Cykelløb og Kvantekørsel!(opsummering)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 17:03

Har fået fat på noget tortur programmering/smerte programmering!

Den fysiske følelse fra en mast testikel, er blevet fodret ind i min brainstem i 12år,
Og forstærket!

Jeg husker "Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde og måske også var det"
kalde det at smutte mandler!

Jeg sad og så Tour De France direkte og besluttede mig for at sammenligne mine med deres,
bare på rent instinkt! Og fik fat på noget der lettede og hjalp en del!

Er samtidig begyndt at blive lidt rasende!
(har metal/blod smag i munden, tror det er fra hukommelsen!)

Samtidig er det begyndt at gøre lidt ondt i baghovedet i højre side!
(midt mellem højre øre og midten af baghovedet!)

Jeg husker også noget med at bagefter, blev det gjort igen, fordi
"hvis de gør noget forkert så er det min skyld"(programmering)

Og så skulle jeg straffes!

Jeg tror jeg blev programmeret på et tidspunkt til at blive slået mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig,
og så "straffe mig selv" bagefter, hvis jeg husker rigtigt så fik Bjørnholt eller DJ Ævl udløsning i deres bukser!

Hvilket de også fik mig til inden!(det var før jeg blev voldtaget af to mænd og tre kvinder)

Jeg er ikke en masochist eller sadist eller nogen anden form for perverser for den sags skyld!

Det virker også som om at min følelser (emotionelle)er kommet på igen!(ihvertfald langt klare end de sidste 12år)
Der var lige et par år hvor jeg var ligesom en teenage pige i hjernen og tudede over tv serier!

Det føles mere som før tortur programmeringen, de har selvfølgelig heletiden været
i hjernemassen men har været spærret af, tror smerte programmeringen har noget at gøre med det!

Det har ihvertfald en stor del med evnen til at påvirke med kvante mekanik!

Men følelserne er kunstige/manipulerede, istedet for rasende(som er livsnødvendigt "Testosteron")
er jeg ked af det, som nok betyder at jeg er død!

Kvantekørsel er politik, desuden er tortur og programmering af vælgerne politik(programmering til at stemme på DF)
ihvertfald politik!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 17:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4325cd$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Kvantekørsel er politik, desuden er tortur og programmering af vælgerne politik(programmering til at stemme på DF)

Det var vist der, at DJ Ævl sagde noget om spejling og spejl tanker!
sådan at der har kørt to lag eller noget i den retning imod hinanden for at plukke den følelse ud
eller holde den på plads(det er lang tid siden, og når man er så torteret!)

Smerte at få de væk,smerte at det er der!

det er at holde lige midt mellem at det er væk og ikke!

Kvante Mekanik agtigt!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 17:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4327ee$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Smerte at få de væk,smerte at det er der!
>
> det er at holde lige midt mellem at det er væk og ikke!

Nå ja, jeg skulle forestille mig at den ene der forsøger at fjerne det er DJ Ævl og den anden
Bjørnholt!

Sådan min underbevidsthed og brainstem er glade for dem! Og deres heroiske kamp og bla bla...
sindsyge røvhuller, og belønne dem for deres hjælp og bla bla bla........

de er selvfølgelig den originale grund til at smerten er der også selv om de brugte koen!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 17:26

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4328d9$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> de er selvfølgelig den originale grund til at smerten er der også selv om de brugte koen!

og så var der selvfølgelig, formeringslyst og livsvilje sat op imod hinanden, som jeg fik fri for
et stykke tid siden, problemet med emdr er at det genopbygger når man sover, istedet for at man drømmer!

Og hvis man ikke sover, så er der ingen melatonin produceret i koglekirtlen!
(Bjørnholt brugte en del tid på at sikre det så det skulle væk først!)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 17:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c432b09$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> (Bjørnholt brugte en del tid på at sikre det så det skulle væk først!)

og så er der selvfølgelig den der med "du må kun gør det, der er absolut livsnødvendigt for at holde dig selv i live!"
På en eller anden måde er min lyst til hævn det der har holdt mig i live!
(men uden Testosteron produktion, pga den med formeringslyst,jeg tror Sadist Nazisten og DJ Ævl ville lave et eller andet med en
ventil?)

DJ Ævl snakkede noget om en tortur / satanist krone, og en omvendt psykopat krone, sådan at jeg skulle torteres til
at være en psykopat???? Det kan vist ikke lade sig gøre!

Sandheden er hjernen lære sig selv nogle ting, for at få det tortur væk, dvs ens brainstem gør!
men den mangler regnekraften i bevidstheden til at se igennem den mentale version af en "fingerlås"
Så den lære ting, der er udover det normale!

Sadister vil bare tortere, og så nyde godt af ofrenes smerte på alle mulige måder!

En del af programmeringen er at bilde ens brainstem ind, at de ting den lære, ikke virker!

Men det den lære, er ren kvante mekanik og det er bare at øge sandsynligheden for at programmeringen
forsvinder, mens viden,evner og erfaring bliver!

Det burde være ligeså nemt ,som at påvirke en person skeløjet eller kranieklemt!

"Ham der burde vise noget respekt!"(kranieklemt) burde være ligeså nemt som,
grim programmering væk og evnerne forbliver(tortur fri og med nye evner!)

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 19:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c432e3e$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> grim programmering væk og evnerne forbliver(tortur fri og med nye evner!)

Huskede også lige noget mere programmering, lyden af en baby der vræler(lavet med en dukke)
og lugten af lort, lavet med en ble fyldt med lort, sat omkring mit hoved og sat fast med en sikkerhedsnål!
Blev af Sanne Hovgensen, Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde og måske også var det og vist nok
også Dj Ævl!

Det skulle være straffen for at jeg blev voldtaget mens jeg var uvågen(to mænd tre kvinder) hvis nu en af dem blev gravide!

Jeg har været cølibat siden jeg var 19 til 25-26år gammel frivilligt og derfra til nu på grund af tvang(programmering)!

Det er så vist tid nu ,ifølge min hukommelse til at Bjørnholt og Dj Ævl laver en parade med små krøblinge børn
(mine, som jeg ikke har haft nogen sjov ud af at lave) samme med deres egne!

Og fortæller mig at jeg skal til at betale børnepenge til et par hundrede børn!

Det er også muligt at historien er lavet under tortur programmeringen for at knække mig psykisk!
Eller prøve på det!

Det er kun en Sociopath/Psykopath/Sadist som kan finde på at gøre sådan noget!

Softwaren i mit alarmsystem er stadivæk ændret, det bliver næsten nødt til at være maskinkode eller assembly!
Under walk testen(indbygget test) virker alting fint, men i brug virker dele ikke, selvom systemet indikere at det virker
og det virker under testen!

Udover det er der selvfølgelig også tortur video´en! Der blev vist i Americas funniest home video´s!
Hvor jeg skulle sige at jeg ville kneppe kvinder med en hund! Fordi hvis jeg ikke bryder mig om DF
så vil jeg åbenbart have kvinderne i min familie, kneppet af "Musliske Hunde"
(Som DF´s Psykopater jo kalder dem!)

Åbenbart en ret udbredt "kunstig perversion" siden National Socialister i forklædning blev valgt ind i tinget!

Ikke lige det jeg have regnet med da jeg gik med til ar prøve EMDR fordi jeg var lidt deprimeret!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 20:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c434d8e$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>

> Ikke lige det jeg have regnet med da jeg gik med til ar prøve EMDR fordi jeg var lidt deprimeret!

Og, nå ja det er stadigvæk forræderi at programmere vælgerne i et Demokrati!
Til at stemme på et bestemt politisk parti!

Hypnose og EMDR betyder forræderi!
Kvante Mekanik betyder Religiøst Mirakel!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 20:08

> [...]
og lugten af lort, lavet med en ble fyldt med lort, sat omkring mit hoved og sat fast med en sikkerhedsnål!
Blev vist lavet af Sanne Hovgensen, Sadist Nazisten der påstod hun var en jøde og måske også var det, og vist nok
[...]

(alt det foregik i min lejlighed Humlehaven 27, 8620 Kjellerup)

Sane
Peter