Noget mere Programmering!
Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 05:25

Jeg gik på et tidspunkt og var overbevist om at Bjørnholt og Co.
havde forsøgt at programmere mig til at stoppe rygning!
Og på grund af det strittede min frie vilje imod, godt hjulpet af rygetrang!

Men det har vist sig at stamme fra:
"bare selv find på en god grund til at vi har gjort noget positivt for dig"!

Jeg har undret mig over at jeg gik fra at ryge 20 cigaretter om dagen til 60,
dengang!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 05:32

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c3fdf32$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg har undret mig over at jeg gik fra at ryge 20 cigaretter om dagen til 60,

Nå, nu vil jeg gå ned og købe nogle cigaretter!
Kiosken åbner om ca. 30 minutter!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-07-10 05:36

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c3fe0e9$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nå, nu vil jeg gå ned og købe nogle cigaretter!
> [...]
Når jeg engang holder op med at ryge, så er det ikke på grund af programmering!
Men fordi jeg vil!

Jeg har tidligere i mit liv haft holdt en længere pause med rygning! Og der er ikke tvivl om, at hvis det ikke havde været
for tortur programmeringen(og det udtryk er brugt med god grund), så ville jeg have været stoppet som ca. 28 årig!

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 16-07-10 05:42

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i1onka$jh9$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> for tortur programmeringen(og det udtryk er brugt med god grund), så ville jeg have været stoppet som ca. 28 årig!

Det havde været tidligere nu jeg tænker over det! 27årig passer bedre!