : Jesper

Dato : 10-05-10 11:22

steen hjortsoe <steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> totalovervågningen
> i borgernes privathjem, elektromagnetisk tortur og voldtægt ad libitum
> styret af FE og Pentagon i forening.

Steen, måske skulle du bede din psykiater om forhøjelse af doserne på
medicinen med de røde trekanter på.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : steen hjortsoe

Dato : 10-05-10 04:25

On 10 Maj, 12:14, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> valg, hvad de så inderligt har fortjent.
>
> ******************
>
> Tror du virkelig at torturen vil mindskes med røde stråleførere?

Ikke et sekund. Den elektromagnetiske FE-tortur florerede hver evig
eneste dag under Poul Nyrup, og bortset fra et par kik på spændende EM-
sex vil Helle Thorning klogeligt overlade de småting til nogle af
hendes mandlige kolleger. Og fralægge sig ansvaret. Lige som alle
andre, der kan komme til det.

Hvilket jeg naturligvis vil forsøge at drage konsekvensen af.

Steen Hjortsø

Fra : P.N.

Dato : 10-05-10 12:48

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Har du overvejet at konvertere, vi har stærkt brug for martyrer der vil gå
foran og vise det gode eksempel.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-05-10 19:42

"P.N." skrev i en meddelelse

> Har du overvejet at konvertere, vi har stærkt brug for martyrer >der vil
> gå foran og vise det gode eksempel.

Det er fed humor det der

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 10-05-10 20:32

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Det er fed humor det der

Synes du? Han forsøger at udnytte en psykisk syg til at lave sit beskidte
arbejde for sig som han ikke selv tør. Jeg kalder det at være det laveste af
det laveste.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-05-10 21:11

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> Synes du? Han forsøger at udnytte en psykisk syg til at lave sit >beskidte
> arbejde for sig som han ikke selv tør. Jeg kalder det at være det >laveste
> af det laveste.

Om Hjortsøe er psykisk syg skal jeg ikke kunne sige, jeg har set værre
eksempler her i dk.politik igennem årene , og hvad angår den gode PN så er
jeg bange for at han ikke ville kunne lokke et bolsher fra en 4 årige, uden
selv at komme af med 3 lakriser.

Det morsomme er at den ene Troll overgår den anden, i morsomheder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : steen hjortsoe

Dato : 10-05-10 04:30

On 10 Maj, 11:07, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:

> Er det nu vi skal skillinge sammen til en rulle staniol?
>
> --
>  - Frank- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hvis du i stedet kan oplyse den danske civilbefolkning, om det er på
Aflandshage, eller hvor ellers dine FE-gangsterkolleger sidder, så
tror jeg den danske civilbefolkning vil være glade for at komme og
afløse dem.

Og forøvrigt: Føj for satan for en flok landsforrædere !!

Steen Hjortsø

Fra : steen hjortsoe

Dato : 10-05-10 04:37

On 10 Maj, 12:21, spambus...@users.toughguy.net (Jesper) wrote:

> Steen, måske skulle du bede din psykiater om forhøjelse af doserne på
> [...]

Røde trekanter ?! Faresignaler ?! Det lyder interessant. Ja, måske er
der noget, der netop er farligt her.

Steen Hjortsø

Fra : Jesper

Dato : 10-05-10 14:32

steen hjortsoe <steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> Røde trekanter ?! Faresignaler ?! Det lyder interessant. Ja, måske er
> der noget, der netop er farligt her.
>
> Steen Hjortsø

ja, du har måske ikke bemærket de røde trekanter på den medicin du
tager? Det betyder trafikfarlig medicin.