Hjernevasket af Dansk Folkeparti!(ikke Hol~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-07-10 08:06

krydspost: dk.helbred, dk.politik, se.politik.diverse

Jeg har lige opdaget, at det jeg troede var for at gøre mig til en "kendt sindsyg"!
Er en ægte hjernevask metode, hvilket forklare en hel del ting!

Karstens Bjørnholts "stemmer i støj" lavet med EMDR!
(for ca. 10-12 årsiden)

(Jeg kan huske da det blev lavet, og den er så i brug overalt!)

Først skal du høre stemmer i støj!
Derefter skal du høre stemmer i baggrundssnak(drevet til druk)!
Og til sidst skal du bare høre folk i nærheden af dig, sige præcis det der skal til for
at gøre dig rasende/vred!

"Stemmer i baggrundssnak" er udkøringsdelen, hvis at det er ved at blive opdaget!
Så bliver personen bare til en sindsyg der høre stemmer!(ikke sket for mig endnu!)

Forestil dig et rum! I det rum sidder der nogle mennesker og snakker!
"Emnerne er nogen udvalgt af Karsten Bjørnholt (pro Bjørnholt, pro DF)"
Det skal hele tiden køre,hvis du ikke stoler på en af personerne så skal den
person sige præcis de ting der skal til for at du stoler på personen mere end de andre!
Når du stoler på personen mere end alle andre, så skal emnet personen taler om "insert payload/pro bjørnholt/pro df"

Du må ikke kunne høre det i din bevidsthed!

Jeg brød den for første gang i lang tid! 21/07-2010 - 22/07-2010

hele forestillingsevnen og kreativitet kom fri, og var i brug, da jeg svarede på indlægget:
Demokrati i Sverige:
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/130ae517a63547ef?hl=da

Jeg lagde mærke til det et par timer senere og skrev om det:

http://groups.google.dk/group/dk.helbred/browse_thread/thread/cc72f94417ad7212/3d0cc1f4c036165a?hl=da&q=

(Jeg er en myndig person i Danmark og har været det siden jeg var 18år gammel, hvis nogen har forsøgt at
umyndiggøre mig så er det sket bag min ryg, mens jeg er ødelagt med EMDR!)

"Jeg får valgkort når der er valg"!

Jeg gik med til at prøve EMDR fordi jeg var deprimeret!
(en lovlydig,myndig person med stemmeret!)

Tager personen i Forræderi! Pro DF programmering af mig!

Forbryderen er/var ansat af staten!

Se evt.

Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-07-10 08:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4a90d9$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>(en lovlydig,myndig person med stemmeret!)
>
>Tager personen i Forræderi! Pro DF programmering af mig!

Forestillingsevne og Kreativitet er livsnødvendige del af den menneskelige intelligens!
bare det at løse et simpelt problem, se på problemet fra flere forskellige vinkler,
og finde den bedste løsning!

At fjerne dem i så mange år, med det foremål, at ødelægge personen de er en del af,
og at gøre ting for forbryderne(underbevidsthed/kropssprog!)

Er en af de største forbrydelser der kan begås mod et individ!
Og personen det går ud over er samtidig "dum som en dør!"

Og hvis personen er programmeret til kun at gøre det der er "absolut livsnødvendigt for at overleve"

Så giver det kun slip, når personen er ved at slå sig selv ihjel!

Ellers er personens liv ødelagt!(På grund af en skide ligegyldig forræder!)
--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-10 06:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4a90d9$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
krydspost: dk.helbred, dk.politik, se.politik.diverse

Nå, Bjørnholts Hjernevask cirkus kortlagt!

Det indebære at en masse mennesker kræver ting, jeg skulle gøre for dem!

Og der efter skulle jeg have en "belønning" som indebære:

"at jeg skulle gå rundt og gøre mig selv til grin(social ødelæggelse)" , "aldrig få noget jeg har lyst til"
"aldrig have et godt liv" , "hævne mig på mig selv, og mine egne" ,
"hvis jeg gør noget godt for mig selv, så skal jeg istedet gøre det for DJ Ævl"
"gøre gode ting for DF"
"og aldrig må jeg udøve eller have indflydelse på andre"
"jeg må aldrig have magt over andre"

Det er så primært drevet tortur, dopamin lyst/hunger, sex lyst, osv.!

Det er så det!(det har så taget 12år, med absolut intet jeg vil have på personligt plan! Det vil sige alt, hvad jeg absolut ikke vil have!
kun holdt i live af, "du må kun gøre det som er absolut nødvendigt for at holde dig selv i live")

Og jeg har vitterlig gjort Helvede!
(og dem der kommer i, kommer ikke væk!)
--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-10 08:32

> [...]
>kun holdt i live af, "du må kun gøre det som er absolut nødvendigt for at holde dig selv i live")

Jeg sidder og overvejer, hvad DJ Ævl egentlig ville gøre med det jeg vil have?
Han er kun interesseret i at tortere børn og kvinder ihjel(og mænd hvis de ikke kan bevæge sig)!
--
Sane
Peter