hvilket microSD-kort til min tlf?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 21-07-10 18:24

JEg vil gerne købe et kort med mere hukommelse. Kan I hjælpe med et par
små info?

Hvad er forskellen på

KINGSTON MICROSDHC CLASS 10 16 GB

og

KINGSTON MICROSDHC 16 GB

ud over ca. 500 kr.

Kan jo godt regne ud at det ligger i ordet "CLASS 10", men hvad betyder det?

Kan I i øvrigt fortæller hvad den lille tingest der i dette link kan
sidde i en nøglering er?

http://www.dustinhome.dk/pd_5010382708.aspx

Mvh
Anders

Fra : Chano Andersen

Dato : 21-07-10 19:26

Den 21-07-2010 19:24, Anders T. Nielsen skrev:
> Kan jo godt regne ud at det ligger i ordet "CLASS 10", men hvad betyder
> det?

Her står lidt om speed class rating...
http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#Speed_Class_Rating

Det lader altså til at det er et highspeed kort.

- Chano Andersen

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 21-07-10 20:01

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i meddelelsen
> JEg vil gerne købe et kort med mere hukommelse. Kan I hjælpe med et par
> små info?

,> Kan I i øvrigt fortæller hvad den lille tingest der i dette link kan
> sidde i en nøglering er?

Det er nok usb-adapteren.

PH

,