Adobe Updater
Fra : Morten Lind

Dato : 17-07-10 07:47

Jeg har fået mig en irriterende feature.

Jeg har Adobe Acrobat 9.3.3 Pro og Adobe Reader 9.3.3.

Alligevel trænger Adobe Updater sig på hver dag med et forslag om, at
jeg skal installere en opdatering til Adobe Reader v. 8.2.3.

Jeg overvejer at smide Updateren ud, så jeg manuelt kan styre det, men
er der nogen, der véd, hvorfor Updateren opfører sig negativt?

Altså, foreslår en lavere version end den, der /er/ installeret.

På forhånd tak

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-07-10 09:35

> [...]
> er der nogen, der véd, hvorfor Updateren opfører sig negativt?
>
> Altså, foreslår en lavere version end den, der /er/ installeret.

du har nok en adobe updater installeret fra tidligere som stadig tror at
der er en Acrobat 8.x installeret ...

Har du bare fjernet acro 8 ved bare at trashe mappen fra "programmer" ?

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 17-07-10 10:12

> du har nok en adobe updater installeret fra tidligere som stadig tror at
> der er en Acrobat 8.x installeret ...
>
> Har du bare fjernet acro 8 ved bare at trashe mappen fra "programmer" ?
>
> /thomas

Hæ...tog lige en Spotlight....du har ret - jeg har en 8´er liggende -
sikkert fra en back-up(?) - Tak, jeg fjerner den

M., der dog stadig synes, det er besynderligt, når jeg ikke bruger
8´eren(ikke aktiveret).

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-07-10 15:55

Morten Lind wrote:
> [...]
> er der nogen, der véd, hvorfor Updateren opfører sig negativt?
>
> Altså, foreslår en lavere version end den, der /er/ installeret.

Adobe Update er skør...! - Jeg oplever præcis det samme med min Adobe
CS2.... - Jeg har opgivet at gøre noget ved det...

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Lind

Dato : 17-07-10 16:17

> Adobe Update er skør...! - Jeg oplever præcis det samme med min Adobe
> CS2.... - Jeg har opgivet at gøre noget ved det...
>
> mvh. Erik Richard

Jeg har nu slettet 8´eren, og endnu har den ikke været påtrængende

M.