Nummer specifikke besked toner
Fra : d!esel

Dato : 24-07-10 15:35

hej NG

Jeg har på min telefon en nokia 5230 overågning af et par alarm anlæg..
et hos mine forælder og et hos min søns firma.
Men problemer blot at jeg gerem vil kunne høre forskel om deter et
alarm opkals eller blot en besked.

Der for kunne det være fedt om man kunne tildele SMS tomer for bestemt
numre.

Er der nogen som har erfaring med det ?

Anders

Fra : Helge

Dato : 27-07-10 19:51

Hej Anders, kender ikke lige din telefon, men du skal bare tildele de numre
du ønsker skal have en bestemt ringe/sms-tone, en gruppe.

F.eks.
- Lav en gruppe, der hedder Alarm
- Gør de to alarmtelefonnumre medlem af gruppen Alarm
- Nu burde du kunne tildele din Alarm-gruppe særskilt ringe- og sms-tone...

mvh. Helge

Fra : d!esel

Dato : 04-08-10 11:18

On 27 Jul., 20:51, "Helge" <nyhedsgrupperGUL...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> - Gør de to alarmtelefonnumre medlem af gruppen Alarm
> - Nu burde du kunne tildele din Alarm-gruppe særskilt ringe- og sms-tone...

hej Helge.

Jeg er stadig lidt usikker - jeg kan godt oprette en alarm" gruppe.
Men hvordan specificere jeg SMS tonen for denne gruppe.

Anders

Fra : Helge

Dato : 05-08-10 16:28

Hej Anders, prøv at gå ind i Menu > Kontrolpanel (hedder måske Indstillinger
på din) > Profiler tryk Valg og Opret ny, kald den f.eks Alarm, Tilpas
herefter denne gruppe og se om der ikke er et punkt, der hedder "Signal
for"..., den står nok på "Alle opkald" i forvejen, den kan du så rette til
kun at gælde Alarm-gruppen...

Som sagt kender jeg ikke lige din model, så det kan være, at det er lidt
anderledes...

Hilsen Helge

Fra : Helge

Dato : 05-08-10 16:30

Hej Anders, prøv at gå ind i Menu > Kontrolpanel (hedder måske Indstillinger
på din) > Profiler tryk Valg og Opret ny, kald den f.eks Alarm, Tilpas
herefter denne Profil og se om der ikke er et punkt, der hedder "Signal