Lidt mere programmering(Opdateret) 20Juli ~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 13:57

Så er det vist lykkes at gøre mig til en perverser alligevel,(EMDR)
jeg går og udsender bøsse(Homoseksuelle) signaler ubevidst/underbevidsthed eller noget i den retning!

Så nu går jeg på randen af selvmord!

Derfor skærer jeg enten min penis af, afliver mig selv
Eller får det fjernet!(programmeringen)

Det er så også programmering " true dig selv og andre"

Ellers kan Bjørnholt ikke spærre mig inde!
"gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

Jeg tror jeg har været forbi den perversion før, og fjernet den på under 2 sekunder!
det er en del af "du SKAL være pervers fra nu af"

Min brainstem har allerede beslutteat det hele passer meget bedre, fordi så kan alle kvinder komme i Helvede!
Og vil have lov til at stritte Muslimerne i også!

Jeg tror den er ved at blive en Nazist/Racist "der er ingen grund til de er her, de går og laver ballade over det hele"

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 14:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c459d47$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg tror den er ved at blive en Nazist/Racist "der er ingen grund til de er her, de går og laver ballade over det hele"

Der er også et eller andet der rumstere rundt derinde,
"Karsten Bjørnholt kan ikke gøre noget forkert"

Som sidder konstant og flår i den der in inbyggede fra naturen side:
"landsforræderi er forkert"

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 15:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c45aace$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> "Karsten Bjørnholt kan ikke gøre noget forkert"
>
> Som sidder konstant og flår i den der in inbyggede fra naturen side:

Indtil videre så har jeg jo forklaret hvordan folk bliver kvante mekaniske af Tortur til alle lande i hele verden,
Desuden tror jeg at brusken i min krop er blevet til lim, ellers er der noget galt med mit knæ!

Desuden har Bjørnholt højst sandsynligt allerede rodbehandlet en politimand eller to så hans version af
historien passer bedre!

Jeg kun jo bestille noget Hyaluronic Acid!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 15:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c45ae51$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> historien passer bedre!
>
> Jeg kun jo bestille noget Hyaluronic Acid!

Det kan også være at Dj Ævl snart kommer rendende! Han er altid en helt (en sadistisk kujon)
over for folk som ikke kan bevæge sig! Ren programmering og Kvante Kørsel af min brainstem
ellers er det gjort mens jeg sover!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 15:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c45b0ed$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> over for folk som ikke kan bevæge sig! Ren programmering og Kvante Kørsel af min brainstem

Det kan også godt være at det var en kunstig lyd!(programmering/emdr)
Det lød ligesom en gren der knækkede, eller et kyllinge ben!

Jeg kan heller ikke rigtigt mærke noget galt, men med programmering kan jeg få kogende
vand på hænderne og ikke mærke det, og koldt vand og føle smerte!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 16:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c45b749$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> vand på hænderne og ikke mærke det, og koldt vand og føle smerte!

Er også ved at fjerne
"vend vreden indad, så de ligesom ikke kan komme ud"

Den er ret svær, fordi vrede og fysisk smerte, blev hægtet sammen i et par uger under tortur programmeringen!
Så min brainstem og underbevidsthed, har næsten koblet den helt væk!
(og mig som ellers altid har været kendt for min selvkontrol!)

Det er åbenbart ret udbredt det med at tortere vrede væk, og slå hjernen ihjel på den måde!
Når Bjørnholt lejer folk ud til sadister, så længe de ikke gør alt for meget åbenlys skade!

Sadister hader tanken om folk der hævner sig!

Den bedste måde er nok at bruge programmeringen til at sætte lighedstegn mellem fysisk smerte,
og så det ikke at føle vrede mod Bjørnholt og Co.!

Det skal selvfølgelig være inden hjernen dør af testosteron mangel! Det er imod min religion!
Jeg er medlem af folkekirken: http://tinyurl.com/ydnohlo , men det sagde jeg jo også dengang(for 12 år siden)

Grunden til at Enukker er kendt som snu, er fordi de dumme er døde, og de overlevende har fundet en anden kilde!
Selv kvinder producere lidt i kroppen, nok til at opretholde hjernen!

Men slet ikke i nærheden af mænds niveau, eftersom de jo ikke har nogen testikler!
http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=Testosterone&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=1

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 16:54

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c45c637$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Men slet ikke i nærheden af mænds niveau, eftersom de jo ikke har nogen testikler!

Og så er der programmering igang med at overbevise mig om at jeg har været en stor idiot
hele mit liv! Selvom jeg kan bevise det modsatte!

Det eneste tidspungt jeg har været en næsten idiot, er fordi jeg har været programmeret til det!
Så snotdum, at jeg blev bange for at lade som om at jeg var dum!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 20:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c45c6a4$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Så snotdum, at jeg blev bange for at lade som om at jeg var dum!

Så var der forresten også en med at "Forsinke Følelser" i ca. 30 minutter!(emotionelle)
Det var DJ Ævl der ville det, det er vel ca. den tid det tager en sadist at komme i sine bukser og løbe sin vej!

Han har vel ville have at jeg skulle sidde og ikke kunne bevæge mig imens!

Og så vågne op og være rasende og ligne et stort spørgsmåltegn bagefter og ikke vide hvad der har foregået!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-07-10 20:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c45fb1d$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Og så vågne op og være rasende og ligne et stort spørgsmåltegn bagefter og ikke vide hvad der har foregået!

Jeg så lige den åndsvageste misinformations side på http:
Hvor det blev påstået:
-----------------Quote---------------
Testosteron gør mænd dumme, lavt niveau betyder høj IK
--------------------------------------

Det er jo rablende sindsygt,at påstå sådan noget!

Testosteron er til konflikt og sex!
Det gør mænd nærværende,årvågne,opmærksomme og forstærker alle sanse indtryk ect ect.
Hvis det gjorde mænd dumme, så ville de dø af konflikt!
Og evolutionen ville have fjernet forøgelse af testosteron niveau under konflikt!
Den side er så latterlig, at det næsten kun kan være en DF´er
der har skrevet den!(og de kan ikke engang påstå at de har været programmeret)
http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/levevis/article585455.ece
http://politiken.dk.nyud.net/tjek/sundhedogmotion/levevis/article585455.ece

De har sikkert været villedt af at enukker altid har været kendt som snu!
(men har ikke forstået, at de dumme af dem har fundet en anden kilde!)

Den der programmerede "der skal altid være mindst en fejl" vist lige sit grimme ansigt igen!

Jeg har ellers lige fået øget mit Testosteron niveau en hel del!
Og samtidig drukket væske med EDTA i!

Sane
Peter