Programmering ect...(opdateret)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-10 15:13

Har fået sex lyst til at virke igen, men den er så svag,
at jeg næsten er på randen af selvmord!

Med den, kommer selvfølgelig klarhed,vågenhed, nærvær og opmærksomhed!
Testosteron er til konflikt og sex, uden den ekstra klarhed og vågenhed ect..
ville konflikt jo føre til død!

Selv det lave niveau kvinder har i kroppen er jo højt nok til at de har en hjerne!

Jeg er ved at juster min sex lyst til at være ligesom før (tortur programmeringen)
og fjerne alt forstyrrelse ,der forsøger at sænked den! Feks. bliver der indsat billeder af min biologiske mor
i min visuelle forestillings evne(programmering- jeg kan endda huske sadist Nazisten der påstod hun var en jøde, lokke mig til
at syntes at det var en god ide, for at sænke mit testosteron niveau, efter at have torteret og programmeret mig til at
være en 3årig i hjernen igen og tvinger mig til at tro at testosteron er giftigt!)

For at ødelægge hjernemassen(blandt andet er der programmering der sætter lighedstegn mellem forskellige former for sex!)

Se evt. her: http://tinyurl.com/ydnohlo for viden om Testosteron som dem der har omløb i hovedet, selv finder ud af når de bliver
konfirmerede!
Og undersøg evt. hvad videnskab og lægestand siger om Testosteron!

Jeres underbevidsthed har fået det at vide i forvejen!

Og Enukker er kendt for snuhed, fordi dem der overlever, har fundet en anden kilde til Testosteron!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-10 15:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c445d6e$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Og Enukker er kendt for snuhed, fordi dem der overlever, har fundet en anden kilde til Testosteron!

Den sindsyge Torben/Dj Ævl brugte ellers en del tid på perverseriet mor sex!
Han fik mig endda til at kaste op et par gange!
Jeg kunne forstå på ham at han syntes det var dejligt, det samme gælder Bjørnholt!

(Jeg tror Bjørnholt løj om det, han ville have mig til at give ham ret, for at undgå tortur,
det lykkedes ikke!)

Men skaden der er gjort på landet Danmark af en perverser som Bjørnholt med EMDR, er ekstrem!

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 19-07-10 16:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen

Du kunne ikke være interesseret i en WordPress blog du kan føre dagpå på
istedet for?

Troels

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-07-10 17:06

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen news:4c44730e$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Du kunne ikke være interesseret i en WordPress blog du kan føre dagpå på istedet for?

En blog bliver ikke arkiveret i alle nyhedsgruppe arkiver i verden!
Alle lande med respekt for sig selv har mindst et komplet nyhedsgruppearkiv,udover de private!
(så længe det kun er tekst grupperne, så fylder et komplet arkiv ikke særligt meget, selvom det indeholder alt
skrevet på usenet/nyhedsgrupperne helt tilbage til 80´erne)

Men af de store kendte, er der jo Google groups arkivet som de købte fra Deja news,
Det er da ret spændende at se på indlægget hvor Linus Torvalds annoncere sit Open Source OS!

Sane
Peter

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 19-07-10 20:46

On Mon, 19 Jul 2010 18:05:40 +0200, Peter wrote:

> En blog bliver ikke arkiveret i alle nyhedsgruppe arkiver i verden!

En blog kan til gengæld syndikeres til massevis af RSS- og
Atom-aggregatorer overalt i verden.

Se f.eks.:

* http://blogger.com/ (opret en blog)
* http://en.wikipedia.org/wiki/Web_syndication (forklaring på syndikering)
* http://technorati.com/ (international aggregator)
* http://bloglines.com/ (ditto)
* http://www.syndic8.com/ (en til international)
* http://blogbot.dk/ (dansk aggregator)
* http://blog.dk/ (endnu en dansk aggregator)
* http://www.google.com/intl/en/googlereader/tour.html (Google Reader)

> Alle lande med respekt for sig selv har mindst et komplet
> nyhedsgruppearkiv,udover de private!

Jeg er bange for at du overvurderer usenet og nyhedsgruppers nuværende
udbredelse og success. Det er et medium mere eller mindre på respirator.

Der er ingen nationale nyhedsgruppearkiver - og de fleste newsservere
har en begrænset "retention", så indlæg slettes igen efter et stykke tid
(eller når en vis mængde plads er brugt).

Undtagelsen er Google Groups, men det virker ikke som om det har
synderlig prioritet hos Google, eftersom søgningen i Groups fungerer ret
middelmådigt.

Mvh.

Adam

--
"May the force be... Adam Sjøgren
... equal to mass · acceleration" asjo@koldfront.dk

Fra : Rado

Dato : 20-07-10 12:05

On Mon, 19 Jul 2010 21:46:07 +0200, asjo@koldfront.dk (Adam Sjøgren)
wrote:

>Jeg er bange for at du overvurderer usenet og nyhedsgruppers nuværende
>udbredelse og success. Det er et medium mere eller mindre på respirator.

Sålænge der findes blot een newsserver og folk bruger den, så kan hele
Usenet jo i princippet køre videre på den?

Jeg tvivler på at Giganews og flere andre af de store sådan uden
videre lukker ned med alle de penge de har investeret i deres
serverparks. (Giganews er som navnet antyder gigantisk, med p.t. 2 års
binary og 6 års text retention (og de forøger retention hele tiden)).
I alt fald ikke sålænge der er brugere der vil betale for det. Og det
må der vel være når de har råd til at udvide hele tiden.

http://www.giganews.com/blog/2010/07/700-days-of-binary-retention-and.html

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 20-07-10 20:13

On Tue, 20 Jul 2010 13:04:44 +0200, Rado wrote:

> Sålænge der findes blot een newsserver og folk bruger den, så kan hele
> Usenet jo i princippet køre videre på den?

Nu klippede du en vigtig del af konteksten væk, nemlig:

"Alle lande med respekt for sig selv har mindst et komplet
nyhedsgruppearkiv,udover de private!"

Hvilket efter min mening er en overvurdering af nyhedsgrupperne - jeg
tror ikke der er et eneste land der har et arkiv af nyhedsgrupper
overhovedet.

usenet benyttes i dag for et lille mindretal som deltager i udvalgte
grupper der fungerer for dem.

Sådan skal det nok blive ved med at være, men det er utopi når Peter
Nicolaysen forestiller sig at alle lande i verden har komplet
arkivering, eller at han når bredere ud med at skrive i dk.helbred end
han ville gøre web at skrive en blog.

> Jeg tvivler på at Giganews og flere andre af de store sådan uden
> videre lukker ned med alle de penge de har investeret i deres
> serverparks.

Næh, det gør de da sikkert ikke - det har jeg heller ikke påstået at de
vil.

> (Giganews er som navnet antyder gigantisk, med p.t. 2 års binary og 6
> års text retention (og de forøger retention hele tiden)).

6 år, det var ikke meget.

> I alt fald ikke sålænge der er brugere der vil betale for det. Og det
> må der vel være når de har råd til at udvide hele tiden.

Det er klart at så længe nogen vil betale for binært flaf, så skal der
nok være nogen der vil udbyde det.

Jeg må indrømme at jeg nærmest havde glemt den binære del af
nyhedsgrupperne; dem har vi aldrig haft i PNX.

Mvh.

--
"I love loopholes." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Rado

Dato : 20-07-10 20:49

On Tue, 20 Jul 2010 21:13:05 +0200, asjo@koldfront.dk (Adam Sjøgren)
wrote:

> [...]
>
>Hvilket efter min mening er en overvurdering af nyhedsgrupperne - jeg
>tror ikke der er et eneste land der har et arkiv af nyhedsgrupper

Nej men mon ikke google er en rimeligt fremtidssikker arkivar. Det
kræver jo næppe det store antal servere at arkivere tekstgrupperne på
Usenet (pebernødder i forhold til f.ex. YouTube). Og de vil jo nok
gerne være størst og bedst på alle områder. Selv hvis Usenet skulle dø
ud kunne jeg godt forestille mig de vedbliver med at arkivere det
eksisterende alligevel. Ellers måske nogle andre gør det af ren
historisk interesse.

>Næh, det gør de da sikkert ikke - det har jeg heller ikke påstået at de
>vil.

Jeg synes bare du fik det til at lyde sådan ved at skrive at Usenet
mere eller mindre ligger i respirator.

Jeg undrer mig også over at Giganews udvider med en sådan fart, men
siden de gør må der vel være grundlag for det. Eller også prøver de
måske bare at kapre alle de newskunder der nu er tilbage ved at slå
konkurrenterne af banen med den bedste service.

>6 år, det var ikke meget.

Nej ikke så meget som google. Men med den fart de udvider retention
med kunne det godt tænkes at der ikke længere bliver slettet noget af
det gamle. Tekstsiden af Usenet fylder jo ikke meget, så det er næppe
noget problem kapacitetsmæssigt.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 20-07-10 21:30

On Tue, 20 Jul 2010 21:48:55 +0200, Rado wrote:

> [...]
> Usenet (pebernødder i forhold til f.ex. YouTube). Og de vil jo nok
> gerne være størst og bedst på alle områder.

Jeg er fuldstændig enig i at det ikke et et teknisk problem eller et
spørgsmål om kapacitet.

Om noget er det et spørgsmål om interesse. En lidt kedelig indikator er
at søgning i arkivet indimellem virker noget mangelfuldt. Den måde de
håndterer mailingliste-delen af Google Groups er heller ikke
imponerende, hvilket for mig indikerer at de ikke er så interesserede i
at bruge tid på det.

> Selv hvis Usenet skulle dø ud kunne jeg godt forestille mig de
> vedbliver med at arkivere det eksisterende alligevel. Ellers måske
> nogle andre gør det af ren historisk interesse.

Naturligvis - og så længe nogen stadig synes at nyhedsgrupper og nntp er
det værd, så skal det nok fortsætte med at eksistere.

Men det er bare stadig ikke et fuldstændigt arkiv i alle lande med
respekt for sig selv, som ønsketanken fra PN var.

> Jeg synes bare du fik det til at lyde sådan ved at skrive at Usenet
> mere eller mindre ligger i respirator.

Måske jeg overdrev lidt med billedet. Det jeg mente var at usenet ikke
er på vej nogen steder hen i nogen overbevisende fart.

> Jeg undrer mig også over at Giganews udvider med en sådan fart, men
> siden de gør må der vel være grundlag for det.

Nej, man skal ikke undervurdere download-ønsket for XXX på nettet...

Nå, usenets helbred er vist ikke helt relevant i denne gruppe, trods
alt, så jeg har sat Followup-To til dk.admin.

Mvh.

Adam