MS Windows
briani 27239
AppleSyncNotifier.exe?
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-07-10 21:16

Hvad pokker er 'AppleSyncNotifier.exe'? - Hver gang, jeg starter Windows
op, får jeg besked om, at:

"AppleSyncNotifier.exe - Komponenten blev ikke fundet"

- samt beskeden:

"Dette program kunne ikke starte, fordi CoreFoundation.dll ikke blev
fundet. Problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen"

Hvilket program? - Safari 5.x? - AppleSyncNotifier? - Core Foundation.dll?

Problemet er kommet efter opdatering til Safari 5, og nej, jeg har ikke
Apple MobileMe installeret, da jeg ikke dels bruger tjenesten MobileMe,
dels har jeg ikke en iPhone eller anden mobil, der kan benytte tjenesten
MobileMe uden køb af ekstra software. Og da jeg ikke bruger mobilen til
andet end at ringe fra/til, synes jeg, det er spild at ofre penge på
noget, jeg alligevel ikke vil bruge...

Jeg har hentet Safari 5 igen og installeret den manuelt. - Det har
stadig ikke hjulpet en dyt.!

mvh. Erik Richard
Rgds. Erik Richard Sørensen mac-manNOSP@Mstofanet.dk
NisusWriter Pro - www.nisus.com OpenOffice - www.openoffice.org
The Future In Multi Lingual & Modern Textprocessing

Fra : Carl Drud

Dato : 15-07-10 21:37

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> writes:

> [...]
> igen"
>
> Hvilket program? - Safari 5.x? - AppleSyncNotifier? - Core Foundation.dll?

Itunes eller MobilMe

http://searchtasks.answersthatwork.com/tasklist.php?File=AppleSyncNotifier

--
Carl

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-07-10 22:49

Carl Drud wrote:

> Itunes eller MobilMe
>
> http://searchtasks.answersthatwork.com/tasklist.php?File=AppleSyncNotifier

Hm, så må det have været MobileMe... - Der var ingen problemer med
iTunes - kun Safari. Jeg har nu hentet MobileMe kontrolpanelet og
installeret den, og fejlmeldingen kommer ikke mere. - Det må så være
pga. den nye sync funktion i Safari 5, som jeg alligevel ikke bruger, at
MobileMe er et krav... - Nå, men jeg kan jo bare lade være med at
konfigurere den og lade den ligge 'død' i systemet...