Noget mere programmering! (Indenrigspoliti~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-10 07:05

Noget der stopper mig fra at hævne mig!

Definitionen af hævn(ifølge programmeringen): Jeg må ikke have et godt liv!
(da jeg så automatisk får hævn, ved at gå rundt og ikke være en vanvittig uden en øre på lommen!)

Gøre noget som helst der stiller forbryderne (Bjørnnholt og Co.) i et dårligt lys!
(søge fri process og hive dem i retten, feks.!)

Og jeg må helst ikke leve mere end 12år efter mordet på min far!
(da Bjørnholt og Co. ellers ikke kan påstå, at jeg er skyldig, og har straffet mig selv
i min underbevidsthed pga. dårlig samvittighed, en beskyldning der allerede er ødelagt!)

Se evt.

Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf

(inklusiv stavefejl, og skrevet usammenhængende pga. programmering,
og folk der kender mig, ved hvad det kræver at gøre mig presset i det omfang!)

Krydspost: dk.helbred, dk.politik, se.politik.diverse

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h