Erfaringer med MOZY On-Line Backup på Mac?
Fra : Henrik 8600

Dato : 20-07-10 12:23

Er der nogle med erfaringer med MOZY On-Line Backup på Mac???

De er de billigste når det kommer til store mængder data.

Men er de stabile (program og service) og til at regne med når lokummet
brænder?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-10 12:43

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> De er de billigste når det kommer til store mængder data.
>
> Men er de stabile (program og service) og til at regne med når lokummet

Mozy skulle være ok ..

under alle omstændigheder så vil jeg ikke stole på online backup som
_eneste_ backup ...

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 20-07-10 19:30

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Mozy skulle være ok ..
>
> under alle omstændigheder så vil jeg ikke stole på online backup som
> _eneste_ backup ...
>
> /thomas

Heller ikke jeg. Men pt. er det økonomien der dikterer....

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-07-10 19:31

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Heller ikke jeg. Men pt. er det økonomien der dikterer....

økonomi ? ... køb det billigste USB2 eksterne drev and be done with it

/thomas

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 24-07-10 09:41

Crashplan!
back up til naboens pc eller en arbejds pc ....
Jeg har i en periode backet up til min søns pc men bruger nu en
kammerats server.
Crashplan er gratis hvis man ikke bruger deres online servere..
Per