MS Windows
briani 27239
Installere driver?
Fra : Martin Ploug

Dato : 22-07-10 22:08

Hej

Jeg har hentet og pakket mappen fra nedenstående side ud, men
hvordan installerer jeg driveren?
I den udpakkede mappe ligger der to mapper: Driver og MakeDisk
....skal begge installeres, og hvordan gøres dette i så fald?
Skal / kan jeg først afinstallere den tidligere version, eller
skal jeg bare installere oveni?

http://tinyurl.com/2eyycxk

Jeg har Windows Vista 32 bit.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Jakob

Dato : 23-07-10 04:34

On Thu, 22 Jul 2010 23:07:31 +0200, Martin Ploug wrote:

> [...]
> ...skal begge installeres, og hvordan gøres dette i så fald?
> Skal / kan jeg først afinstallere den tidligere version, eller

Makedisk skal du kun bruge i forbindelse med nyinstallation hvis der ikke
findes en driver på installations CD/DVDen der kan klare det.

Du behøver ikke at fjerne den gamle driver først, du kan bare køre den nye
ind.
--

/Jakob
Battle Against Any Raid Five

Fra : Martin Ploug

Dato : 23-07-10 09:47

Den 23-07-2010 05:33, Jakob skrev:
> Du behøver ikke at fjerne den gamle driver først, du kan bare køre den nye
> ind.

Ok, men hvordan kører jeg den nye ind?