Opdatering af iPhone til OS 4.0.1
Fra : KentBM

Dato : 18-07-10 00:14

Min iPhone 3Gs er lige blevet opdateret til OS 4.0.1.
--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-07-10 00:17

KentBM <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> Min iPhone 3Gs er lige blevet opdateret til OS 4.0.1.

tillykke ?

/thomas

Fra : KentBM

Dato : 18-07-10 23:41

Den 18/07/10 01.16, Thomas von Hassel skrev:

> tillykke ?
>
> /thomas
Tak. Posten blev vist lidt kortere end jeg oprindelig havde tænkt. Og
tænkt som en service meddelelse.

Det må være den ventede opdatering, som blandt andet skal ændre på
visning af signalstyrke på (først og fremmest )iPhone 4 og på iPhone 3 G/Gs?

Jeg har samtidigt ændret mit sim-kort fra 3 til TDC, så jeg har ikke
kunne konstantere om der er en ændring. Men der er ikke meget signal fra
TDC på Vesterbro i København.

Og så håber jeg, at lokations-funktionen er ændret, da jeg har haft
problemer med denne og kompas.

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-07-10 23:47

> [...]

> Det må være den ventede opdatering, som blandt andet skal ændre på
> visning af signalstyrke på (først og fremmest )iPhone 4 og på iPhone 3 G/Gs?

det er den eneste ændring ..

> [...]
> TDC på Vesterbro i København.
>
> Og så håber jeg, at lokations-funktionen er ændret, da jeg har haft

næppe ..

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 19-07-10 08:25

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> det er den eneste ændring ..

Og der var nævnt fejlrettelser, men jeg tror ikke der kan være mange.

Iøvrigt interessant at se hvor hurtigt en rettelse kan skubbes igennem
kvalitetskontrolmøllen og ud til brugerne.