MS Windows
briani 27239
Win 7 og Media Center
Fra : Ukendt

Dato : 20-07-10 23:40

Findes der noget i Win 7 som ligner Media Center fra den gamle XP?
Jeg skal bruge det som jukeboks til al min musik.

Fra : Kim J

Dato : 21-07-10 05:18

Hej J.,

"J. Fogd" <nomail> skrev i meddelelsen
> Findes der noget i Win 7 som ligner Media Center fra den gamle XP?
> Jeg skal bruge det som jukeboks til al min musik.

Hvad med at bruge iTunes?

Mvh
Kim J.

Fra : Mogens

Dato : 21-07-10 11:17

Den 21-07-2010 00:40, J. Fogd skrev:
> Findes der noget i Win 7 som ligner Media Center fra den gamle XP?
> Jeg skal bruge det som jukeboks til al min musik.

Prøv at kikke på http://www.mediamonkey.com/
Det er ganske gratis.

Mogens

Fra : KentBM

Dato : 21-07-10 11:18

Den 21/07/10 00.40, J. Fogd skrev:
> Findes der noget i Win 7 som ligner Media Center fra den gamle XP?
> Jeg skal bruge det som jukeboks til al min musik.
Media Center er med i min Windows 7 Home Premium. Jeg vil mene, at det
er standard i Win 7 med mulig undtagelse i Basis og Professionel.

--

Kent

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-07-10 15:42

"J. Fogd" <nomail> skrev i meddelelsen
> Findes der noget i Win 7 som ligner Media Center

Første hit på Google på Windows 7 Media Center

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/windows-media-center

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-10 23:48

Jan Vestergaard wrote:
> Første hit på Google på Windows 7 Media Center
> http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/windows-media-center

Ja tak! Dooh... flover mig lidt nu.