Journalister er jo gribbe
Fra : Insomnia

Dato : 09-05-10 02:33

http://ekstrabladet.dk/112/article1343152.ece

Den mand lever i sit eget personlige helvede nu, og resten af sit liv,
så jeg forstår godt at han ikke vil have Ekstrabladets gribbe til at
kredse om sig. Det eneste EB håber på, er at kunne få fat i et billede
som de hurtigst muligt kan offentliggøre af ham, så de kan sælge flere
af deres parodi på en avis. Journalister i dag ER en flok gribbe, som
mest er interesseret i den nyeste Breaking News, uanset hvad denne
Breaking News måtte være; Der sker ikke alverden i Danmark, så alt kan
efterhånden bruges. EB kan slet, slet ikke vente med at "komme til" at
skrive hans fulde navn; De er godt i gang med at plastre deres
underlødige artikler til med "den 50 årige SL".

Jeg håber, at den her mand ikke skal i fængsel i mange år; Han har
brug for hjælp og pleje, og 5,10,20 års fængsel er ingen løsning. Det
helvede han lever i lige nu, er straf nok for den afskyelige gerning
han har begået. En behandlingsdom må være løsningen.

Dem han har dræbt føler ikke længere noget; Det gør han tilgengæld, så
nu må det være ham som skal hjælpes.

Tak.

Fra : JBH

Dato : 09-05-10 09:46

"Insomnia" <insomnia@greenmail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Han havde rig lejlighed til at snitte håndleddene, efter ulykken. istedet
valgte han at skære halsen over på sin yngste datter, som forgæves værgede
for sig med talrige snit i arme og ansigt og hals til følge.

Den feje kujon skal da bare låses inde, og nøglen smeltes om

/JBH

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 22:25

On Sun, 9 May 2010 10:46:18 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>"Insomnia" <insomnia@greenmail.dk> skrev i en meddelelse
>
>Den mand lever i sit eget personlige helvede nu, og resten af sit liv,

I Japan er ærlighed enorm, så hvis politi fornemmer ærlig anger så
giver dommeren ofte lav straf.

Men her er folk smask forvirrede og det kan blive mode at man kan
myrde konen hvis man skuespiller gråd, som var man kvinde.

Mord er en virkelighedsflugt og en oplevelse som kræves af
underbevidstheden hos mange , der er i krise.

Politi skubber alt over til psykiaterne som intet forstår om
underbevidsthed, kun om pillekemi.

Jeg tror ikke det er bevidst kynisk langtidsforudplanlagt skuespil at
man græder når man havde troet sig stærk nok til selvmord og ikke er
det.
Det er svært at dræbe sig selv, relativt let at dræbe andre., især
andre man ejer og som har tillid
Havde vi haft aktiv lægelig dødshjælp havde døtre og mor nok været
reddet.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 09-05-10 10:00

[...]

Den slyngel skal spærres inde i resten af sit liv, havde der været lidt
menneske i kujonen havde han taget sit eget liv. Og kun det.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 12:47

On Sun, 9 May 2010 10:59:54 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>

>Den slyngel skal spærres inde i resten af sit liv, havde der været lidt
>menneske i kujonen havde han taget sit eget liv. Og kun det.

Det er nok lidt sjoft - en oplevelse, et statuspoint, at slå nogen
ihjel.
Behandlngsdomme har aldrig behandlet til lykke og nul-problemer så
samfundstjeneste med trist mad, fjernt fra hjemmevant territorie

Behandleri er ikke godhed men gør skade

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 23:52

> [...]

>Den slyngel skal spærres inde i resten af sit liv, havde der været lidt
>menneske i kujonen havde han taget sit eget liv. Og kun det.

Sæt ham til at feje på Rådhuspladsen på livstid i underbukser,
LAd alle kriminelle blive gabestokket på internettet og tortureret så
ingen får lyst at te sig som dette monster

Tatover ham i panden eller hug næsen af ham - noget der afskrækker.

Vi bliver ikke straffet for at bryde konventioner, som altid har
skadet retssikkerhed

Det er ikke ukendt at selvmord blir familieselvmord fordi læger er
lorte der afviser at give aktiv dødshjælp.
Men når man overvejer at myrde kone eller børn skal man være
dødssikker på livslange ækle smerter - hvordan kan velfærdsstatens
værre-end-nazi mode ellers stoppes?

Statens luksusfængsler har talrige mord på sin samvittighed -
underbevidstheder er ulykkesfugle og tænker at Forandring fryder . Mit
liv er så kedeligt at drilleri fra overfanger i velopvarmet
institution med god mad er det mindste af to onder.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 17:00

On Sun, 9 May 2010 01:33:25 -0700 (PDT), Insomnia
<insomnia@greenmail.dk> wrote:

> [...]
>han har begået. En behandlingsdom må være løsningen.
>
>Dem han har dræbt føler ikke længere noget; Det gør han tilgengæld, så
DETE AFSKUM følte at han ejede familien og de gv ham selvtillid og de
skhyldte ham alt mennår han ikek kunne øge sin indkomst som hidtil var
der ikke noget at leve for- lidt som minfarbror der til min farmor
sagd DU HAR ØDELAGT MIT LIV og straks kom i spændetrøje og på Sct
Hans.

Men når hen græder er det retfærdig straf og den må godt vare længe.

Måske han vil blmstre op i vore luksusfængsler

Udenfor dem gfentager han ikke udåd. Men hård srraf er sgu rimelig

Måske han besljuttede sig for udåden fordid han kedede sig og vidsfe
at straf gør ingen, så han ville komme ind i nogeT BEDRE

ssKAL HAN BELØNNES FOR AT FATTIGGØRE ET GODT SAMFUND?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 22:34

On Sun, 9 May 2010 01:33:25 -0700 (PDT), Insomnia
<insomnia@greenmail.dk> wrote:

>Jeg håber, at den her mand ikke skal i fængsel i mange år;

Du er sikker på at monsteret er stemplet så ingen vil stifte familie
med ham i fremtiden?

Husk hvordan Peter Lundins sexappeal og eftertragtethed tog
himmelflugt, da han blev TV Xfaktor STAR

Din naive glæde ved behandlingsdom - som om læger kan behandle noget
som helst psykisk - er et superuetisk mordtiltag mod uskyldige
medborgere - skam dig . At du ikke har personlig fordel af at være
godhedsindustriel og kræve behandlerarbejdspladser som
muslimindustriens gør sig ikke ansvarsfri - din skiderik.
HAder du alle danskere?

DEt gjorde Ninn Hansen MHT RESULTATER da han åbnede sluserne med sin
flygtningelov i 1983 - han ville også bare være sød mht
menneskerettigheder og adlyde behandlermafiaerne

At han klogt lod sinde embedsmænd holde tamiler ude ændrer ikke ved at
Konservative er superskurke mht indvandring.

Fra : Lyrik

Dato : 10-05-10 08:11

On 9 Maj, 10:33, Insomnia <insom...@greenmail.dk> wrote:
> [...]
> han har begået. En behandlingsdom må være løsningen.
>
> Dem han har dræbt føler ikke længere noget; Det gør han tilgengæld, så
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Først dræber han sin kone, derefter sin ældste datter med slag og
knivstik. Derefter placerer han det blodige tøj i vasketøjskurven og
tager et bad. Han tager rent tøj på og henter datteren fra skole. Han
kører den 12 årige datter hjem til gerningsstedet og opholder sig der
med hende i over en time! I den tid skriver han afskedsbrev som
inkluderer et afsluttende mord på den ventende 12 årige.
Han tager hende med i bilen, nu er hun iført nattøj? og kører ind i
bagsmækken på en lastbil. Da hun ikke er død, skærer han hende med en
hobbykniv til hun forbløder. Så sidder han med hende på skødet mens
hans arm dækker den overskårne hals!(rekonst. efter beretninger i
avisen red.)
Da han afhøres i retten og den kvindelige dommer spørger om hans navn,
snærrer han at det ved hun da godt! Han spørger om gribbene er til
stede og holder sig for ørene.

Denne handlemåde kendetegner ikke en psykisk syg efter min opfattelse,
snarere en psykopat!

Jens