Indenrigspolitik i DF Danmark!(16 Juli)
Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 14:17

Hørte lige lyden af noget knogle brække eller knække!
(lød lidt som et æg) fra min Bihule!

DF og Bjørnholts sindsyge er vanvittige nok til at gøre det!
Det kan være at det er en alligator eller en skildpadde!
-----------------
Softwaren i mit alarm system er stadigvæk ændret,
på præcis den måde producenten gør alt for at undgå!
mit alarm system(Houseguard, et af de bedre)

Det virker under den indbyggede test "walk testen" alle sensore virker bortset fra den infrarøde!
Men i drift virker DoorChime funktionen ikke! Alt Elektronik virker!
Men softwaren lagret i flash eller rom er ændret!
Duet kan ses det her:
http://www.boligalarmer.dk/houseguard_trådløs_gsm_alarmpakke__plus_-p-83.html
http://www.boligalarmer.dk.nyud.net/houseguard_trådløs_gsm_alarmpakke__plus_-p-83.html
(det er købt her, og det virkede perfekt da det blev leveret! Bortset fra at det var en forkert infarød sensor)

Jeg har fået det værste af programmeringen, gjort med (EMDR og Hypnose væk)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 14:25

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c405bdd$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg har fået det værste af programmeringen, gjort med (EMDR og Hypnose væk)

Det kan også være at det er en fugl? Hvad med en Ravn?

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 14:29

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c405dc8$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det kan også være at det er en fugl? Hvad med en Ravn?
> [...]
På den anden side, hvis det er DJ Ævl, så bliver min hjerne nok suget ud gennem næsen,
mens jeg sover, og en ny "beboer"* lagt ind i kraniet!

*hundelort eller lignende!

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 14:31

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c405e97$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> På den anden side, hvis det er DJ Ævl, så bliver min hjerne nok suget ud gennem næsen,
> mens jeg sover, og en ny "beboer"* lagt ind i kraniet!

> [...]
Sådan at dem der obducere mig eller bedemændene kan syntes at jeg
lugter af lort!

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 14:34

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c405f1e$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Sådan at dem der obducere mig eller bedemændene kan syntes at jeg
> [...]
Nå ,det sagde han forresten også noget om i 98-2001!
"At jeg skulle lugte grimt!"

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-07-10 14:38

> [...]
>
> DF og Bjørnholts sindsyge er vanvittige nok til at gøre det!
> Det kan være at det er en alligator eller en skildpadde!

Hej Peter, jeg synes efterhånden det er på tide at du går op til din læge og
får dig en henvisning til en psykiater, for du udviser altså i dine maniske
skriv herinde uhyggeligt mange symptomer på at være psykotisk: Ovre i
Aalestrup i Jylland er der åbenbart en ustabil, kun 30-årig fyr, der lige er
kommet til at tage sig selv utidigt af dage i dén sammenhæng og jeg vil
ærligt talt helst ikke være passivt vidne til at du skulle lide samme triste
skæbne...

Anders Peter Johnsen