Papirkurv
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-07-10 16:09

Jeg lægger 1 dokument i en tom papirkurv.

Jeg kommanderer: "Tøm papirkurv".

Jeg får et vindue, der siger: "Emner, der skal slettes: 6."

Jeg lægger 2 dokumenter i en tom papirkurv.

Jeg kommanderer: "Tøm papirkurv".

Jeg får et vindue, der siger: "Emner, der skal slettes: 7."

Forklaring?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-07-10 11:41

Ove Steen Smidt <ovesteensmidt@me.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg lægger 2 dokumenter i en tom papirkurv.
>
> Jeg kommanderer: "Tøm papirkurv".
>
> Jeg får et vindue, der siger: "Emner, der skal slettes: 7."

nej ... men jeg når aldrig at se det vindue hvis der kun er et eller 2
emner i papirkurven.

Hvis det ellers virker så ingorer det ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 26-07-10 12:09

> nej ... men jeg når aldrig at se det vindue hvis der kun er et eller 2
> emner i papirkurven.
>
> Hvis det ellers virker så ingorer det ...
>

> /thomas

Jeg tror, det er fordi, den også tæller kodning m.v.(?).

M.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-07-10 12:43

Morten Lind wrote:

> Jeg tror, det er fordi, den også tæller kodning m.v.(?).

Mere rigtigt... Så tæller den også .temp filer både synlige og usynlige...

mvh. Erik Richard

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 29-07-10 17:35

> Mere rigtigt... Så tæller den også .temp filer både synlige og usynlige...
>
> mvh. Erik Richard

Sagen er jo, at i gamle dage (altså RIGTIG gamle dage) hed det noget i
retning af:

Papirkurven indeholder x antal emner. Vil du tømme den?

Nu bliver man forvirret og forskrækket, når man forsent opdager, at der
tilsyneladende slettes mere, end man troede, at man havde lagt i
papirkurven. Det er ganske irrelevant for mig, at filer med temp og
kodning tælles med.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt