N97 med BT 607
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-07-10 14:21

Jeg har købt en BT 607 headset. Den er forsynet med mulighed for at definere
en knap. Ifølge Nokias sider skal telefonen spørge efter hvordan jeg ønsker
at definere knapperne, når jeg forbinder headsettet med telefonen første
gang. Det gjorde den imidlertidig ikke, heller ikke da jeg prøvede forfra
igen.

Jeg ringede til support, som mente jeg skulle forbi noget support 30 km væk,
det er ikke lige det jeg har lyst til, det er jo bare et spørgsmål om
software?!!

Telefonens software var blevet opdateret umiddelbart før ovenstående
forbindelse blev etableret.

Nogle telefoner skal hente en bestemt version software for at forbinde til
BT 607 (ifølge Nokias egne sider), men ikke N97.

Nogen der har prøvet problemet med N97 og som kender løsningen?

--
Per