Kvindelige Tv journalister
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-10 18:26

Kvindelige Tv journalister, er det bare mig eller er de begyndt
at blive skeløjede og glemme at sige grimme ting om DF!

(DJ Ævl ville også gøre mig skeløjet i 2002, han kaldte sig Torben
og på et tidspunkt Preben jeg kalder ham bare Diskjockey Ævl, sadistiske røvhul,
gør noget ved øret og hver ord er ekstrem smerte og sidder og ævler og kommer i bukserne!
På et tidspunkt ville Bodil Egeberg have at jeg skulle være en sadist ,det er jeg heldigvis ikke!)

Gad vide om det var ham eller Bjørnholt der ville have
at jeg skulle syntes at kvinder er værdiløse!

--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-10 18:28

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4be44d37$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> gør noget ved øret og hver ord er ekstrem smerte og sidder og ævler og kommer i bukserne!

Urelateret til min nuværende ørebetændelse!(men jeg kom til at tænke på det af den grund)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-05-10 18:35

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4be44db6$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Urelateret til min nuværende ørebetændelse!(men jeg kom til at tænke på det af den grund)

Under alle omstændigheder, så virker det som om alt modstand mod DF er blevet myrdet!

Bortset fra at der er en Farvet Præsident i med Arabisk Navn, og verden er så småt begyndt
at lade være med at spise gris, på grund af A´s Inflydelse(Influenza A-H1N1) som kun er en sygdom
hvis A vil ha det!

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-10 18:36

On Fri, 7 May 2010 19:26:01 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Gad vide om det var ham eller Bjørnholt der ville have
>at jeg skulle syntes at kvinder er værdiløse!

De har bestemt salgsværdi trods manglende retfærdighedssans og logik.

De har situationsfornemmelse så fler og fler ser en klog medsøster i
Pia
De er jo opportunister