Ting der muligvis er lidt offtopic, men eg~
Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 15-07-10 17:07

Krydspost: dk.livssyn.kristendom, dk.politik, dk.videnskab

30 procent vågen, påvirket af noget,
mistænker det sædvanlige fra Bjørnholt og Co.
ph værdi, kviksølv/bly/cadmium, svovl ect ect...!

Nå men Helvede er bygget...
Folk er blevet skeløjede og klemt i den ene side af kraniet!
(mest kvinder i direkte fjernsyns udsendelser, en enkelt ung mand i fakta her i Kjellerup!)
Samme metode er brugt til at gøre jordskælv rundt omkring, Haiti, Japan. ect!
Påvirkning af individuelle atomer, enten i neurons så de sender de signaler jeg vil have dem til,
eller flere kilometer under Jordens overflade, så der sker nogle rystelser!

Helvede har så en lille fejl der gør at folk der komme i aldrig slipper væk!
(så jeg har besluttet mig for, ikke selv at gide at kigge forbi alligevel)

Og jeg er ikke vågen nok og klar nok i hovedet til jeg gider bruge tid på det!

Men religiøse mirakler er ægte "Kvante Mekanik"

Torteret Kvante Mekanisk kræver så en hel del tortur!
Hvis det gør nogen lidt glade at vide, så har jeg ikke selv personligt fået noget positivt ud af det!
(pga. programmering) faktisk har der ikke rigtigt været noget positivt på personligt plan i 12 år, nu jeg tænker over det!

Helvedes fejlsikring er et fuldstændigt røvhul allerede! Og er begyndt at kræve klienter i forrygende tempo!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 15-07-10 17:14

"Peter Nicolaysen." <pnic@email.com> skrev i meddelelsen news:4c3f3241$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Helvedes fejlsikring er et fuldstændigt røvhul allerede! Og er begyndt at kræve klienter i forrygende tempo!

Nå ja, det modsatte af Insane!
Sane Peter

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-07-10 17:38

On Thu, 15 Jul 2010 18:13:49 +0200, Peter Nicolaysen. wrote:

> [...]

Nååh, du kom også lige forbi her.

PLONK

--
MVH