Callme-opkald til 3 - problem
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 24-07-10 08:12

Hej

Min kæreste er Callme-kunde og jeg er 3-kunde. Hun oplever gentagende
gange at hun slet ikke kan få kontakt til min mobil når hun ringer til
mig. Det samme har hun oplevet ved en af hendes veninder der også er
3-kunde. Der er intet problem den anden vej. Jeg kan altid kommer
igennem til hende.

Er det Callme der har et problem eller er det hos 3 problemet ligger?

Mvh
Anders

Fra : Chano Andersen

Dato : 25-07-10 19:37

Den 24-07-2010 09:12, Anders T. Nielsen skrev:
> Er det Callme der har et problem eller er det hos 3 problemet ligger?

Det kan ligge begge steder, men det er den der ikke kan ringe op, der
skal fejlmelde til sit eget teleselskab, i det her tilfælde, er det
hende der skal fejlmelde til Callme.

- Chano Andersenn