Del 1 af 2
Fra : Steen

Dato : 21-07-10 21:18

Jeg har lige modtaget en email fra en Windows/Outlook Express-bruger.
Der var to mails, begge med understående tekst:

Afsenderen sendte denne besked i 2 dele, fordi den var for stor til at
sende som en enkelt besked. For at se den uformaterede kildetekst af
hver del, vælg Oversigt > Besked > Uformateret kildetekst.

Gør jeg som foreslået, får jeg bare en masse pladder der ligner html.
Det skal siges jeg har tiltro til afsenderen, og bare gerne vil se
mailen som der ser ud originalt. Hvad gør jeg?
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-07-10 21:24

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det skal siges jeg har tiltro til afsenderen, og bare gerne vil se
> mailen som der ser ud originalt. Hvad gør jeg?

siger til din ven at han skal lade være med at bruge den slags
u-standard mailformater ...

/thomas