Helbred 18 Juli 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 10:39

Er for lidt vred!
Var nede og købe cigaretter og mælk!
indtager noget Kalium om lidt!

Lånte 1500kr af min søster, satte dem tilbage med det samme!
Da det ifølge, den sms hun sendte, åbenbart betød at hun tror
hun skulle bestemme over min økonomi!

Det kan være hun har forsøgt at gøre mig vred?

-------Quote--------------
Hej.Så har jeg sat pengene over til dig. Du må vist til at spare
lidt på pengene så du ikke bruger flere end du har.
Ha´ en god dag.
Dorthe
----------------------------
Sane Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-07-10 11:09

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c42cbb0$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Hej.Så har jeg sat pengene over til dig. Du må vist til at spare
> lidt på pengene så du ikke bruger flere end du har.

Har ca. 60-70 procent af min IK sammenlignet med før tortur programmeringen
(gjort med emdr, emdr betyder, at det værste af programmeringen bliver genopbygget når
jeg sover istedet for at drømme, udtrykket "tortur programmeringen" er brugt med god grund!)

Sane
Peter