Kriminelle betjente bør minister stoppe. K~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-10 10:50

   Kriminelle betjente bør minister stoppe. Klage
Til justitsministeren
Kære Barfoed og evt dine relevante børn&unge regeringskolleger

Hermed klages over at politi for at behage kvarteres intolerante
falskanmeldere truer mig med 6 timers administrativ frihedsberøvelse
som ikke-domfældt straf, hvis jeg vedbliver at gå med nederdel i
stedet for bukser.
Medskyld har ifølge betjente, der 4.5.10 reagerede på falskanmeldelse,
børnehaven der er min genbo og hvorfra der ringedes til politiet om at
jeg sad på børnehavens fortov uden bukser.

Jeg sad ved nitiden og læste avis i solen som jeg har gjort i 35 år
med samtlige børnehavelederes accept, idet der først senere er sol i
min have.
Fordi jeg i samarbejde med Ugeskrift for læger forsker i
urininkontinens-selvhjælp har jeg i årevis brugt nederdel og KjoleOle
sag er jo præcedens for at det er lovligt. Uterlig adfærd er mig
fjern.
Børnehaven har engang søgt at få tilhold mod det, men så bakkede
politiet ud, idet jeg påviste dem lovbrydende, og børnehaven skifede
chef, der kom over i min have og lovede, at evt fremtidige
forældreklager vil blive ignoreret eller forelagt af den ny leder til
mig.En af mine tidligere publikationer om mit
selvhjælps-videnskabelige emne tryktes oktober 2004 i Ugeskriftet.
Bo Warming, cand.scient. fysikkemigymnasielærer, Bjelkes Alle 46, 2200
Kbhv N

Fra : Kim2000

Dato : 07-05-10 17:39

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> Kriminelle betjente bør minister stoppe. Klage
> Til justitsministeren
> Kære Barfoed og evt dine relevante børn&unge regeringskolleger

Jeg tror altså du er nødt til at sende den til ministeriet, jeg tvivler på
ministeren læser herinde.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-10 22:42

Varetægtsfængsling må kun besluttes af politiet, når en sags
efterforskning kræver det og der er passende høj straframme.
Det er skadeligt for demokratiet, at de som her bruger det, som
redskab til chikane blot fordi politiet føler sig til grin ved at
rykke ud og ikke kende KjoleOle sag, så de må gå forgæves.
Politiets arbejde bør præges af mindst mulig vold og bedst mulig
opklaring af vigtig kriminaliet- her har stolthed vundet over
saglighed.